ایستانیوز: فروش شرکت بیمه کوثر با اجرای هسته دانا و شبکه همکاران توانا و همچنین اعتماد مشتریان وفادار به بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ حقبیمه تولیدی شرکت بیمهکوثر در هفته اول اسفند ماه سال96 با بهبود ترکیب پرتفو و رشد 10درصدی نسبتبه مدت مشابه سال قبل از 10هزار میلیارد ریال گذشت.
محمد حسین بصیرت خاطرنشانکرد: هدفگذاری شرکت برای اجرای سیاست اصلاح ترکیب پرتفو در سال 96 موجب شد سهم رشته شخصثالث و سرنشین از 61درصد به 47درصد کاهش و سهم بیمههای زندگی از 13درصد به 21درصد افزایش یابد.
وی گفت: از ابتدای سالجاری رشتههای مهندسی، زندگی، آتش سوزی و مسئولیت شرکت هر کدام بهترتیب با رشد 180، 74، 55 و 54 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد را میان سایر رشتهها داشتهاند.
رییس اداره آمار و دادهکاوی بیمهکوثر با بیان اینکه در مدت یادشده، شرکت 698میلیارد تومان خسارت به بیمهگذاران پرداخت کردهاست، خاطرنشانکرد: از کل خسارتهای پرداختی، سهم رشته شخصثالث و سرنشین 54درصد، سهم بیمه درمان 17درصد و سهم بیمههای زندگی 11درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت 69 درصد است.