RSS
امروز یکشنبه ، ۵ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

افتتاح باجه نابینایان بانک تجارت چهار محال و بختیاری

مدیریت ۸۲ میلیارد تراکنش در یک سال

درآمد ‌بیمه‌ای آسیا به ۴.۱۷ هزار میلیارد ریال رسید

مدیرعامل تأمین اجتماعی باید از گزینه‌های داخل سازمان باشد

کشف ۳ کارت‌خوان با گردش ۱۰ میلیاردی

قیمت امروز دلار و یورو در صرافی ها

کدام بانک ها بیشترین سود را می دهند؟

بخش خصوصی منتظر اجرای کامل قانون بهبود محیط کسب‌وکار

پارلمان اسپانیا دارای بیشترین سهم زنان در اروپا

آخرین نرخ انواع سکه و طلا در بازار

همراه‌بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد

گواهی سپرده طلای آب شده عرضه می‌شود

ضعف تحلیل و رفتار هیجانی، دلایل زیان بورسی

خروج از دایره زیان، بیمه میهن به سود رسید

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

تلاش بیمه معلم برای کاهش بار مالی مالکان خودرو

تعیین زمان پرداخت سود « بیمه پارسیان»

کاهش معاملات اوراق تسه

دستورالعمل پرداخت مالیات پزشکان ابلاغ شد

عقب نشینی 854 واحدی شاخص بورس

حساسیت‌های اقتصادی اجرای یک طرح مالیاتی

بازار سهام در چه حد می‌تواند رشد داشته باشد؟

قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ اصلاح شد

گرانفروشی ۴ خودروساز به تعزیرات حکومتی گزارش شد

قرارداد آتی و آپشن نفت در بورس انرژی فعال شود

بیمه ملت تندیس طلایی گرفت

۱۸:۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۹کد خبر: 237542
ایستانیوز:بیمه ملت موفق به دریافت «گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان» در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، در نهم اسفند، با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسعود پزشکیان نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمعی از برترین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
در این همایش که با هدف افزایش انگیزه در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس و افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود، شرکت‌های برتر تندیس‌ها و گواهینامه‌های خود را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کردند و بیمه ملت موفق به دریافت «گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد.
فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت این گواهینامه بر اساس 4 شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و با حضور مدیران ذی‌ربط سازمان حمایت و همچنین نمایندگان نهادهای مربوطه صورت گرفته است.
طی ممیزی به عمل آمده توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، 793 شرکت و بنگاه برای حضور در این همایش ثبت‌نام کردند؛ 478 شرکت در کمیته‌های کارشناسی در شاخص‌های قیمت و کیفیت، رضایت‌مندی مشتریان و خدمات فروش و پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت، 62 واحد برای دریافت تندیس طلایی، نقره‌ای و برنزی ارزیابی شد که 28 بنگاه تندیس طلایی دریافت کردند و برای 70 واحد نیز گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان صادر شد.
گفتنی است؛ این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدا می‌شود.
بیمه‌ملت این موفقیت را مرهون تلاش وافر نمایندگان، کارکنان و مدیران خود دانسته و امیدوار است در سال‌های آتی نیز با ارتقای جایگاه خود افتخارات دیگری بیافریند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *