RSS
امروز دوشنبه ، ۲۶ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

استارت پرقدرت فاینکس ۲۰۱۹

هیچ سایتی مجوز معامله رمز ارز ندارد

ارزیابی و قیمت گذاری پرسپولیس و استقلال تا ۶۰ روز آینده

عضویت بانک آینده در انجمن بانکداران آسیا

بانک پارسیان سررسید ۹۸ را چاپ نمی کند

مراقب کلاهبرداران سود سهام عدالت باشید

خدمت جدید در سامانه «بام»

تأمین مالی بنگاه های تولیدی در اولویت بانک سپه

پژوهشگر منتخب بانک صادرات مورد تقدیر قرار گرفت

مشارکت پست بانک در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

قدردانی عضو سازمان جهانی اسکان بشر از خدمات رسانی بانک شهر به کلان شهرهای ایران

سرمایه گذاری بانک ملی در توسعه گردشگری سمنان

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه دی

انتخاب بیمه دانا به عنوان شرکت کارآفرین صنعت بیمه

امکان انتخاب کارت های بانک ملت جهت ثبت نام کارت سوخت بانکی

پرداخت خسارت آتش سوزی بازارچه ارتش اصفهان

جدیدترین قیمت سکه و طلا در بازار

بانک‌ها دلار را ۹۹۰۰ تومان می‌خرند

تحقق ۸۷ درصدی سود هر سهم بانک سینا

کاهش ۱۹۵۸ واحدی شاخص کل بورس

قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول

زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بیمه آسیا اعلام شد

۵تصویر از وضعیت هفت ماهه اقتصاد ایران

مزایای تامین‌مالی بنگاه‌ها از مسیر بورس‌کالا

مساعدت مجلس در همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان

بیمه ملت تندیس طلایی گرفت

۱۸:۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۹کد خبر: 237542
ایستانیوز:بیمه ملت موفق به دریافت «گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان» در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، در نهم اسفند، با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسعود پزشکیان نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمعی از برترین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
در این همایش که با هدف افزایش انگیزه در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس و افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود، شرکت‌های برتر تندیس‌ها و گواهینامه‌های خود را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کردند و بیمه ملت موفق به دریافت «گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد.
فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت این گواهینامه بر اساس 4 شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و با حضور مدیران ذی‌ربط سازمان حمایت و همچنین نمایندگان نهادهای مربوطه صورت گرفته است.
طی ممیزی به عمل آمده توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، 793 شرکت و بنگاه برای حضور در این همایش ثبت‌نام کردند؛ 478 شرکت در کمیته‌های کارشناسی در شاخص‌های قیمت و کیفیت، رضایت‌مندی مشتریان و خدمات فروش و پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت، 62 واحد برای دریافت تندیس طلایی، نقره‌ای و برنزی ارزیابی شد که 28 بنگاه تندیس طلایی دریافت کردند و برای 70 واحد نیز گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان صادر شد.
گفتنی است؛ این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدا می‌شود.
بیمه‌ملت این موفقیت را مرهون تلاش وافر نمایندگان، کارکنان و مدیران خود دانسته و امیدوار است در سال‌های آتی نیز با ارتقای جایگاه خود افتخارات دیگری بیافریند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *