RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

توییتر و اسنپ‌چت از فیس‌بوک سبقت گرفتند

۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۵کد خبر: ۲۳۷۲۷۷
ایستانیوز:تحلیلگران بر این باورند که شبکه‌های اجتماعی توییتر و اسنپ چت هم‌اکنون گوی رقابت را از فیس بوک ربوده و از محبوبیت بسیار بیش‌تری برخوردار شده‌اند.
به گزارش CNBC ، تحلیلگران و کارشناسان در موسسه آماری و تحقیقاتی GBH Insights روز چهارشنبه اعلام کردند که در حال حاضر طرفداران و کاربران بسیاری از دو شبکه اجتماعی توییتر و اسنپ‌چت استقبال کرده‌اند و آمار استفاده و محبوبیت این دو شبکه اجتماعی از رقیب قدیمی و پیشین آن‌ها یعنی فیس بوک سبقت گرفته است.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از ایسنا، این محبوبیت بر میزان تبلیغاتی که برروی پلت‌فرم توییتر و اسنپ‌چت صورت گرفته، هم تاثیرگذار بوده است و به راحتی می‌توان میزان فعالیت کاربران در این سه شبکه اجتماعی را با هم مقایسه کرد و به نتیجه مشابهی دست یافت.
 
یکی از عواملی که این دو شبکه اجتماعی را با محبوبیت بسیاری رو به رو کرد، ویژگی و قابلیت‌های جدیدی بود که گاهی به آنها افزوده می‌شد، به نظر می‌رسد فیس بوک نتوانسته است به خوبی با شبکه‌های اجتماعی نوظهور و جدیدتر به رقابت بپردازد و آن‌ها را از میدان به در کند، بلکه بجای آن خود دچار چالش شده، به گونه‌ای هر روز گزارش می‌شود تعداد زیادی از کاربران از این شبکه اجتماعی خارج شده و به سایر شبکه‌های مشابه همچون اسنپ‌چت، اینستاگرام و توییتر روی می‌آورند.
 
دنیل ایوز - مدیر تحقیقات تکنولوژی در موسسه آماری GBH - در این باره خاطر نشان کرده است که سهم فیس‌بوک از تبلیغات و آگهی‌های انجام شده برروی پلت‌فرم آن تنها ۱۵ درصد است و این در حالیست که سهم توییتر از تبلیغات و آگهی‌های اینترنتی ۲۰ درصد است. همین امر به وضوح نشان می‌دهد که توییتر از فیس‌بوک در زمینه جلب نظر کاربران و صاحبان تجارت جلو افتاده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *