RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

انتخاب بانک ملی ایران به عنوان «بانک محبوب من»

۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۵کد خبر: 237242
ایستانیوز:چهارمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با برگزیده شدن بانک ملی ایران پایان یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)و به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که با مشارکت حدود ۱۰۰ هزار نفر برگزار شد، حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند.
 
در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند.
 
همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.
 
برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶.۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر برگزیده اند.
 
از سوی برگزار کننده این جشنواره نیز هدف نهایی از برگزاری این رویداد اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها عنوان شده است، چون مردم به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد، مهم‌ترین نقش را در این مسیر ایفا می‌کنند.
 
در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمد.
 
«آیا از بانک در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟»، «بیشترین استفاده شما ازکدام یک از خدمات بانک است؟»، «اگر کسی از دوستان یا آشنایانتان بخواهد حساب باز کند، کدام بانک را به او توصیه می کنید؟»، «فارغ اینکه شما در کدام بانک حساب دارید، به نظر شما محبوب ترین بانک در کشور کدام است؟»، «آیا در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بانک عضو هستید؟» و «مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک و افتتاح حساب چه بوده است؟» سوالاتی است که در این جشنواره از مخاطبان پرسیده شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *