RSS
امروز دوشنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

سفته بازان و نوسان گیران برنده بازار سهام و سکه آتی

واردات کالاهای غیرضروری با نرخ جدید دلار

سیف نمی‌داند با بازار ارز چه باید کند!

کاهش قیمت جهانی طلا

افزایش نرخ سود بانکی در دستور کار دولت

سکه طرح جدید ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

ایجاد و تثبیت ٢٦٠ هزار شغل پایدار توسط بانک صادرات در سال ٩٦

معامله توافقی ارز آزاد شد

بازگشت تعادل به بازار سکه با کمک بورس کالا

مراقب تله های سرمایه گذاری باشید

دلار ظرفیت کاهش ۳ هزارتومانی دارد

«سفارش خرید» سکه آتی متوقف شد+تصویر

احیای صنعت کفش ایران به کمک بورس کالا

شفاف سازی «ولملت» درباره یک مزایده

نمادهای معاملاتی سایپا دیزل و سرمایه گذاری ملت به بازار پایه منتقل شدند

بیمه‌‌‌گران امنیت‌‌‌سازان بنگاه‌‌‌های اقتصادی

مذاکره سرمایه گذاران شرکت پتروشیمی همدان با بانک صنعت و معدن

بانکداری دیجیتال تنها راه صنعت بانکداری برای خروج از شرایط فعلی

رشد معاملات اوراق تسهیلات مسکن

سهام هلیکوپتری ایران امروز واگذار می شود

بخشودگی جرائم بیمه دارندگان موتورسیکلت و ماشین‌آلات کشاورزی

آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکتهای بیمه

بهره برداری از طرح ذوب آهن بیستون با تسهیلات بانک صنعت و معدن

ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن در همدان افتتاح شد

تقدیر استاندار همدان از بانک صنعت و معدن

نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند

۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲کد خبر: 237056
ایستانیوز: اولین سمینار بانکداری دیجیتال با حضور اعضاء هیئت عامل،کارشناسان موسسه اعتباری کوثر و کارشناسان بانکداری دیجیتال برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ مصطفی امجدیان مدیر مرکز مطالعات و نوآوری موسسه در این سمینار ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان گفت: هدف از برگزاری این سمینار، آشنایی کارکنان موسسه با مفاهیم بانکداری دیجیتال، تاثیر فناوری های نوین و ایجاد تحولات بنیادین صنعت بانکداری است.
مدیر مرکز مطالعات و نوآوری موسسه اعتباری کوثر افزود: از جمله فاکتورهای مهم و عامل محوری موفقیت بانک ها در حوزه تحول دیجیتال، فراگیر نمودن فرهنگ دیجیتالی است که در سطوح مختلف سازمان ، مشتریان و آحاد جامعه باید برنامه ریزی و نهادینه شود.
امجدیان تصریح نمود: ما در موسسه اعتباری کوثر برآنیم تا در جهت توسعه فرهنگ دیجیتالی از ابزارها و امکانات خود نهایت بهره برداری را نموده و همزمان در سایر فاکتورها مانند: تمرکز بر تجربیات مشتریان، فضای رشد، نوآوری و اخذ ایده های جدید از سطح شعب حرکت برنامه ریزی شده ای را دنبال کنیم.
مهدی شامی زنجانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: بر اساس پیش بینی های بسیاری از مؤسسات بین‌المللی، بانکداری دیجیتالی مدل اصلی صنعت بانکداری در سال 2020 خواهد بود بنابراین نوآوری، نیاز محیط رقابتی امروز است و بانک‌ها گریزی از سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین ندارند.
شامی زنجانی در ادامه به ابعاد اصلی بانکداری دیجیتال پرداخت و افزود: بانکداری الکترونیکی صرفاً یکی از کانال‌‌های درآمدی هر بانک است؛ اما بانکداری دیجیتالی به عنوان یک مدل کسب‌وکار بر استراتژی ، ساختار و فرهنگ سازمانی بانک تأثیر می‌گذارد، تجربه دیجیتالی مشتری، تحلیل داده، شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های بانکداری مبتنی بر تلفن همراه، دیجیتالی شدن فرآیندها و زیرساخت‌های بانکداری، نوآوری باز و پرورش نیروی انسانی مستعد دیجیتالی به عنوان ابعاد اصلی بانکداری دیجیتالی شناخته شده‌اند.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به تحول دیجیتال و تحول کسب و کار تصریح کرد: در سال 2018، تحول دیجیتال به یک واقعیت غیر قابل انکار برای سازمان ها تبدیل می شود .
وی با ارائه آماری از دیجیتال شدن صنایع و مدل های کسب و کار گفت: بانکداری در رتبه دوم دیجیتالی شدن صنایع قرار دارد و در صورتیکه بانک ها به سمت دیجیتال شدن حرکت نکنند قطعا در آینده ای نزدیک غرق خواهند شد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:موسسه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *