RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

تقدیر ازروسای موفق شعب بانک رفاه

۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰کد خبر: 236972
ایستانیوز:در هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور، رؤسای موفق شعب بانک رفاه معرفی و مورد تقدیر واقع شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم که به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری و با حضور مدیران عالی بانک مرکزی مدیران بلند پایه نظام بانکی و روسای موفق شعب بانک ها برگزار شد، روسای شعبی که در شاخص های مختلف عملکردی، حائز بهترین عملکرد شده اند، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه در نشست روسای موفق شعب ضمن قدردانی از عملکرد آن ها گفت: بسیار مفتخریم که همکاران سخت کوش و پرتلاش بانک رفاه در حوزه صف در بین سایر بانک ها می درخشند.
 
وی با بیان اینکه نگاه عمیق به امور، تلاش، خلاقیت و نوآوری و استعداد کارکنان شعب برتر باعث کسب رتبه شده است، افزود: سازمان های موفق دارای نیروهای تحلیل گر-هوشمند و شاداب هستند که این ویژگی ها نیز در کارکنان شعب برتر وجود دارد زیرا این سرمایه های انسانی می توانند به درستی از منابع مادی و معنوی استفاده کنند و باعث پویایی و رشد سازمان خود می شوند.
 
عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه یادآور شد: بانک مرکزی براساس چهار محور اصلی مالی، مشتری، فرآیندها و یادگیری ارزیابی انجام داده است. از بعد مالی تعادل در منابع و مصارف،درآمد و هزینه، رعایت ضوابط و مقررات براساس استانداردهای تعریف شده، رسیدگی به مطالبات، ریسک پذیری منطقی و توجه به سودآوری باید مدنظر قرار گیرد.
اخبارپایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) در تلگرام:istanews_ir@

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *