RSS
امروز شنبه ، ۵ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

معرفی خودروی مفهومی جدید سانگ‌یانگ +عکس

رونمایی رسمی از سانتافه ۲۰۱۹ +عکس

چرا پایتخت مسکن مهر خالی ماند؟

ارقام متفاوت از بدهی دولت به بانک مرکزی

ایران؛ الگویی برای اجرای جایگزینی ارز در مبادلات بین‌المللی

افزایش مزد به نسبت تورم

شعب مجازی جایگزین سنتی می‌شوند

سهم ۱۱.۵۱ درصدی تراکنش‎های ناموفق در شبکه پرداخت کشور

کرباسیان: گسترش بازار خدمات مالی

ضرورت تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه گذاری

نشان باستانی بورس تهران از پاریس رسید

سازمان مالیاتی دبه درآورد

واگذاری ۱۸ هزار طرح نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی

مشکل ونزوئلا، مشکل تمام امریکای لاتین است؟

یک بام و دو هوای دولت در نرخ ارز

اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۹۷ تمدید شد

نرخ دلار و یورو در بازار ریخت

۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافت

روایت وزارت اقتصاد از افت قیمت‌ها در بازار ارز و سکه

حجم مبادلات ایران و فرانسه ۳.۸ میلیارد یورو شد

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات

آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین

رقم بودجه ۹۷ به ۳۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

موسسه اعتباری کوثر به مجمع می نشیند

پرداخت آخرین مرحله سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت

همت موسسه اعتباری کوثر در ارایه خدمات الکترونیک

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵کد خبر: 235568
ایستانیوز:موسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین درعرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژه ای در مدیریت و صرفه جویی وقت مشتریان انجام داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.
 
بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر در راستای ارایه خدمات مطلوب، کاهش حضور مشتریان درشعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات بانکی با رونمایی و به روز رسانی همراه بانک خود توانسته بیش از ۲۷۸ هزار نفر از مشتریان خود را از خدمات همراه بانک بهره مند و بیش از ۲۰ میلیون تراکنش در این حوزه ثبت نماید.
 
این گزارش می افزاید: در حوزه اینترنت بانک نیز بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مشتریان محترم از خدمات اینترنت بانک کوثر استفاده می کنند. لازم به ذکر است؛ موسسه اعتباری کوثر با صدور نزدیک ۳ میلیون کارت نقدی و بیش از یک میلیون کارت هدیه، سلیقه های متفاوت مشتریان موسسه را مدنظر قرار داده است. همچنین با ایجاد زیر ساخت های لازم، بیش از ۱۷۷ هزار نفر از مشتریان کوثر فعالیت های خود را از طریق تلفن بانک انجام می دهند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *