RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

جزئیات گزارش شاخص رقابت‌پذیری جهانی؛ ایران در جایگاه ۸۹ جهان

تحریم جنگ اقتصادی است و مانور جنگی درست می‌خواهد

واگذاری۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

ترمیم حقوق کارکنان دولت در دستور کار قرار گرفت

طرح نمایندگان ایران در اجلاس اعضای شوراهای فقهی مالزی

نقش مهم بانک گردشگری در فضای اقتصادی بین‌المللی

موزه بانک ملی میزبان رویداد «همفکر»

قطعی سامانه های بانک ایران زمین

سایه بازار ۳درصدی ارز برسایر بازارها

بی‌محلی بازار ارز به تحریم های جدید

سیف: اطلاعات سری را نباید هر جا مطرح کرد

راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی بررسی شد

اطلاعیه بانک پارسیان درباره تحریم های آمریکا

از واحدهای برتر بانک رفاه تجلیل شد

وزارت ورزش سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد

واگذاری زیرمجموعه‌ بانک‌ها توسط سازمان خصوصی‌سازی

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

قیمت وام مسکن + محاسبات

جزییات ورود اولین صندوق بازنشستگی به بازار سهام

تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت

بررسی ۷ پرونده در دادسرای پولی و بانکی

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین

واگذاری ۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

کاهش قیمت طلا همزمان با افزایش دلار

امکان حضور تعاونی‌های سهامی خاص در فرابورس ایران

همت موسسه اعتباری کوثر در ارایه خدمات الکترونیک

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵کد خبر: 235568
ایستانیوز:موسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین درعرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژه ای در مدیریت و صرفه جویی وقت مشتریان انجام داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.
 
بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر در راستای ارایه خدمات مطلوب، کاهش حضور مشتریان درشعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات بانکی با رونمایی و به روز رسانی همراه بانک خود توانسته بیش از ۲۷۸ هزار نفر از مشتریان خود را از خدمات همراه بانک بهره مند و بیش از ۲۰ میلیون تراکنش در این حوزه ثبت نماید.
 
این گزارش می افزاید: در حوزه اینترنت بانک نیز بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مشتریان محترم از خدمات اینترنت بانک کوثر استفاده می کنند. لازم به ذکر است؛ موسسه اعتباری کوثر با صدور نزدیک ۳ میلیون کارت نقدی و بیش از یک میلیون کارت هدیه، سلیقه های متفاوت مشتریان موسسه را مدنظر قرار داده است. همچنین با ایجاد زیر ساخت های لازم، بیش از ۱۷۷ هزار نفر از مشتریان کوثر فعالیت های خود را از طریق تلفن بانک انجام می دهند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *