RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

وجه التزام‌ مشتریان بدهکار بانک‌انصار بخشیده می‌شود

شرکت‌های دانش بنیان چقدر تسهیلات گرفتند

مشمولان نهایی سهام عدالت مشخص شدند

شفاف‌سازی ۹ ماهه بانک صادرات

انتقال حساب‌های درآمدی استان‌ها به بانک مرکزی

افزایش چک‌های مبادله‌ای در کشور

مجوز آزادی زندانیان حوادث رانندگی صادر شد

آغاز به کار سامانه هوشمند رتبه‌­بندی صندوق‌­های سرمایه­‌گذاری

دوانتخاب برای مدیریت نرخ ارز

توجه آمریکا به بانک‌های آسیایی برای تحریم ایران

سیر نزولی تورم بهمن ماه در ۶ سال اخیر +اینفوگرافیک

اجرای بزرگترین تامین مالی حوزه پلی استایرن در بورس کالا

رشد تسهیلات پرداختی شبکه بانکی

چطورشانس حضور در جام جهانی روسیه را افزایش دهیم

مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد

اعتماد ۲۵ هزار میلیاردی به ۵ موسسه غیرمجاز

موفقیت بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی

حضور حمایتی بانک صادرات در هشتمین «اجلاس روسای آیتک»

امکان سنجی «تاسیس موسسات تسهیلات منطقه‌ای مسکن»

بررسی عملکردصندوق‌های سرمایه‌گذاری بورس

نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند

پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

پذیره نویسی صکوک مرابحه ۷ هزار میلیارد ریالی ایران خودرو

تخفیف اقامت ۲۴ به اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

برگزاری قرعه کشی طرح تکریم ۲ بانک ملت

اقبال مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴کد خبر: 235492
ایستانیوز:استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیت هایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دو میلیون و 270 هزار نفر خدمات ارائه می دهد.
 
از سوی دیگر تعریف کردن خدمات تازه و جدید بر روی دستگاه های خودپرداز و کیوسک های نوین بانک ملی ایران، میزان مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات مبتنی بر این سامانه ها را افزایش داده است.
 
تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد تعداد کارت های برداشت صادره توسط واحدهای بانک ملی ایران طی 10 ماه نخست سال جاری از 10 میلیون و 565 هزار فقره فراتر رفته که از تعداد کل کارت های برداشت صادر شده در سال گذشته هم بیشتر است.
 
همچنین سهم بانک ملی ایران از کل تعداد تراکنش های شاپرک در 9 ماه نخست امسال 7.65 درصد و سهم آن از کل مبلغ این تراکنش ها 10.87 درصد بوده است.
 
در 10 ماه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از چهار میلیون و 72 هزار فقره کارت خرید شامل بن کارت و کارت هدیه نیز صادر کرده است.
 
از سوی دیگر پیام رسان «بله» با قابلیت ارائه خدمات بانکی کم سابقه در نظام بانکی کشور، توانسته تعداد قابل ملاحظه ای کاربر به خود جذب کند.
 
بانک ملی ایران به تازگی نیز در رویداد «ملی شو» از برخی خدمات جدید خود در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که با توسعه آنها، مشتریان از امکانات تازه و بهتری استفاده خواهند کرد. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *