RSS
امروز دوشنبه ، ۲۶ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش ۲۷۷۸ واحدی شاخص کل بورس

حباب سکه هنوز تخلیه نشده است

بهینه شدن شرایط نیاز به زمان و همراهی کارگران دارد

شرایط فروش آذرماه محصولات ایران خودرو اعلام شد

تولید بیش از ۶۷۰هزار خودرو سواری در ۸ماهه امسال

بازار ارز در فاز تعادل

پل عبور از ناترازی بانکی

اعلام نرخ مواد خوراکی توسط بانک مرکزی

تلاش بانک‌های خصوصی در رعایت نرخ سود مصوب

جزییات مصوبه جدید نحوه تسویه وام‌های بانکی

برگزاری جشنواره فرشته ها در بانک رفاه

شفاف سازی مالی بانک صادرات

جوایز وین‌کارت سنگین‌تر شد

رونمایی از راهکار پایانه های فراهوشمند ملی (BTM)

تیم کشتی بیمه رازی به عنوان قهرمانی جهان دست یافت

بانک مسکن آماده تامین مالی طرح های جزیره کیش است

پرداخت وجه سوخت با تبدیل "نوین کارت" به کارت سوخت

تحویل ٨٠ باب منزل مسکونی ساخته شده توسط خیرین بانک صادرات

مبادلات بانکی ایران و چین در پیچ و خم

پیش بینی"ای بی ان" درباره قیمت نقره

جزئیات پرداخت ارز دانشجویی اعلام شد

ابلاغ موارد تکمیلی دستورالعمل خرید و فروش ارز به صرافی‌های مجاز

سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی معرفی شد

شرایط صورتحساب‌های الکترونیکی مشخص شد

افزایش ۱۲.۴ درصدی پروانه‌ ساخت مسکن

اقبال مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴کد خبر: 235492
ایستانیوز:استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیت هایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دو میلیون و 270 هزار نفر خدمات ارائه می دهد.
 
از سوی دیگر تعریف کردن خدمات تازه و جدید بر روی دستگاه های خودپرداز و کیوسک های نوین بانک ملی ایران، میزان مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات مبتنی بر این سامانه ها را افزایش داده است.
 
تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد تعداد کارت های برداشت صادره توسط واحدهای بانک ملی ایران طی 10 ماه نخست سال جاری از 10 میلیون و 565 هزار فقره فراتر رفته که از تعداد کل کارت های برداشت صادر شده در سال گذشته هم بیشتر است.
 
همچنین سهم بانک ملی ایران از کل تعداد تراکنش های شاپرک در 9 ماه نخست امسال 7.65 درصد و سهم آن از کل مبلغ این تراکنش ها 10.87 درصد بوده است.
 
در 10 ماه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از چهار میلیون و 72 هزار فقره کارت خرید شامل بن کارت و کارت هدیه نیز صادر کرده است.
 
از سوی دیگر پیام رسان «بله» با قابلیت ارائه خدمات بانکی کم سابقه در نظام بانکی کشور، توانسته تعداد قابل ملاحظه ای کاربر به خود جذب کند.
 
بانک ملی ایران به تازگی نیز در رویداد «ملی شو» از برخی خدمات جدید خود در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که با توسعه آنها، مشتریان از امکانات تازه و بهتری استفاده خواهند کرد. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *