RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

افزایش منابع، کاهش مطالبات و درآمدهای کارمزدی، اضلاع مثلث سودآوری بانک صادرات

چگونه وام مسکن ارزان تر بگیریم؟

مسکن بازنشستگان در دستور کار سال ۹۷

نحوه کار مدل جدید ارزی بانک‌مرکزی+ویژگی‌ها

نرخ تورم سال گذشته ۸.۲ درصد/ مناطق شهری ۸.۱ و روستایی ۸.۸ درصد

پذیرش دو کالای جدید در بورس انرژی

تحولات مثبت تورم فروردین ماه در مقایسه با سال گذشته

معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی و مدیر حوزه مدیریت بانک ملی

مراسم بدرقه تیم ملی تنیس روی میز برگزار شد

بازدید مدیر عامل بانک صادرات از شعب آذربایجان شرقی

کاهش قیمت ۲۵ ارز بانکی

اختصاص ۲۲میلیارد تومان هزینه تبلیغات بانک‌ها برای مناطق زلزله‌زده

دیدار رئیس صندوق توسعه ملی با مدیرعامل بانک دی

کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند

قطعی شدن معامله ۱۸.۸۴ درصد سهام بیمه آسیا

تنها امکان خرید برای «ثبت نام شده‌ها» در «بهین یاب» فراهم شود

تحولات بازار ارز و سکه مثبت است

شعبه بیمه "سامان" در ساری افتتاح شد

درخشش مضاعف بیمه کوثر در سال۹۷

شرق سبز است

فرمول تعیین میزان کسر حق بیمه در سال ۱۳۹۷

نهال کاری در خوزستان همراستا با مسئولیت های اجتماعی بانک مهر اقتصاد است

اعلام جزییات فروش سهام کنتورسازی

کاهش قیمت سکه در بازار+ جدول

دستاوردهای کم نظیر بانک ملی در بانکداری دیجیتال

اقبال مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴کد خبر: 235492
ایستانیوز:استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیت هایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دو میلیون و 270 هزار نفر خدمات ارائه می دهد.
 
از سوی دیگر تعریف کردن خدمات تازه و جدید بر روی دستگاه های خودپرداز و کیوسک های نوین بانک ملی ایران، میزان مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات مبتنی بر این سامانه ها را افزایش داده است.
 
تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد تعداد کارت های برداشت صادره توسط واحدهای بانک ملی ایران طی 10 ماه نخست سال جاری از 10 میلیون و 565 هزار فقره فراتر رفته که از تعداد کل کارت های برداشت صادر شده در سال گذشته هم بیشتر است.
 
همچنین سهم بانک ملی ایران از کل تعداد تراکنش های شاپرک در 9 ماه نخست امسال 7.65 درصد و سهم آن از کل مبلغ این تراکنش ها 10.87 درصد بوده است.
 
در 10 ماه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از چهار میلیون و 72 هزار فقره کارت خرید شامل بن کارت و کارت هدیه نیز صادر کرده است.
 
از سوی دیگر پیام رسان «بله» با قابلیت ارائه خدمات بانکی کم سابقه در نظام بانکی کشور، توانسته تعداد قابل ملاحظه ای کاربر به خود جذب کند.
 
بانک ملی ایران به تازگی نیز در رویداد «ملی شو» از برخی خدمات جدید خود در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که با توسعه آنها، مشتریان از امکانات تازه و بهتری استفاده خواهند کرد. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *