RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تکذیب برخی نقل و قول‌های منتسب به رییس کل بانک مرکزی

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

اقبال مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴کد خبر: 235492
ایستانیوز:استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران رو به افزایش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سامانه «بام» که این روزها در اوج است و به خوبی قابلیت هایش را به مشتریان نشان داده، اکنون به بیش از دو میلیون و 270 هزار نفر خدمات ارائه می دهد.
 
از سوی دیگر تعریف کردن خدمات تازه و جدید بر روی دستگاه های خودپرداز و کیوسک های نوین بانک ملی ایران، میزان مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات مبتنی بر این سامانه ها را افزایش داده است.
 
تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد تعداد کارت های برداشت صادره توسط واحدهای بانک ملی ایران طی 10 ماه نخست سال جاری از 10 میلیون و 565 هزار فقره فراتر رفته که از تعداد کل کارت های برداشت صادر شده در سال گذشته هم بیشتر است.
 
همچنین سهم بانک ملی ایران از کل تعداد تراکنش های شاپرک در 9 ماه نخست امسال 7.65 درصد و سهم آن از کل مبلغ این تراکنش ها 10.87 درصد بوده است.
 
در 10 ماه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از چهار میلیون و 72 هزار فقره کارت خرید شامل بن کارت و کارت هدیه نیز صادر کرده است.
 
از سوی دیگر پیام رسان «بله» با قابلیت ارائه خدمات بانکی کم سابقه در نظام بانکی کشور، توانسته تعداد قابل ملاحظه ای کاربر به خود جذب کند.
 
بانک ملی ایران به تازگی نیز در رویداد «ملی شو» از برخی خدمات جدید خود در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که با توسعه آنها، مشتریان از امکانات تازه و بهتری استفاده خواهند کرد. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *