RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

ادامه واگذاری‌ها در «وبانک»

۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳کد خبر: ۲۳۵۳۹۲
ایستانیوز:شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) آگهی مزایده سه گروه از دارایی‌های خود را در راستای اجرای بند ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر منتشر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ در روزهای اخیر با نزدیک شدن به پایان مهلت سه ساله بانک‌ها برای خروج از بنگاه‌داری شاهد شتاب یافتن روند واگذاری‌ها از سوی بانک‌ها و زیرمجموعه‌هایشان هستیم.
 
از این رو شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با انتشار آگهی شرکت‌های زیرمجموعه خود را که نظر به واگذاری آن‌ها دارد معرفی نمود. در این اطلاعیه آمده است شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در نظر دارد در راستای اجرای بند 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور و خروج از بنگاه‌داری، شرکت‌های زیر مجموعه خود را از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران و همچنین مزایده عمومی واگذار کند.
 
شرکت‌های پتروشیمی شازند، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان، سرمایه گذاری توسعه ملی، ایران ترانسفو، گروه صنعتی بارز، دوده صنعتی پارس و سرمایه‌گذاری مسکن که  پذیرفته شده در بورس و فرابورس تهران می‌باشند از طریق شرکت بورس تهران واگذار می‌شوند.
 
همچنین در آگهی دیگر «وبانک» در نظر دارد شرکت‌های حمل و نقل داماش ترابر ایرانیان، حمل و نقل ایمن ترابر اریا، آب معدنی داماش گیلان، معدن شکافان تهران، گروه صنعتی نمونه منصور گیلان، صنایع غذایی ترچین طبخ ایرانیان و صنایع غذایی دریاچه گهر گلستان را به منظور رد دیون از طریق مزایده عمومی واگذار کند.
 
در سومین آگهی مزایده امروز این شرکت نیز آمده است شرکت‌های صنعتی و معدنی توسعه ملی، بین‌المللی ساختمان و صنعت ملی، لیزینگ گسترش سرمایه‌گذاری ملی، توسعه کشت و صنعت ملی، کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، خدمات مدیریت سرمایه‌مدار، سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، ارج، ایران پوپلین، توسعه بین‌الملل تجارت ملی، مجتمع تولیدی چینی مقصود، سیمرغ، تجهیزات مدارس ایران و آزاد راه تبریز- ارومیه را از طریق مزایده عمومی واگذار می‌شوند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *