RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

موسسه اعتباری کوثر به موفقیت های خود مباهات می کند

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸کد خبر: 235148
ایستانیوز:معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه معاونین و مشاوران، سید مهدی صادقی استاندار قم و مسئولین استان از سرپرستی موسسه اعتباری کوثر در استان قم بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ معصومه ابتکار در جمع کارکنان شعب استان قم ضمن تبریک دهه فجر و ایام الله ۲۲ بهمن گفت: تلاش ها و اقداماتی که این موسسه برای بهبود فرآیندهای بانکی، ارتقا سطح خدمات در سطح استان و نظام بانکی ارائه نموده بسیار مشهود است.
 
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اهمیت بانکداری الکترونیک و نقش تکنولوژی در ارائه خدمات نوین بانکی افزود: بانکداری الکترونیک یکی از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم است و قطعا موسسه اعتباری کوثر نیز گام های شایسته ای در تسهیل و ارائه خدمات به مشتریان برداشته است.
 
وی بیان داشت: اهمیت به معیشت و حمایت از بانوان کارآفرین از سوی موسسه اعتباری کوثر بسیار ارزشمند است و امیدواریم این حمایت ها گسترش یابد.
 
معاون رییس جمهور تصریح کرد: با توجه به اهمیت حمایت از بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار از انعقاد تفاهم نامه ای با موسسه اعتباری کوثر در این راستا استقبال خواهیم کرد.
 
در ابتدای این دیدار آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مشاور امور بانوان موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به معاون رئیس جمهور، استاندار قم و هیات همراه گزارشی از تاسیس و عملکرد موسسه در نظام بانکی ارائه نمود.
 
محمدی با اشاره به اینکه موسسه اعتباری کوثر تنها نهاد مالی با نام بانوان است، افزود: ۲۲ درصد از کارکنان کوثر را بانوان متخصص و متعهد تشکیل می دهند که وجه تمایز مجموعه کوثر با بسیاری از نهادهای مالی فعال دیگر، بهره مندی از جوانان متخصص، متعهد و با انگیزه است.
 
مشاور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در امور بانوان تاکید نمود: کسب موفقیت و درخشش های کوثر در ایام الله دهه مبارک فجر را به فال نیک می گیریم و هفتمین سالگرد تاسیس موسسه را جشن خواهیم گرفت که امیدواریم همواره شاهد روند توسعه ای و پیشرفت کوثر در نظام بانکی باشیم.
 
در ادامه این نشست مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم گفت: موسسه اعتباری کوثر علاوه بر فعالیت در بخش اقتصادی و پرداخت تسهیلات منطبق بر ضوابط شرعی که باعث رضایت مراجع و آیات عظام گردیده،  همواره سعی نموده است در کنار سایر خدمات، توجه ویژه ای به امور بانوان داشته باشد که در این راستا تسهیلاتی نیز در جهت معیشت و کارآفرینی به بانوان بد سرپرست و سرپرست خانوار پرداخت گردیده است.
 
وی افزود: حمایت از بنیاد معلولین فاطمه زهرا(س) و آزاد سازی زندانیان جرائم مالی با محوریت بانوان خود سرپرست از جمله امور خیریه موسسه کوثر با همکاری ستاد دیه کشور است.
 
وی اظهارداشت: تمام سعی و تلاش کارکنان و مدیران موسسه در تکریم ارباب رجوع، صداقت در گفتار، توجه ویژه به همراهی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، اجرای فرامین مقام معظم رهبری به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:موسسه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *