RSS
امروز جمعه ، ۱۱ آذر ۱۴۰۱
آخرین اخبار

۴ مزیت مهم معاملات گواهی سپرده شمش طلا بورس کالا

کاهش هزینه‌ها و کلاهبرداری‌ها با «چکاد»

اول استعلام بگیرید بعد چک قبول کنید

آیا مغز آقایان در شرکت مخابرات آسیب دیده!؟

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

رکورد ١٠ ساله چاپ پول شکست

وضعیت بدهی بانک‌ ها بحرانی شد

وعده تورم تک‌ رقمی بایگانی شد

کارگروه فرعی تخصصی بیمه مسئولیت در شرکت بیمه تعاون برگزار شد

دعوت از سهامداران برای حضور در مجمع فوق العاده بیمه پاسارگاد

راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

پرداخت بیش از ۷۵ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آبان ماه

رشد ۵۱ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی «وسینا»

تغییر تاکتیک پولی «لاگارد»

جای خالی وارانت در بورس

تغییر پارادایم تامین مالی

۳۰۰ شرکت به لیست واگذاری خصوصی‌سازی بازگشت

اوج تورم در سیستان و بلوچستان

کسب رتبه اول نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو

مشوق مالیاتی جدید دولت به دارندگان رمزدارایی

انتشار اوراق گام از ۴۵ هزار میلیارد تومان گذشت

بحران نقدینگیِ دارو و کارشکنی بانک‌ها

سوابق تخلفاتی مدیران بورسی افشا خواهد شد

عضو جدید هیأت مدیره بیمه آسیا معرفی شد

گذر بورس از یک دوره پُرچالش

قبل از راه اندازی یک استارت آپ این ۵ موضوع را در نظر بگیرید

استارت آپ شما، زندگی شما می شود

۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶کد خبر: 234929
ایستانیوز:استارت آپ شما به زندگی شما تبدیل خواهد شد. همیشه در نظر بگیرید که این محصول چگونه بر زندگی شما تاثیر می گذارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برای موفق شدن استارت آپ‌تان باید موضوعات مختلفی توجه کنید. وگرنه شما هم جز آن استارت آپ هایی می شوید که به زودی فراموش خواهید شد. در دنیا هرروز ایده ای جدید و نو به بازار می آید، اما همه این ایده ها پایدار نیستند. فوربز برای ماندگار شدن استارت آپ شما پیشنهاداتی دارد. پیشنهاداتی که باید هنگام راه اندازی آن مدنظر قرار دهید.
 
*محصول مورد نیاز
 
شاید به نظر بدیهی به نظر برسد، اما کارآفرینان باید زمان کافی برای ارزیابی تولید محصول مورد نیاز بازار انجام دهند. این موضوع برای آینده صنعت و کار شما مهم است. بدون تحقیقات درست، نمی توانید میزان تقاضا، فروش و بازار را بدانید و سود ببرید.
*بازخورد مشتری
 
صرف نظر از اینکه شما مطالعه گسترده در مورد بازار انجام داده اید، اما هیچ چیز جای ارتباط با مشتریان را نمی گیرد. شما نیاز دارید که نظر مشتریان را درمورد نوع محصول، طراحی، قیمت گذاری و قابلیت استفاده از محصول را بدانید.
 
بازخورد مشتری و بررسی محصول مورد نیاز بازار برای شروع یک استارت آپ ضروری است.
 
*منابع
 
مدیریت منابع شما در مورد نیروی انسانی، زیرساخت ها و بودجه طبقه بندی شده هنگام راه اندازی استارت آپ مهم و حیاتی است. شما باید مطمئن باشید که منابع لازم برای طراحی محصول، صنعتگران ماهر، مدیران فروش در اختیار داشته باشید.
 
شما در این راه به توسعه دهندگان تکنولوژی، اپراتورها و کارمندان پشتیبانی مشتریان و همچنین کارمندان بازاریابی در وب نیاز دارید.
 
بسته به پیچیدگی محصول شما، شما نیاز دارید که بدانید باارزش ترین دارایی راه اندازی این استارت آپ چیست.
 
برخی شرکت های لوکس تنها به چند نفر نیاز دارند. در جایی دیگر شاید تیم بزرگی باید وجود داشته باشد تا هدف محقق شود. به همین دلیل به طور جدی باید مدیریت منابع خود را بیاموزید. بدون منابع مناسب شما نمی توانید در استارت آپ خود موفق شوید. البته حتی با این کار هم هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد، اما باز هم به شما کمک می کند که در جهت درست حرکت کنید.
 
هر فردی که استخدام می کنید، باید دارایی ارزشمند شرکت شما باشد تا در آینده به شما کمک کند.
 
*اکوسیستم
 
آیا بازار واقعا برای محصول شما آماده است؟ این موضوعی است که باید زمان راه اندازی برنامه های خود به آن توجه کنید.
 
ساختن یک استارت آپ طاقت فرساست و به تحقیقی بزرگ نیاز دارد. شما باید عوامل خارجی مانند قوانین بانکی و قوانین کسب و کار را بدانید. حتی اگر می خواهید کارتان را گسترش دهید هم باید به این موضوعات توجه کنید.
 
*محصول شما چه تاثیری بر زندگی شما دارد؟
 
زندگی استارت آپی هرچیزی است به غیر آسانی و راحتی. بخش بزرگی از باقی ماندن انگیزه برای ادامه کار، به این بستگی دارد که تاثیر این محصول بر زندگی شما چیست.
 
در جهان استارت آپی شما انواع مختلفی از مردم را می بینید. عده ای با پول انگیزه می گیرند و گروهی با ایده هایشان انگیزه می گیرند. در نهایت شور و اشتیاق برای محصول شما، آن را حفظ خواهد کرد.
 
استارت آپ شما به زندگی شما تبدیل خواهد شد. همیشه در نظر بگیرید که این محصول چگونه بر زندگی شما تاثیر می گذارد.



برچسب‌ها:استارت آپ
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *