RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیر عامل بانک رفاه عنوان کرد

تغییر رویکرد بانک رفاه به خدمت محوری

۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۷کد خبر: 233379
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه گفت: ارائه مشاوره های مالی از وظایف بانکداری در عصر حاضر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمد علی سهمانی در همایش معاونان اعتباری مدیریت شعب استان های این بانک با تاکید بر اهمیت ارائه راه حل های مالی برای مشتریان گفت: امروزه یک بانکدار برای جذب مشتریان و وفادارسازی آن ها، باید از راهکار مشاوره مالی استفاده کند. در مشاوره مالی باید راه درست را به مشتریان نشان دهیم و در وهله نخست منافع و مصالح مشتریان مدنظر قرار گیرد.
وی عدم تحلیلگری درست و به موقع مالی را یکی از ضعف های حوزه مالی و سرمایه گذاری ایران دانست و گفت: بسیاری از نابه سامانی ها در اقتصاد، ناشی از نبود تحلیگران و مشاوران مالی، آگاه، امین و متخصص است.
دکتر سهمانی با بیان اینکه بانک رفاه یک بانک با تجربه بزرگ و تأثیرگذار در جامعه است گفت: هم اکنون بانک رفاه با در اختیار داشتن شبکه گسترده شعب به بیش از 15 میلیون مشتری خدمت ارائه می کند.
مدیرعامل بانک رفاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد سال گذشته بانک گفت: بحمداله طی روزهای اخیر، مجمع عمومی عادی سالانه بانک با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان عالی رتبه سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد و خوشبختانه شاهد رضایت سهامدار از عملکرد بانک در سال 95 بودیم. بی تردید این نتایج حاصل تعهد و تعلق سازمانی تمامی کارکنان بانک رفاه است. 
وی با بیان اینکه ملاک عملکرد مطلوب برای بانک خلق ارزش برای تمامی ذی‌نفعان است گفت: یکی از شاخص های خلق ارزش، سودآوری و ایجاد ارزش برای ذی‌نفعان است. لازم است از این دستاورد برای سال‌های آتی حراست کنیم.
دکتر سهمانی دیگر بُعد عملکردی بانک در سال 95 را گرایش بانک به سمت فعالیت های کارمزدی عنوان و تصریح کرد: این رویکرد باید در آینده به صورت جدی پیگیری شود. نگاه خدمت محوری و بانکداری مبتنی بر کارمزد در بانکداری بین الملل بسیار مورد توجه است. بانک ها از محصول محوری به خدمت محوری تغییر رویکرد داده اند. بانک رفاه هم این رویکرد را اتخاذ کرده و لازم است در سال‌های آینده تقویت شود.
دکتر سهمانی ارائه و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، حمایت از رونق تولید و اشتغال ، توجه به مطالبات غیر جاری و تلاش برای تامین رضایت حداکثری مشتریان را تکلیف تمامی ارکان بانک عنوان و تصریح کرد: مشتریان ولی نعمت بانک هستند. با وجود مشتریان بقای سازمانی بانک تأمین می شود و در عمل باید ثابت کنیم که مشتری محور و اخلاق مدار هستیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *