RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233180
ایستانیوز:معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص رویکرد بانک‌ها در بانکداری دیجیتال گفت: در بانکداری دیجیتال مشتری در محور توجه بانک قرار دارد و موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد. وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد. اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایرانا ، معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت: بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *