RSS
امروز سه شنبه ، ۱ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

چشم انداز تیره رشد اقتصاد جهانی در سال‌۲۰۱۹

کاهش ۲۰ هزار تومانی وجه تضمین اولیه قراردادهای «آتی زعفران» از فردا

شرطی برای ادامه معاملات سکه آتی سکه

قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد+جدول

لزوم تقویت معاملات الکترونیکی طلای سرخ

در کیش اینوکس ۲۰۱۸ با معاملات الگوریتمی بیشتر آشنا شوید

گذاشتن وثیقه‌ برای اخلالگران بازار ارز، ممنوع

شرط جدید استفاده از وام مسکن یکم اعلام شد

اثرات شیوه های جبران کسری بودجه بر تورم و رشد اقتصادی

بازار بدهی در آستانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان

امروز آخرین مهلت ثبت شماره شبا برای سهام عدالت

واگذاری سهام موسسات دولتی جدی‌تر شد

نظرات بخش خصوصی را اخذ و منعکس کنید

فضای کسب و کار نامساعدتر شد

بانک رفاه حامی همایش انجمن پریودنتولوژی

پیش بینی گلدمن ساش از افزایش نرخ بهره

معاون نظارت بیمه مرکزی منصوب شد

نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها برگزار شد

بانک سپه ۷۰۰ میلیارد ریال جایزه می‌دهد

برنامه جدید بانک مرکزی برای تعادل بازار ارز

هیچ گونه خطایی در اپلیکیشن «بله» وجود ندارد

توقف همکاری یک بانک تایوانی با ایران

پرویزیان عضو اصلی هیات انتظامی بانک‌ها شد

اروپا خواستار اتصال حداقل یک بانک ایرانی به سوئیفت

بانک ملی ایران ۲۴ ساعته با شماست!

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233180
ایستانیوز:معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص رویکرد بانک‌ها در بانکداری دیجیتال گفت: در بانکداری دیجیتال مشتری در محور توجه بانک قرار دارد و موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد. وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد. اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایرانا ، معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت: بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *