RSS
امروز شنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

افتتاح شعبه زرگر شهر بابل بانک ملی ایران

رشد ۴۷۸۵واحدی شاخص بورس

نرخ خرید دلار ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان

مردم در بانک‌ها چقدر پول دارند؟

پیشنهاد افزایش ۳۰درصدی دستمزد۹۸

صنایع بورسی ۴۰ تا شدند

نقش بورس کالا در توسعه صنعت فولاد

دلایل تغییر ساز و کار معاملات در بازار پایه شفاف سازی شد

مدیرعامل سابق بانک سرمایه بازداشت شد

معرفی خدمات جدید "همراه شهر" بانک شهر

با همراه بانک سینا حسابدار شخصی خود باشید

انتشار اوراق سلف موازی نفت کوره

بیمه تامین رویه‌های گمرکی رونمایی شد

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی ازدواج

استرالیا از اسکناس جدید ۲۰ دلاری رونمایی کرد

خرید ​کالاهای ایرانی با کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات

هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت در حوزه"بلاک چین" و"رمز ارز"

مصوبه مابه‌التفاوت ارزی اصلاح شد

فراز و فرود لوایح پالرمو و CFT؛ فرصت چهار ماهه دیگر پیش روی ایران

ضرر ۷ میلیارد دلاری برای خودروسازان آلمانی

ضرورت اصلاح پارامترهای بازنشستگی در ایران

بانک مرکزی لجبازی می‌کند!

واگذاری‌ بنگاه‌های بانکی شب عید به بانک ملی رسید

ریسک های سال ۹۷ بازار سرمایه

توضیح بانک مرکزی درباره راه‌اندازی اینستکس

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233180
ایستانیوز:معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص رویکرد بانک‌ها در بانکداری دیجیتال گفت: در بانکداری دیجیتال مشتری در محور توجه بانک قرار دارد و موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد. وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد. اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایرانا ، معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت: بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *