RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد

اعتماد ۲۵ هزار میلیاردی به ۵ موسسه غیرمجاز

موفقیت بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی

حضور حمایتی بانک صادرات در هشتمین «اجلاس روسای آیتک»

امکان سنجی «تاسیس موسسات تسهیلات منطقه‌ای مسکن»

بررسی عملکردصندوق‌های سرمایه‌گذاری بورس

نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند

پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

پذیره نویسی صکوک مرابحه ۷ هزار میلیارد ریالی ایران خودرو

تخفیف اقامت ۲۴ به اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

برگزاری قرعه کشی طرح تکریم ۲ بانک ملت

سپرده‌های با نرخ بالای ۲۳ درصد در پرتفوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری

شرکت بیمه معلم در لیست ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفت

گواهینامه اهتمام در تعالی آموزش به ایران کیش رسید

گزارش خرده‌فروشی بانک مرکزی بررسی شد

تدابیر بانک ملی برای روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی

دلایل افزایش نقدینگی ازنگاه " طهماسبی"

تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا

کلاهبرداری با لاک طلا!

فعالیت‌های زیرزمینی ارز متوقف شد

اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان از بیمه ثالث به دیه محکومان معسر

رونمایی از اولین ارز رمزنگار جهان بر پایه شریعت اسلامی

عرضه ۱۰۰۰ تُن سوخت هوایی به مقصد ارمنستان

عرضه صادراتی ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن از طریق بورس کالا

آثار تورمی افزایش نرخ ارز مشخص نشده است

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233180
ایستانیوز:معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص رویکرد بانک‌ها در بانکداری دیجیتال گفت: در بانکداری دیجیتال مشتری در محور توجه بانک قرار دارد و موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد. وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد. اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایرانا ، معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت: بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *