RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اگر بانک مرکزی دخالت نکند، حباب سکه می‌ترکد

از "الف" تا "ی" ارزهای دیجیتالی

شگرد جدید صرافان در فروش ارز

زمان واریز یارانه مردادماه مشخص شد

امکان ثبت اینترنتی درخواست برای دریافت پایانه فروشگاهی بانک ملت

حمایت بانک کشاورزی از سنت حسنه ازدواج

انتشار شماره جدید ماهنامه بیمه دانا

پاسخگویی صددرصدی بیمه آسیا

افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر

نقش حساس تأمین اجتماعی در شرایط دشوار اقتصادی

مکاتبه مالیاتی بانک‌ها با جهانگیری

رشد ۲۴۰۰واحدی شاخص بورس

دستورالعمل توازن صادراتی تصویب شد

متوسط مالیات هر پزشک ۵.۷ میلیون

نرخ دلار به زیر ۸ هزار تومان رسید

انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران

شرکت مخابرات سرویس های ویژه به صنعت بیمه ارایه می دهد

بیمه گذاران الحاقیه بیمه بدنه خودرو تهیه کنند

سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بیمه‌ای به ۴ میلیارد دلار رسید

دستورالعمل تامین و انتقال ارز هزینه‌های حمل‌ونقل کالا ابلاغ شد

راهکارهای ۱۰ گانه ساماندهی بازار مسکن

ابلاغ صورت‌های مالی نمونه به شرکت‌های کارگزاری

انتصاب مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین

نظام پیشنهادها، محور مجله شماره ۲۵۳ بانک ملی ایران

شارژ آزمایشی مگامدول چادرملو با موفقیت انجام شد

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233180
ایستانیوز:معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص رویکرد بانک‌ها در بانکداری دیجیتال گفت: در بانکداری دیجیتال مشتری در محور توجه بانک قرار دارد و موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد. وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد. اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایرانا ، معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت: بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *