RSS
امروز پنج شنبه ، ۳ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

آسان پرداخت ۶ خردادماه به مجمع می‌رود

رئیس‌جمهوری: تامین ارز مورد نیاز مردم

مدیریت ریسک قیمت و ارتقای شفافیت با قراردادهای آتی

ادامه توزیع سود سهام عدالت مشمولان باقی مانده

ایران نرخ مرجع زعفران را در دنیا تعیین می کند

وزارت امور خارجه تحریم رییس کل بانک مرکزی را محکوم کرد

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله

اعلام مصوبات هیأت دولت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک

نشاط ملی با حضور فراگیر بانک صادرات ایران در صنایع بزرگ و کوچک

مجلس از ابزارهای مالی بورس کالا حمایت می کند

امکان حضور خارجی ها در بازار آتی زعفران

نگرانی از تأثیر ارز بر بازار سرمایه

نرخ دلار بانکی گام به گام صعودی است/جدول

قطعی سیستم بانکداری الکترونیک بانک دی

ابلاغیه‌ دولت به بانک‌ها و بانک مرکزی

بانک آمریکا حساب برخی ایرانی‌ها را بست

آغاز پرداخت تا یک میلیارد تومان به سپرده‌گذاران موسسات از هفته آینده

سود قیمت دلار به جیب چه کسی می‌رود؟

بازدید ازمدیریت چندین شعبه شهرستان ها در بانک ایران زمین

رشد ۲۱۵ واحد شاخص کل بورس

راه‌اندازی قرارداد آتی زعفران در بورس کالا

خودکفایی ۱۷۵ هزار خانوار کمیته امداد با تسهیلات بانک ملی

تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار

بررسی شاخص‌های آزادی اقتصادی موسسه فریزر

مرد جنگ با تجارت جهانی

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین:

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233180
ایستانیوز:معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در خصوص رویکرد بانک‌ها در بانکداری دیجیتال گفت: در بانکداری دیجیتال مشتری در محور توجه بانک قرار دارد و موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience) اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد. وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد. اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه میگردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد. به گزارش ایرانا ، معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت: بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *