RSS
امروز پنج شنبه ، ۳ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

احتمال جایگزین شدن طلا با پول برای پرداخت به ایران

مغایرت ارز مجازی با قانون پولشویی

پیشنهاد صندوق بین المللی پول به سعودی‌ها

خطر بروز سفته بازی در بازار مسکن

تقدیر امام جمعه ارومیه از بانک مهر اقتصاد

عذرخواهی بانک تجارت برای اختلال درخدمات الکترونیک

پیش بینی یک موسسه آمریکایی از نتایج اقتصادی تحریم ایران

اعلام زمان مجمع فوق العاده بانک قوامین

امرالهی مدیر عامل بیمه رازی استعفاء داد

علت توقف عرضه های اولیه، هیجان بورس است

معاملات آتی بورس فلزات لندن به یوآن

صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه‌های درمانی

گرانی طلا

رشد قیمت سکه / دلار یک تومان گران شد

کاهش متقاضیان انواع تسهیلات خرید مسکن

بلاک چین وارد عرصه بانکداری می شود

۴محصول ایران خودرو گران شد

شرط حذف وثیقه از وام اشتغال روستایی

آسان پرداخت ۶ خردادماه به مجمع می‌رود

رئیس‌جمهوری: تامین ارز مورد نیاز مردم

مدیریت ریسک قیمت و ارتقای شفافیت با قراردادهای آتی

ادامه توزیع سود سهام عدالت مشمولان باقی مانده

ایران نرخ مرجع زعفران را در دنیا تعیین می کند

وزارت امور خارجه تحریم رییس کل بانک مرکزی را محکوم کرد

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله

آغاز ارائه خدمات بانک ایران­ زمین بر روی فینوتک

۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233137
ایستانیوز:نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک در حاشیه‌ هفتمین دوره‌ همایش بانکداری الکترونیک و نظام­‌های پرداخت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: محصولات بانک با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال و نیازهای مشتریان با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخص‌­های الکترونیکی ارائه می­‌شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد.
 
فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران­ زمین نیز توجه به فین­تک‌­ها را مهم دانست و ارائه Open API توسط بانک­ها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.
 
وی با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه­ حرفه‌­ای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم، توسعه بازار و دستیابی به تراکنش ­های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود.
 
سید حامد قنادپور مدیر عامل شرکت ارتباط فردا نیز گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویس‌­های بانکی به شکل ساده­ تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌­ها امکان پذیر نیست.
 
وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود: نوآوری باز یک‌ تغییر پارادایم است که باید آن­ را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.»
 
مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبت­‌های خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس­دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران­زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویس­های فینوتک از ۱۱ سرویس به عدد ۴۱ افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد ۱۶۰ رسیده است.
 
وی دریافت کارمزد از سرویس­های بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.
 
خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن ۱۰ سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و هم­افزایی دو مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانک­‌ها و دیگر سرویس­دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *