RSS
امروز شنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری سئول بر توسعه بلاک چین

سود در بازار طلا خواهد بود

تغییر رفتار بانک‌های مرکزی دنیا

ایران خودرو درباره قیمت محصولاتش اطلاعیه جدید داد

طراحی متدولوژی درجه بندی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری

چرا تخفیف بیمه شخص ثالث حذف شد؟

تمهیدات نظام بانکی برای دور زدن تحریم‌ها

راه‌اندازی سامانه مکانیزه اعلام نرخ بیمه شخص ثالث

رونمایی از ۳ تابلوی قرمز، زرد و نارنجی تا ۷۰ روز آینده

مصوبات اقتصادی دولت دلیل گرانی دلار

دلیل گرانی طلا و سکه

هزینه وام مسکن زوج‌های تهرانی چقدر است؟

احتمال تولید لادا در ایران

انتقاد از پلیس و بیمه مرکزی در مورد خودروهای فرسوده

سقف تسهیلات مسکن افزایش ندارد

پرداخت مالیات با اوراق اسناد خزانه

مجلس به افزایش قیمت خودروها ورود پیدا کند

ثروتمندان آسوده بخوابند!

قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان شد

تامین مالی ۱۳ هزار میلیارد ریالی شرکت‌های خصوصی

بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین تمدید شد

تقدیر رییس ستاد اجرایی فرمان امام از بانک پارسیان

فروش کالا تا ۳۰ برابر مالیات بر درآمد از اظهارنامه معاف شد

مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد شد

صادرکنندگان مکلف به بازگرداندن ارز صادراتی به چرخه اقتصادی شدند

آغاز ارائه خدمات بانک ایران­ زمین بر روی فینوتک

۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233137
ایستانیوز:نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک در حاشیه‌ هفتمین دوره‌ همایش بانکداری الکترونیک و نظام­‌های پرداخت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: محصولات بانک با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال و نیازهای مشتریان با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخص‌­های الکترونیکی ارائه می­‌شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد.
 
فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران­ زمین نیز توجه به فین­تک‌­ها را مهم دانست و ارائه Open API توسط بانک­ها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.
 
وی با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه­ حرفه‌­ای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم، توسعه بازار و دستیابی به تراکنش ­های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود.
 
سید حامد قنادپور مدیر عامل شرکت ارتباط فردا نیز گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویس‌­های بانکی به شکل ساده­ تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌­ها امکان پذیر نیست.
 
وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود: نوآوری باز یک‌ تغییر پارادایم است که باید آن­ را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.»
 
مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبت­‌های خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس­دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران­زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویس­های فینوتک از ۱۱ سرویس به عدد ۴۱ افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد ۱۶۰ رسیده است.
 
وی دریافت کارمزد از سرویس­های بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.
 
خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن ۱۰ سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و هم­افزایی دو مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانک­‌ها و دیگر سرویس­دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *