RSS
امروز سه شنبه ، ۱ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

چشم انداز تیره رشد اقتصاد جهانی در سال‌۲۰۱۹

کاهش ۲۰ هزار تومانی وجه تضمین اولیه قراردادهای «آتی زعفران» از فردا

شرطی برای ادامه معاملات سکه آتی سکه

قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد+جدول

لزوم تقویت معاملات الکترونیکی طلای سرخ

در کیش اینوکس ۲۰۱۸ با معاملات الگوریتمی بیشتر آشنا شوید

گذاشتن وثیقه‌ برای اخلالگران بازار ارز، ممنوع

شرط جدید استفاده از وام مسکن یکم اعلام شد

اثرات شیوه های جبران کسری بودجه بر تورم و رشد اقتصادی

بازار بدهی در آستانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان

امروز آخرین مهلت ثبت شماره شبا برای سهام عدالت

واگذاری سهام موسسات دولتی جدی‌تر شد

نظرات بخش خصوصی را اخذ و منعکس کنید

فضای کسب و کار نامساعدتر شد

بانک رفاه حامی همایش انجمن پریودنتولوژی

پیش بینی گلدمن ساش از افزایش نرخ بهره

معاون نظارت بیمه مرکزی منصوب شد

نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها برگزار شد

بانک سپه ۷۰۰ میلیارد ریال جایزه می‌دهد

برنامه جدید بانک مرکزی برای تعادل بازار ارز

هیچ گونه خطایی در اپلیکیشن «بله» وجود ندارد

توقف همکاری یک بانک تایوانی با ایران

پرویزیان عضو اصلی هیات انتظامی بانک‌ها شد

اروپا خواستار اتصال حداقل یک بانک ایرانی به سوئیفت

بانک ملی ایران ۲۴ ساعته با شماست!

آغاز ارائه خدمات بانک ایران­ زمین بر روی فینوتک

۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233137
ایستانیوز:نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک در حاشیه‌ هفتمین دوره‌ همایش بانکداری الکترونیک و نظام­‌های پرداخت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: محصولات بانک با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال و نیازهای مشتریان با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخص‌­های الکترونیکی ارائه می­‌شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد.
 
فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران­ زمین نیز توجه به فین­تک‌­ها را مهم دانست و ارائه Open API توسط بانک­ها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.
 
وی با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه­ حرفه‌­ای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم، توسعه بازار و دستیابی به تراکنش ­های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود.
 
سید حامد قنادپور مدیر عامل شرکت ارتباط فردا نیز گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویس‌­های بانکی به شکل ساده­ تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌­ها امکان پذیر نیست.
 
وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود: نوآوری باز یک‌ تغییر پارادایم است که باید آن­ را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.»
 
مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبت­‌های خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس­دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران­زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویس­های فینوتک از ۱۱ سرویس به عدد ۴۱ افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد ۱۶۰ رسیده است.
 
وی دریافت کارمزد از سرویس­های بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.
 
خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن ۱۰ سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و هم­افزایی دو مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانک­‌ها و دیگر سرویس­دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *