RSS
امروز جمعه ، ۴ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۹۷ تمدید شد

نرخ دلار و یورو در بازار ریخت

۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافت

روایت وزارت اقتصاد از افت قیمت‌ها در بازار ارز و سکه

حجم مبادلات ایران و فرانسه ۳.۸ میلیارد یورو شد

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات

آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین

رقم بودجه ۹۷ به ۳۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

موسسه اعتباری کوثر به مجمع می نشیند

پرداخت آخرین مرحله سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت

برتری دوباره ایران کیش درIMI۱۰۰ افتخاربزرگی بود

ساخت مجهز‌ترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات با حمایت مالی بانک آینده

پرداخت عیدی بازنشستگان تا ١٥ اسفند ماه

بازارمسکن از رکود خارج می شود

آخرین فرصت بخشودگی جرائم بانک آینده

مجلس بودجه سال ۹۷ را تصویب کرد

بانک پاسارگاد به هند می رود

رونمایی از سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت

۲ اولویت مهم بانک مهر اقتصاد در روزهای آخر سال

آرامش در خیابان فردوسی،هیاهو در شعب بانک‌ها

پذیرش اوراق اسناد مالی اسلامی به عنوان ضمانت تسهیلات

آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

استخراج پول الکترونیکی با گوشی‌های اندرویدی!

افزایش ارزش معاملات پتروشیمی با اهرم دلار

تعلیق ایران از لیست سیاه FATF تمدید شد

آغاز ارائه خدمات بانک ایران­ زمین بر روی فینوتک

۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۴کد خبر: 233137
ایستانیوز:نشست آغاز ارائه خدمات بانک ایران زمین بر روی فینوتک در حاشیه‌ هفتمین دوره‌ همایش بانکداری الکترونیک و نظام­‌های پرداخت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اعلام کرد: محصولات بانک با توجه به رویکرد این بانک به عنوان بانک دیجیتال و نیازهای مشتریان با دقت بررسی و با استفاده از ابزارها و شاخص‌­های الکترونیکی ارائه می­‌شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که همزمان با سرعت تکنولوژی، سرعت ارائه محصولات این بانک نیز افزایش یابد.
 
فرهاد اینانلویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران­ زمین نیز توجه به فین­تک‌­ها را مهم دانست و ارائه Open API توسط بانک­ها و تغییر طرز تفکر موجود در نظام بانکی را مهم بر شمرد.
 
وی با اشاره به امنیت بالا و تیم توسعه­ حرفه‌­ای فینوتک ابراز امیدواری کرد با استفاده از این پلتفرم، توسعه بازار و دستیابی به تراکنش ­های بیشتر در صنعت بانکداری میسر شود.
 
سید حامد قنادپور مدیر عامل شرکت ارتباط فردا نیز گفت: «باید پذیرفت، که در تمامی صنایع نیاز به دسترسی به سرویس‌­های بانکی به شکل ساده­ تر وجود دارد و این موضوع بدون تعامل بانک‌­ها امکان پذیر نیست.
 
وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن بانک ایران زمین به همکاران فینوتک، افزود: نوآوری باز یک‌ تغییر پارادایم است که باید آن­ را پذیرفت و فینوتک یکی از بازیگران اصلی این تغییر پارادایم است.»
 
مهسا خمیسی مدیر فینوتک صحبت­‌های خود را با مروری بر عملکرد فینوتک آغاز کرد. خمیسی گفت:« اکنون پس از گذشت یک سال، با توسعه همکاری با سرویس­دهندگانی مانند شرکت نوآوران امین در حوزه بازار سرمایه و بانک ایران­زمین در حوزه بانکداری، تعداد سرویس­های فینوتک از ۱۱ سرویس به عدد ۴۱ افزایش پیدا کرده و این پلتفرم از بانکداری باز به نوآوری باز ارتقا یافته است. همچنین تعداد مشتریان فینوتک به عدد ۱۶۰ رسیده است.
 
وی دریافت کارمزد از سرویس­های بانکی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم فینوتک اعلام کرد؛ موضوعی که قبل از این کمتر در نظام بانکداری اتفاق افتاده بود. خمیسی از سندباکس فینوتک به عنوان یکی از ابزارهای خوب این پلتفرم یاد کرد.
 
خمیسی با اشاره به آغاز همکاری فینوتک و بانک ایران زمین و اضافه شدن ۱۰ سرویس این بانک بر روی فینوتک، این موضوع را حاصل عملگرایی و هم­افزایی دو مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت بانک­‌ها و دیگر سرویس­دهندگان، گام بزرگی در توسعه پلتفرم نوآوری باز برداریم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *