RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد

اعتماد ۲۵ هزار میلیاردی به ۵ موسسه غیرمجاز

موفقیت بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی

حضور حمایتی بانک صادرات در هشتمین «اجلاس روسای آیتک»

امکان سنجی «تاسیس موسسات تسهیلات منطقه‌ای مسکن»

بررسی عملکردصندوق‌های سرمایه‌گذاری بورس

نظام بانکی باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کند

پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در موسسه نور

پذیره نویسی صکوک مرابحه ۷ هزار میلیارد ریالی ایران خودرو

تخفیف اقامت ۲۴ به اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

برگزاری قرعه کشی طرح تکریم ۲ بانک ملت

سپرده‌های با نرخ بالای ۲۳ درصد در پرتفوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری

شرکت بیمه معلم در لیست ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفت

گواهینامه اهتمام در تعالی آموزش به ایران کیش رسید

گزارش خرده‌فروشی بانک مرکزی بررسی شد

تدابیر بانک ملی برای روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی

دلایل افزایش نقدینگی ازنگاه " طهماسبی"

تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا

کلاهبرداری با لاک طلا!

فعالیت‌های زیرزمینی ارز متوقف شد

اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان از بیمه ثالث به دیه محکومان معسر

رونمایی از اولین ارز رمزنگار جهان بر پایه شریعت اسلامی

عرضه ۱۰۰۰ تُن سوخت هوایی به مقصد ارمنستان

عرضه صادراتی ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن از طریق بورس کالا

آثار تورمی افزایش نرخ ارز مشخص نشده است

بانک ملت نخستین بانک‌ دیجیتالی می‌شود

برای دیجیتالی شدن ساختار بانک ها تغییر می کند

۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳کد خبر: 233111
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه در بانکداری دیجیتالی باید ساختار بانک‌ها تغییر کند، گفت: بانک ملت با تدوین نقشه راه قصد دارد جزو نخستین بانک‌های دیجیتالی باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد بیگدلی در پنل تخصصی بانکداری دیجیتال در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در خصوص بانکداری دیجیتال و اجرای آن در بانک های داخل اظهار داشت: باید این نکته را در نظر بگیریم که فناوری های نوین نیروی کار را تغییر می دهد، بنابراین باید نیروی انسانی را با توجه به تغییرت دنیای امروز به روز کنیم.
وی با بیان اینکه بانکداری هوشمند یکی از موضوعاتی است که در سال‌های آینده برنامه کاری بانک ها و زیر ساخت ها را تغییر و تسهیل می کند. ادامه داد: این بانکداری در حوزه های مختلف از جمله مدیریت ریسک اعتباری، فروش محصول به مشتری و جلوگیری از جعل و تقلب اقدامات موثری را انجام خواهد داد.
مدیر عامل بانک ملت اظهار داشت: در این مسیر بازاریابی دیجیتالی نوعی بازاریابی مستقیم بوده که مشتریان را با استفاده از فناوری های نوین به فروشندگان متصل می کند.
بیگدلی با اشاره به اینکه این روش بازاریابی سنتی را به چالش کشیده است، گفت: یکی از اقداماتی که باید بانک ها انجام دهند ایجاد شعب هوشمند است که باید متناسب با تحولات این حوزه تغییرات لازم را اعمال کنند.
وی با اشاره به بانکداری دیجیتال و اینکه نمی توان آن را نادیده گرفت، افزود: بانک های دنیا به دنبال این موضوع بوده و استفاده از فناوری های دیجیتالی تاثیرعمیقی بر ساختار و نیروی انسانی بانک ها خواهد داشت.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد:‌ بانک ملت نیز در همین راستا بانکداری دیجیتالی را در دستور کار خود قرار داده و در حال تدوین نقشه راه است تا بتواند جزو نخستین بانک هایی باشد که بانکداری دیجیتال را در سیستم خود پیاده کرده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *