آخرین اخبار

جهانی شدن در عصر انقلاب چهارم صنعتی، محور اجلاس داووس ۲۰۱۹

۱۷ هزار نفر با سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧ از بانک صادرات وام ۶ درصدی گرفتند

جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش

توسعه معاملات الگوریتمی در دستور کار سازمان بورس

کانال ویژه مالی اروپا در آستانه راه اندازی است

یک جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود

یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های شهر سیرجان

انتقال بخشی از وظایف سازمان خصوصی سازی به وزارت اقتصاد

افتتاح نیروگاه آراد سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

واگذاری پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان قطعی نیست

بخشودگی سود و جریمه دیرکرد وام‌های معوق کمتر از ۱۰۰ میلیون

ارز وارداتی کشور توسط بانک مرکزی تامین شد

بهبود شرایط تبادلات بانکی

معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین

۱۴۵ هزار میلیارد تومان واگذاری در ۱۷ سال

برزخ افزایش حقوق کارگران

قیمت دلار به ۱۱۴۵۰ تومان رسید

تورم ۱۰ میلیون درصدی در انتظار ونزوئلا!

۶۰ درصد از متقاضیان وام مسکن کنار کشیدند!

درخواست توقف صدور مجوز ایجاد صندوق‌های بازنشستگی خصوصی

مردم مراقب شرکت‌های مدعی سهامداری در بورس‌های غربی باشند

راه اندازی قرارداد آتی زعفران نگین سررسید اسفند ۹۷

شرایط دریافت تسهیلات مضاربه بانک ملّی

رفع همپوشانی بیمه‌ای با اتمام اعتبار دفترچه‌ها

بانک ملت نخستین بانک‌ دیجیتالی می‌شود

برای دیجیتالی شدن ساختار بانک ها تغییر می کند

۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳کد خبر: 233111
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه در بانکداری دیجیتالی باید ساختار بانک‌ها تغییر کند، گفت: بانک ملت با تدوین نقشه راه قصد دارد جزو نخستین بانک‌های دیجیتالی باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد بیگدلی در پنل تخصصی بانکداری دیجیتال در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در خصوص بانکداری دیجیتال و اجرای آن در بانک های داخل اظهار داشت: باید این نکته را در نظر بگیریم که فناوری های نوین نیروی کار را تغییر می دهد، بنابراین باید نیروی انسانی را با توجه به تغییرت دنیای امروز به روز کنیم.
وی با بیان اینکه بانکداری هوشمند یکی از موضوعاتی است که در سال‌های آینده برنامه کاری بانک ها و زیر ساخت ها را تغییر و تسهیل می کند. ادامه داد: این بانکداری در حوزه های مختلف از جمله مدیریت ریسک اعتباری، فروش محصول به مشتری و جلوگیری از جعل و تقلب اقدامات موثری را انجام خواهد داد.
مدیر عامل بانک ملت اظهار داشت: در این مسیر بازاریابی دیجیتالی نوعی بازاریابی مستقیم بوده که مشتریان را با استفاده از فناوری های نوین به فروشندگان متصل می کند.
بیگدلی با اشاره به اینکه این روش بازاریابی سنتی را به چالش کشیده است، گفت: یکی از اقداماتی که باید بانک ها انجام دهند ایجاد شعب هوشمند است که باید متناسب با تحولات این حوزه تغییرات لازم را اعمال کنند.
وی با اشاره به بانکداری دیجیتال و اینکه نمی توان آن را نادیده گرفت، افزود: بانک های دنیا به دنبال این موضوع بوده و استفاده از فناوری های دیجیتالی تاثیرعمیقی بر ساختار و نیروی انسانی بانک ها خواهد داشت.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد:‌ بانک ملت نیز در همین راستا بانکداری دیجیتالی را در دستور کار خود قرار داده و در حال تدوین نقشه راه است تا بتواند جزو نخستین بانک هایی باشد که بانکداری دیجیتال را در سیستم خود پیاده کرده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *