RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

بانک آفیسر، موجب افزایش رضایت مشتریان می شود

۹:۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳کد خبر: 233052
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در این امر مهم سهیم بدانند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برات کریمی امروز در بازدید از اداره امور شعب استان البرز بر اهمیت توجه کارکنان به معرفی نوآوری ها و خدمات جدید بانک به مشتریان نیز تاکید و تصریح کرد: باید توجه ویژه ای به خدمت بانک آفیسر صورت گیرد چرا که این خدمت وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور محسوب و باعث وفادارسازی مشتریان بانک می شود.
 
کریمی با تاکید بر معرفی خدمات نوین از سوی بدنه بانک به مشتریان ادامه داد: اکنون نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه «بانک آفیسر» رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند، ادامه داد: این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان شود.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین بر آموزش مدیران فعال و با انگیزه در بانک ملی ایران تاکید و بیان کرد: باید مدیران واحدها از انگیزه بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و درک نیازهای جامعه برخوردار باشند چون مسئولیت و سطح انتظارات از بانک ملی ایران در جامعه بالاست.
 
وی همچنین بر لزوم ادغام واحدها و شعب پرهزینه بانک با هم تاکید و عنوان کرد: واحدهای پرهزینه باید با هم ادغام شوند تا هزینه های بانک کاهش یابد.
 
در ادامه کریمی از واحدهای بانک بازدید و گزارشی از آخرین عملکرد شعب دریافت کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *