RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

شناسایی متقاضییان واقعی آلومینیوم با همکاری بورس کالا

پتانسیل‌های مثبت بورس، ترمز اصلاح قیمتی را می‌کشد

احمدی‌نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟

شرایط دریافت ارز دولتی تغییر کرد

تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نامی تحویل مشتریان می‌شود

امکان تمدید، صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌شکل آنلاین با بیمه‌بازار

پرداخت ۲هزار میلیارد تومان وام اشتغال روستایی توسط بانک تعاون

بنیاد مستضعفان به دنبال واگذاری سهام کنترلی «غگل»

افزایش سهم بانک‌های دولتی از سپرده‌ها

کاهش ۸۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در اقتصاد واردات محور، بازار ثانویه مشکلی را حل نخواهد کرد

پیشنهاد تاسیس صندوق توسعه‌ای منطقه ای

تلاش برای یافتن راه حل های اقتصادی برای اقتصاد

اقدامات بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

انتصاب سرپرست بیمه مرکزی

بانک صادرات سه هزار و ۶۹۰ نفر از اقشار ویژه را صاحب‌خانه کرد

رشد ۲۶درصدی حق‌‌بیمه‌های تولیدی کوثر در سه ‌ماهه اول۹۷

دعوت به مجمع عمومی‌فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد

افتتاح شعبه اهواز بیمه تجارت نو

نقش بانک مسکن در تسریع جریان نوسازی بافت فرسوده

بیمه نامه آتش سوزی حامی ما توسط بیمه ما ارائه می‌شود

تامین مالی تولید یک هزار مگاوات برق توسط بانک صادرات

ساختار گزارش‌های تفسیری ناشران باید متحول شود

کاهش زمان ثبت افزایش سرمایه

به پرداخت ملت صدر نشین تعداد ومبلغ تراکنش در خاورمیانه و آفریقا

بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه اهواز

۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴کد خبر: 232470
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان این بازدید که مینا صدیق نوحی قائم مقام مدیر عامل و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی نیز حضور داشتند، علیرضا بیانیان در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
 بیانیان با تشریح آمار و عملکرد بیمه آرمان ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.
بیانیان با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت مساله‌ای است که باید با دقت و سرعت¬عمل اجرا شود و بیمه آرمان نیز تلاش می کند خدمات و سرویس‌دهی مطلوبی به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه نمایندگان عنصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
بیانیان همچنین ضرورت همکاری و همدلی بین کارکنان و نمایندگان شعبه را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت های شرکت به شکل مطلوب بهره گرفت، ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت کارکنان شاهد رشد و ارتقای سطح خدمات بیمه ای به عموم مردم و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران باشیم.
پیش از سخنان علیرضا بیانیان، حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز گزارشی از وضعیت شعبه ارائه کرد و خواستار رفع پاره ای از مشکلات شد. در ادامه جلسه؛ کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند.
 
 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *