RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

طرح کوثر کارت احسان موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد

نیما بانک ارزی کشور می‌شود

۲۰ بانک بورسی چقدر سود سپرده دادند؟

تایید صلاحیت مدیر بیمه‌‌های اتکایی کوثر

سوییچ کارت بانک اقتصادنوین به‌روزرسانی می‌شود

سیاست های راهبردی بانک پارسیان در حمایت از تولید ملی

زمان پرداخت وام اشتغال روستایی اعلام شد

برندگان «دانایی جایزه دارد» معرفی شدند

تخصیص ۲.۳ میلیارد دلار به نرخ ۴۲۰۰ تومان برای واردات

خدمات الکترونیکی بانک مسکن بدون نیاز به اینترنت

کاهش نرخ سود تسهیلات بافت فرسوده درانتظار تایید شورای پول‌واعتبار

آیفکس ۱۰۵۵ واحدی شد

اعطای تندیس غرفه برتر در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به بانک تجارت

معرفی کانال‌های بانک تجارت در پیام‌رسان های داخلی

حضور فعال بانک رفاه در دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران

برگزاری مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک سرمایه

انجام ۹۲۱۰ فقره گشایش اعتبار با دلار ۴۲۰۰ تومانی

جزییات دستورالعمل جدید ارزی دولت

رونمایی از سامانه ارزی "نیما"

اقتصاد ایران، فضای کسب وکار، بخش خصوصی

نیازی به حراج سکه نیست

دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به نفع واردات است

گردش مالی بیمه‌ها۵۰هزارمیلیاردی شد

پرداخت ۸ هزار میلیاردریال وام به گیلانی ها توسط بانک سپه

مسافران زمینی از کجا ارز مسافری بگیرند؟

بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه اهواز

۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴کد خبر: 232470
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان این بازدید که مینا صدیق نوحی قائم مقام مدیر عامل و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی نیز حضور داشتند، علیرضا بیانیان در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
 بیانیان با تشریح آمار و عملکرد بیمه آرمان ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.
بیانیان با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت مساله‌ای است که باید با دقت و سرعت¬عمل اجرا شود و بیمه آرمان نیز تلاش می کند خدمات و سرویس‌دهی مطلوبی به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه نمایندگان عنصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
بیانیان همچنین ضرورت همکاری و همدلی بین کارکنان و نمایندگان شعبه را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت های شرکت به شکل مطلوب بهره گرفت، ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت کارکنان شاهد رشد و ارتقای سطح خدمات بیمه ای به عموم مردم و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران باشیم.
پیش از سخنان علیرضا بیانیان، حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز گزارشی از وضعیت شعبه ارائه کرد و خواستار رفع پاره ای از مشکلات شد. در ادامه جلسه؛ کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند.
 
 

 




» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *