RSS
امروز دوشنبه ، ۲ بهمن ۱۳۹۶
آخرین اخبار

شرط دریافت یارانه

بخشنامه جدید استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده صادرکنندگان صادر شد

۷مرحله تا حرفه ای شدن در کار

دلار چقدر حباب دارد؟

مشمولان سهام عدالت، شماره شبای بانکی را ثبت کنند

انتظارات مردم از شبکه بانکی

ممانعت پلیس از دایر شدن موسسات مالی بدون مجوز

تب و تاب فردوسی در روزهای افزایش نرخ دلار

سمند ایران راهی بلاروس می‌شود

خرید و فروش خانه ۱۳ درصد بیشتر شد

پیش‌بینی رشد ۳.۸ درصدی برای ایران

جدیدترین پیش بینی ازتورم،بیکاری ورشد اقتصادی

تاسیس موسسه تامین مالی صادرات مبتنی برخرید دِین

تایید صلاحیت مدیر بیمه‌‌های مسئولیت کوثر

دیدار جمعی از نمایندگان استان کردستان با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

ارائه تسهیلات جدید بانک شهر به شهروندان

۱۵ قابلیت نوین در آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک سینا

بانک‌ها با فین تک‌ها وارد شراکت شوند

اعلام نظر بانک مرکزی درباره ارزهای دیجیتال

افزایش ۴۰۸ واحدی شاخص بورس

بهبود محیط کسب و کار در گرو اصلاح قانون تجارت

تفحص از واگذاری یک پالایشگاه اجرایی می شود

قدردانی فرماندار سرپل ذهاب از بانک صنعت و معدن

صدور دسته چک‌های جدید بانک صادرات در ۸ استان

اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد

بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه اهواز

۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴کد خبر: 232470
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه از شعبه این شرکت در اهواز بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان این بازدید که مینا صدیق نوحی قائم مقام مدیر عامل و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی نیز حضور داشتند، علیرضا بیانیان در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
 بیانیان با تشریح آمار و عملکرد بیمه آرمان ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.
بیانیان با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت مساله‌ای است که باید با دقت و سرعت¬عمل اجرا شود و بیمه آرمان نیز تلاش می کند خدمات و سرویس‌دهی مطلوبی به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه نمایندگان عنصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
بیانیان همچنین ضرورت همکاری و همدلی بین کارکنان و نمایندگان شعبه را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت های شرکت به شکل مطلوب بهره گرفت، ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت کارکنان شاهد رشد و ارتقای سطح خدمات بیمه ای به عموم مردم و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران باشیم.
پیش از سخنان علیرضا بیانیان، حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز گزارشی از وضعیت شعبه ارائه کرد و خواستار رفع پاره ای از مشکلات شد. در ادامه جلسه؛ کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند.
 
 

 




» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *