RSS
امروز چهارشنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مردم نگران عرضه و قیمت کالاهای اساسی نباشند

دلار ۵۳ تومان ارزان شد

رشد ۲۹۷واحدی شاخص بورس

آغاز پرداخت وام اشتغال روستایی و عشایری از فردا

سامانه صیاد رتبه اول جشنواره دکتر نوربخش را کسب کرد

سامانه آوا بانک مسکن برنده جایزه دکتر نوربخش

پرداخت مشوق به خریداران بلوک بیمه البرز و آسیا در بورس

بازدید مدیر عامل بانک رفاه از شرکت های خودروسازی کرمان

حرکت بانک صنعت ومعدن باراهبرد تولیدمحوری درمسیرتحقق اقتصادمقاومتی

مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران ۱۵ بهمن ماه

بسته سیاست‌های اعتباری اساس پرداخت تسهیلات در بانک صادرات

برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازهای بانک پاسارگاد

حضور اثرگذار بانک سپه در اجرای پروژه های ملی

افزایش اسکناس های تقلبی در شب عید

تایید سطح یک توانگری مالی شرکت بیمه‌کوثر

آیا بازار ارز به ثبات می‌رسد؟

منتظر اثرات تورمی افزایش نرخ دلار باشید

سه موضوعی که در داوس ۲۰۱۸ نگاه‌ها را جذب می‌کند

مشتری در بانکداری دیجیتال، محور توجه بانک است

ایران کیش برنده جشنواره نوربخش شد

مدیرعامل بانک مسکن جایزه طرح مسئولیت‌های اجتماعی را دریافت کرد

چتر حمایتی بیمه رازی بر ماهان

پلیس به بازار ارز آزاد ورود کرد

رد پای بانک مرکزی در افزایش تعرفه واردات خودروی هیبریدی

جزئیات طرح حذف یارانه ثروتمندان

توسط مدیرعامل و با حضور اعضای هیئت مدیره،

باشگاه مشتریان بانک سپه افتتاح شد

۱۰:۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴کد خبر: 232387
ایستانیوز:باشگاه مشتریان بانک سپه توسط چقازردی مدیرعامل و با حضور خطیبی و حسینی اعضای هیئت مدیره افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به عنوان بخشی از برنامه های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایش های ساختمان نگین برگزار شد.
 
براساس این گزارش، دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه درخصوص اهداف و روند شکل گیری باشگاه بانک سپه، گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و شکل گیری رابطه بلند مدت دوسویه به منظور اعتلای برند بانک سپه در بازار و تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان در راستای استراتژی کلان بانک سپه است.
 
وی افزود: از سال ۹۴ طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک در برنامه های اداره کل بازاریابی قرار گرفت، فاز نخست آن برای پذیرندگان دستگاه های پایانه فروش اجرایی شد و دستاوردهای مهمی را برای بانک به همراه داشت.
 
دارایی گفت: در حال حاضر با توجه به دانش و تجربه کسب شده در فاز نخست و ایجاد زمینه لازم در بانک از لحاظ داده های اطلاعاتی، باشگاه پذیرندگان به باشگاه مشتریان توسعه پیدا کرده و این امکان برای همه مشتریان بانک فراهم شده تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه از جوایز دوره ای و خدمات ارزشمند آن استفاده کنند.
 
این گزارش می افزاید: مشتریان محترم می توانند جهت عضویت و بهره مندی از خدمات باشگاه به سایت club.banksepah.ir مراجعه کنند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *