RSS
امروز شنبه ، ۲۸ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

درخشش طلا ادامه خواهد یافت

هشدار ایران‌خودرو نسبت به فروش غیرقانونی خودرو

لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!

دلیل اختلاف آمارهای مرکز آمار و بانک مرکزی از زبان پارسا

رشد ۵۶۴۶واحدی شاخص بورس

بانک سامان و وزارت علوم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

قیمت سکه ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان

جزئیات تأمین ارز اربعین

پیام‌رسان لاین ارز دیجیتالی خود را عرضه کرد

تلاش ایران در استانداردسازی نظام بانکی توجه دنیا را جلب کرد

حمایت گسترده بانک شهر از بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور

تجلیل از واحدهای برتر بانک رفاه

ماموران دیپلماتیک و کارکنان سازمان ملل در ایران بیمه می‌شوند

صعود ۱۹ پله‌ای ایران در شاخص آزادی‌های اقتصادی

خود اشتغالی ۱۱ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی

رشد سپ در هر سه ابزار اصلی پرداخت در شهریور ماه

۳ روز تا پایان مهلت ثبت شماره شبا

بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین

ایران و سوریه آماده تاسیس بانک مشترک

اعلام زمان قرعه‌کشی بانک پارسیان

اعلام نتایج جشنواره ورزشی بانک ملی

تاثیر تنش های ژئوپلیتیک بر افزایش قیمت طلا

حذف دفترچه های درمانی تا پایان سال

پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان

بانک صادرات به دانش آموزان هدیه می دهد

توسط مدیرعامل و با حضور اعضای هیئت مدیره،

باشگاه مشتریان بانک سپه افتتاح شد

۱۰:۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴کد خبر: 232387
ایستانیوز:باشگاه مشتریان بانک سپه توسط چقازردی مدیرعامل و با حضور خطیبی و حسینی اعضای هیئت مدیره افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به عنوان بخشی از برنامه های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایش های ساختمان نگین برگزار شد.
 
براساس این گزارش، دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه درخصوص اهداف و روند شکل گیری باشگاه بانک سپه، گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و شکل گیری رابطه بلند مدت دوسویه به منظور اعتلای برند بانک سپه در بازار و تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان در راستای استراتژی کلان بانک سپه است.
 
وی افزود: از سال ۹۴ طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک در برنامه های اداره کل بازاریابی قرار گرفت، فاز نخست آن برای پذیرندگان دستگاه های پایانه فروش اجرایی شد و دستاوردهای مهمی را برای بانک به همراه داشت.
 
دارایی گفت: در حال حاضر با توجه به دانش و تجربه کسب شده در فاز نخست و ایجاد زمینه لازم در بانک از لحاظ داده های اطلاعاتی، باشگاه پذیرندگان به باشگاه مشتریان توسعه پیدا کرده و این امکان برای همه مشتریان بانک فراهم شده تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه از جوایز دوره ای و خدمات ارزشمند آن استفاده کنند.
 
این گزارش می افزاید: مشتریان محترم می توانند جهت عضویت و بهره مندی از خدمات باشگاه به سایت club.banksepah.ir مراجعه کنند.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *