RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

شناسایی متقاضییان واقعی آلومینیوم با همکاری بورس کالا

پتانسیل‌های مثبت بورس، ترمز اصلاح قیمتی را می‌کشد

احمدی‌نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟

شرایط دریافت ارز دولتی تغییر کرد

تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نامی تحویل مشتریان می‌شود

امکان تمدید، صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌شکل آنلاین با بیمه‌بازار

پرداخت ۲هزار میلیارد تومان وام اشتغال روستایی توسط بانک تعاون

بنیاد مستضعفان به دنبال واگذاری سهام کنترلی «غگل»

افزایش سهم بانک‌های دولتی از سپرده‌ها

کاهش ۸۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در اقتصاد واردات محور، بازار ثانویه مشکلی را حل نخواهد کرد

پیشنهاد تاسیس صندوق توسعه‌ای منطقه ای

تلاش برای یافتن راه حل های اقتصادی برای اقتصاد

اقدامات بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

انتصاب سرپرست بیمه مرکزی

بانک صادرات سه هزار و ۶۹۰ نفر از اقشار ویژه را صاحب‌خانه کرد

رشد ۲۶درصدی حق‌‌بیمه‌های تولیدی کوثر در سه ‌ماهه اول۹۷

دعوت به مجمع عمومی‌فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد

افتتاح شعبه اهواز بیمه تجارت نو

نقش بانک مسکن در تسریع جریان نوسازی بافت فرسوده

بیمه نامه آتش سوزی حامی ما توسط بیمه ما ارائه می‌شود

تامین مالی تولید یک هزار مگاوات برق توسط بانک صادرات

ساختار گزارش‌های تفسیری ناشران باید متحول شود

کاهش زمان ثبت افزایش سرمایه

به پرداخت ملت صدر نشین تعداد ومبلغ تراکنش در خاورمیانه و آفریقا

توسط مدیرعامل و با حضور اعضای هیئت مدیره،

باشگاه مشتریان بانک سپه افتتاح شد

۱۰:۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴کد خبر: 232387
ایستانیوز:باشگاه مشتریان بانک سپه توسط چقازردی مدیرعامل و با حضور خطیبی و حسینی اعضای هیئت مدیره افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به عنوان بخشی از برنامه های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایش های ساختمان نگین برگزار شد.
 
براساس این گزارش، دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه درخصوص اهداف و روند شکل گیری باشگاه بانک سپه، گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و شکل گیری رابطه بلند مدت دوسویه به منظور اعتلای برند بانک سپه در بازار و تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان در راستای استراتژی کلان بانک سپه است.
 
وی افزود: از سال ۹۴ طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک در برنامه های اداره کل بازاریابی قرار گرفت، فاز نخست آن برای پذیرندگان دستگاه های پایانه فروش اجرایی شد و دستاوردهای مهمی را برای بانک به همراه داشت.
 
دارایی گفت: در حال حاضر با توجه به دانش و تجربه کسب شده در فاز نخست و ایجاد زمینه لازم در بانک از لحاظ داده های اطلاعاتی، باشگاه پذیرندگان به باشگاه مشتریان توسعه پیدا کرده و این امکان برای همه مشتریان بانک فراهم شده تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه از جوایز دوره ای و خدمات ارزشمند آن استفاده کنند.
 
این گزارش می افزاید: مشتریان محترم می توانند جهت عضویت و بهره مندی از خدمات باشگاه به سایت club.banksepah.ir مراجعه کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *