آخرین اخبار

نظام پولی کشور در ریل اصلی‌اش حرکت نمی‌کند

آمادگی نظام بانکی برای حمایت از صنعت گردشگری داخلی

بیمه ۲۰۰هزار نفر که کارگر ساختمانی نبودند، قطع شد

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بانک شهر برای توسعه کلان شهر اراک

بیمه البرز و بانک ایران زمین به مجمع می نشینند

بورس امن‌ترین گزینه سرمایه گذاری در شرایط حاضر است

واردات ۱۳۳۹ قلم کالا ممنوع شد

مشارکت بانک ملی در طرح اشتغال فراگیر

افتتاح شعبه بیمه آسیا در جلفا

تازه ترین تحلیل ها از روند قیمت طلا

سرمایه‌گذاری امید از سهامداری فولاد مبارکه خارج می‌شود

افزایش ۵۲۸ واحدی شاخص کل بورس

تقدیر استاندار مازندران از خدمات پست بانک در روستاها

تلاش جهادی برای دستیابی به اهداف بانک مهر اقتصاد

صنعت بانکی و بانکداری ایران در حال احیای مجدد است

اختصاص۳۰ درصد تسهیلات به حوزه انرژی

تغییر ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان بوشهر

تجلیل بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت

مشتری محوری با بانکداری دیجیتال، مفهوم پیدا می کند

اطلاعیه بیمه ایران درخصوص پرداخت غرامت حادثه دیدگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

مهمترین مزایای چک‌های الکترونیکی

سپرده‌گذاران فرشتگان سرگردان فیش‌های کهنه شدند

سکه آتی به بیش از ۳ میلیون تومان رسید

رشد دسته جمعی قیمت انواع سکه

آیین‌نامه پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان وام از محل وجوه اداره شده

حسین محمد پورزرندی خبر داد:

ارائه ۷۰درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت

۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲کد خبر: 232252
ایستانیوز:مدیرعامل بانک شهر از ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت این بانک خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۸ دستگاه پیشخوان شهرنت در ۱۸۰ شهر کشور به فعالیت می‌پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: با توجه به سیاست ها و محدودیت های بانک مرکزی در خصوص عدم توسعه فیزیکی شعب و همچنین با توجه به فضای رقابتی شدید و تمایل اقشار جامعه در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارائه خدمات مطلوب بانکی به شهرداری ها؛ توسعه بانکداری الکترونیک در دستور کار این بانک قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اهمیت این اقدام تصریح کرد: با توجه به نقشه راه 1400 بانک مرکزی مبنی بر حرکت به سمت بانکداری الکترونیک و دیجیتال با هدف کاهش هزینه های توسعه فیزیکی شعب در شبکه بانکی؛ بانک شهر، توسعه پیشخوان های شهرنت و سایر خدمات الکترونیک را برای نخستین بار در ایران در فضاهای عمومی شهرها از جمله پارک ها، میادین و فرودگاه ها،  توسعه کارت شهروندی، اتوبانک ها و ... در سطح کشور آغاز کرد.
 
پورزندی تصریح کرد: در حال حاضر 70 % از خدمات بانکی ارائه شده در شعب، از طریق پیشخوان‌های شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
 
مدیر عامل بانک شهر در ادامه افزود: در حال حاضر 261 شعبه بانک در 62 شهر کشور ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان ارائه می دهند، اما با اتخاذ رویکرد بانکداری الکترونیک و توسعه شهرنت ها با همراهی و مساعدت های شهرداری ها این خدمات به 358 دستگاه پیشخوان شهرنت در 180 شهر افزایش یافته است .
 
پورزرندی رضایت و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را در اولویت فعالیت‌های بانک شهر دانست و گفت: درآغاز شروع به فعالیت بانک شهر در سال 1388، سهم منابع شهرداری ها 90 % و منابع مردمی 10 % بوده است اما در حال حاضر سهم منابع شهرداری ها 4% و منابع مردمی 96 % است که بخش مهمی از آن در تامین مالی شهرداری ها و پروژه های مرتبط از طریق جذب منابع مردمی در شعب این بانک حاصل شده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *