RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷
آخرین اخبار

قطعی موقت سامانه های بانک ملت

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای محرم

تودیع و معارفه در بانک ایران زمین

تقویت بخش خصوصی از برنامه های جدی بیمه مرکزی است

قیمت سهام بیمه سامان از ۴۰۰ تومان گذشت

چشم انداز قیمت جهانی طلا در روزهای آینده

دلار ۱۴هزارو ۵۰۰تومان شد

سپرده سرمایه گذاری یک‌ساله سودمند بانک آینده

چرا دولت قادر به کاهش قیمت دلار نیست؟

آغاز پرداخت حق تقدم سهام بیمه سرمد در بانک صادرات

هشدار به بانک مرکزی

تصویب صورت های مالی بانک صنعت و معدن

راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران

احتمال متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»

صدور مجوز انتشار ۵۰۰ میلیارد صکوک مرابحه

لزوم طراحی دستورالعمل منسجم برای معاملات فردایی ارز

عرضه اولیه ۴۰ میلیون سهام "تاپکیش"

در بازه چهارماهه اجرای سیاست تثبیت نرخ ارز

بانک‌ها مسئول جبران خسارت دارندگان کارت به دلیل نبود OTP شدند

پرداخت ۷۱میلیارد ریال از سوی بیمه‌‌کوثر به خسارت‌‌دیدگان

اقتصاد ایران بیمار است، دولت به اقتصاددانان مراجعه‌ کند

جلسه فراکسیون مستقلان مجلس با رئیس کل بانک مرکزی

سازمان‌ها دیگر از حساب‌های بانکی خود سود نمی‌گیرند

آزادسازی نرخ ارز در راستای سیاست‌های شوک درمانی است

آیا یک بحران جهانی بدهی دیگر در راه است؟

حسین محمد پورزرندی خبر داد:

ارائه ۷۰درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت

۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲کد خبر: 232252
ایستانیوز:مدیرعامل بانک شهر از ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت این بانک خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۸ دستگاه پیشخوان شهرنت در ۱۸۰ شهر کشور به فعالیت می‌پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: با توجه به سیاست ها و محدودیت های بانک مرکزی در خصوص عدم توسعه فیزیکی شعب و همچنین با توجه به فضای رقابتی شدید و تمایل اقشار جامعه در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارائه خدمات مطلوب بانکی به شهرداری ها؛ توسعه بانکداری الکترونیک در دستور کار این بانک قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اهمیت این اقدام تصریح کرد: با توجه به نقشه راه 1400 بانک مرکزی مبنی بر حرکت به سمت بانکداری الکترونیک و دیجیتال با هدف کاهش هزینه های توسعه فیزیکی شعب در شبکه بانکی؛ بانک شهر، توسعه پیشخوان های شهرنت و سایر خدمات الکترونیک را برای نخستین بار در ایران در فضاهای عمومی شهرها از جمله پارک ها، میادین و فرودگاه ها،  توسعه کارت شهروندی، اتوبانک ها و ... در سطح کشور آغاز کرد.
 
پورزندی تصریح کرد: در حال حاضر 70 % از خدمات بانکی ارائه شده در شعب، از طریق پیشخوان‌های شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
 
مدیر عامل بانک شهر در ادامه افزود: در حال حاضر 261 شعبه بانک در 62 شهر کشور ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان ارائه می دهند، اما با اتخاذ رویکرد بانکداری الکترونیک و توسعه شهرنت ها با همراهی و مساعدت های شهرداری ها این خدمات به 358 دستگاه پیشخوان شهرنت در 180 شهر افزایش یافته است .
 
پورزرندی رضایت و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را در اولویت فعالیت‌های بانک شهر دانست و گفت: درآغاز شروع به فعالیت بانک شهر در سال 1388، سهم منابع شهرداری ها 90 % و منابع مردمی 10 % بوده است اما در حال حاضر سهم منابع شهرداری ها 4% و منابع مردمی 96 % است که بخش مهمی از آن در تامین مالی شهرداری ها و پروژه های مرتبط از طریق جذب منابع مردمی در شعب این بانک حاصل شده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *