RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۷ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

۱۴۵ هزار میلیارد تومان واگذاری در ۱۷ سال

برزخ افزایش حقوق کارگران

قیمت دلار به ۱۱۴۵۰ تومان رسید

تورم ۱۰ میلیون درصدی در انتظار ونزوئلا!

۶۰ درصد از متقاضیان وام مسکن کنار کشیدند!

درخواست توقف صدور مجوز ایجاد صندوق‌های بازنشستگی خصوصی

مردم مراقب شرکت‌های مدعی سهامداری در بورس‌های غربی باشند

راه اندازی قرارداد آتی زعفران نگین سررسید اسفند ۹۷

شرایط دریافت تسهیلات مضاربه بانک ملّی

رفع همپوشانی بیمه‌ای با اتمام اعتبار دفترچه‌ها

معابر تهران بی برو برگرد پولی می‌شود

اولین دوره مسابقات الگوریتمی بازار سرمایه کلید خورد

لزوم عرضه زنجیره تولید محصولات در بورس کالا

معرفی ۳ کاندیدای اصلی ریاست بانک جهانی

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های مشارکتی در استان گلستان

عرضه مواد شیمیایی، گوگرد و وکیوم باتوم در روز چهارشنبه

بانک مرکزی اراده کند امکان اصلاح نظام کارمزدی وجود دارد

طالع اقتصاد و سیاست ۲۰۱۹

شفاف‌سازی تحولات مالی بانک سامان

بسته جدید ارزی اتحادیه اروپا رونمایی شد

جزییات طرح جدید بیمه شخص ثالث

دیدار مدیرعامل بانک انصار با معاون توسعه مدیریت‌وجذب ریاست جمهوری

اختلاف ارزی بیمه ها با بانک ها

بیمه ایران نماینده فروش بیمه زندگی جذب می‌کند

اعتماد مردم به بانک مرکزی باید احیا شود

رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد

نقش صنعت بیمه در پرداخت خسارت حوادث

۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰کد خبر: 232160
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به وقوع حوادث تلخ گذشته در کشور گفت: صنعت بیمه در سالهای اخیر، در حوادثی همچون قطار سمنان، معدن یورت و پلاسکو به خوبی ایفای نقش کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عبدالناصر همتی در دیدار مدیران روابط عمومی، از این واحد به عنوان قلب سازمان‌ها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند؛چراکه اقناع افکار عمومی با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابط عمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاع رسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی افزود: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.
وی تصریح کرد: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت؛ چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است؛ بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.
همتی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *