RSS
امروز دوشنبه ، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

آیفکس ۱۰۵۵ واحدی شد

اعطای تندیس غرفه برتر در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به بانک تجارت

معرفی کانال‌های بانک تجارت در پیام‌رسان های داخلی

حضور فعال بانک رفاه در دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران

برگزاری مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک سرمایه

انجام ۹۲۱۰ فقره گشایش اعتبار با دلار ۴۲۰۰ تومانی

جزییات دستورالعمل جدید ارزی دولت

رونمایی از سامانه ارزی "نیما"

اقتصاد ایران، فضای کسب وکار، بخش خصوصی

نیازی به حراج سکه نیست

دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به نفع واردات است

گردش مالی بیمه‌ها۵۰هزارمیلیاردی شد

پرداخت ۸ هزار میلیاردریال وام به گیلانی ها توسط بانک سپه

مسافران زمینی از کجا ارز مسافری بگیرند؟

در حال بررسی نحوه انتشار برخی اوراق در سایر کشورها هستیم

امید به رونق بورس در بلند مدت

نخستین معامله شمش کاوه با دلار ۴۲۰۰تومانی

با بدترین گوشی‌های تاریخ بشریت آشنا شوید

نرخ دلار بر بازار مسکن تاثیری گذاشته است؟

تحلیل بازار مسکن تهران در سال ۹۶

انتخاب مردم «بله» را به لیست پیام رسان های منتخب افزود

عوارض جایگزین نقل و انتقال املاک ابطال شد

نحوه دریافت بن کارت های نمایشگاه کتاب از طریق کارت ملی هوشمند

پیگیری گزارش هزینه کرد عوارض بیمه شخص ثالث از دیوان محاسبات

با ارزش‌ترین استارتاپ‌های جهان

رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد

نقش صنعت بیمه در پرداخت خسارت حوادث

۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰کد خبر: 232160
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به وقوع حوادث تلخ گذشته در کشور گفت: صنعت بیمه در سالهای اخیر، در حوادثی همچون قطار سمنان، معدن یورت و پلاسکو به خوبی ایفای نقش کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عبدالناصر همتی در دیدار مدیران روابط عمومی، از این واحد به عنوان قلب سازمان‌ها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند؛چراکه اقناع افکار عمومی با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابط عمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاع رسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی افزود: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.
وی تصریح کرد: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت؛ چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است؛ بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.
همتی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *