RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

شناسایی متقاضییان واقعی آلومینیوم با همکاری بورس کالا

پتانسیل‌های مثبت بورس، ترمز اصلاح قیمتی را می‌کشد

احمدی‌نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟

شرایط دریافت ارز دولتی تغییر کرد

تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نامی تحویل مشتریان می‌شود

امکان تمدید، صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌شکل آنلاین با بیمه‌بازار

پرداخت ۲هزار میلیارد تومان وام اشتغال روستایی توسط بانک تعاون

بنیاد مستضعفان به دنبال واگذاری سهام کنترلی «غگل»

افزایش سهم بانک‌های دولتی از سپرده‌ها

کاهش ۸۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در اقتصاد واردات محور، بازار ثانویه مشکلی را حل نخواهد کرد

پیشنهاد تاسیس صندوق توسعه‌ای منطقه ای

تلاش برای یافتن راه حل های اقتصادی برای اقتصاد

اقدامات بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

انتصاب سرپرست بیمه مرکزی

بانک صادرات سه هزار و ۶۹۰ نفر از اقشار ویژه را صاحب‌خانه کرد

رشد ۲۶درصدی حق‌‌بیمه‌های تولیدی کوثر در سه ‌ماهه اول۹۷

دعوت به مجمع عمومی‌فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد

افتتاح شعبه اهواز بیمه تجارت نو

نقش بانک مسکن در تسریع جریان نوسازی بافت فرسوده

بیمه نامه آتش سوزی حامی ما توسط بیمه ما ارائه می‌شود

تامین مالی تولید یک هزار مگاوات برق توسط بانک صادرات

ساختار گزارش‌های تفسیری ناشران باید متحول شود

کاهش زمان ثبت افزایش سرمایه

به پرداخت ملت صدر نشین تعداد ومبلغ تراکنش در خاورمیانه و آفریقا

رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد

نقش صنعت بیمه در پرداخت خسارت حوادث

۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰کد خبر: 232160
ایستانیوز:رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به وقوع حوادث تلخ گذشته در کشور گفت: صنعت بیمه در سالهای اخیر، در حوادثی همچون قطار سمنان، معدن یورت و پلاسکو به خوبی ایفای نقش کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عبدالناصر همتی در دیدار مدیران روابط عمومی، از این واحد به عنوان قلب سازمان‌ها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند؛چراکه اقناع افکار عمومی با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابط عمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاع رسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی افزود: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.
وی تصریح کرد: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت؛ چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است؛ بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.
همتی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *