RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

در ۹ ماه گذشته صورت گرفت؛

افزایش ۴۳درصدی معاملات اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس

۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸کد خبر: 231011
ایستانیوز:از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در مدت ۹ ماه، تعداد ۶۱ میلیارد و ۵۱۴میلیون ورقه بهادار در ۷میلیون و ۱۸۴هزار نوبت به ارزش ۳۶۵هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال طی ۱۸۱روز معاملاتی در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است که به ترتیب از افت ۳ درصدی حجم و افزایش ۱۸ و ۴۹ درصدی دفعات و ارزش معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حجم معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن در 9 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال 43درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از سنا ، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در مدت 9 ماه، تعداد 61 میلیارد و 514میلیون ورقه بهادار در 7میلیون و 184هزار نوبت به ارزش 365هزار و 182 میلیارد ریال طی 181روز معاملاتی در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است که به ترتیب از افت 3 درصدی حجم و افزایش 18 و 49 درصدی دفعات و ارزش معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.
 
همچنین بازار اول فرابورس در 9 ماه گذشته تغییر مالکیت 7 میلیارد و 107 میلیون ورقه بهادار به ارزش 14هزار و 210میلیارد ریال و بازار دوم مبادله 21میلیاد و 832میلیون ورقه بهادار به ارزش 68هزار و 889 میلیارد ریال را به خود دیدند که این ارقام به ترتیب بیانگر افت 41 و 49درصدی حجم و ارزش معاملات در بازار اول و افزایش 7 و افت یک درصدی حجم و ارزش معاملات بازار دوم در مقایسه با مدت مشابه سال 95 است.
 
این گزارش می افزاید: در بازار ابزارهای نوین مالی نیز در این مدت تعداد یک میلیارد و 565 میلیون اوراق بدهی به ارزش 224هزار و 281میلیارد ریال معامله شده است که از افزایش 16درصدی و رشد 26درصدی حجم و ارزش معاملات این بازار در 9 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت می‌کند.
 
افزون بر این بالغ بر 1346میلیون صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله به ارزش 13 هزار و 619 میلیارد ریال و 13میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش 9672 میلیارد ریال در این مدت در این بازار مورد معامله قرار گرفته است که نشان از افزایش 14 و 21درصدی حجم و ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و رشد 43درصدی حجم و 27درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن دارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *