RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

معاون فروش ایران خودرو:

عرضه محصولات با مدل۹۷ پاسخ به اعتماد مشتریان است

۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸کد خبر: 230998
ایستانیوز:معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت: عرضه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو سه ماه پیش از شروع سال جدید با مدل۹۷ پاسخی به اعتماد و همراهی مشتریان این گروه صنعتی است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: عرضه محصول با مدل سال جدید در سه ماه پایانی سال، اقدامی است که خودروسازان مطرح دنیا انجام می دهند و امسال نیز همانند سال گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان تنها خودروساز ایرانی آن را اجرا کرد.
 
خان‌کرمی افزود: مشتریان همواره در شرایط سخت و دشوار گروه صنعتی ایران خودرو را همراهی کرده اند و در مقابل ما به پاس این همراهی و ارج نهادن به اعتماد ایشان در حوزه بازاریابی و فروش سعی داریم طرح هایی را برای پاسخ به این اعتماد و همراهی، برنامه ریزی و اجرا کنیم.
 
وی ادامه داد: توقع و انتظار مشتری ایرانی از ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه فراتر از دیگر رقبا است، از این رو، تغییر مدل محصولات ایران خودرو چندماه پیش از شروع سال جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفت به طوریکه از دهم دی ماه تا کنون حدود 30 هزار دستگاه خودرو با مدل 97 تحویل شده است. کاری که هیچ یک از خودروسازان تا کنون موفق به انجام آن نشده اند.
 
خان کرمی در پایان گفت: در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو سعی کرده ایم با ارائه طرح‌های متنوع فروش در جهت تامین خواسته ها و سلایق اقشار مختلف، شرایطی را ایجاد کنیم تا هموطنان عزیز با هر میزان توان مالی، بتوانند با بهترین شرایط از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بهره مند شوند.
 
مصطفی خان کرمی ضمن تشکر از همکاری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تحقق این امر اظهار کرد، گروه صنعتی ایران خودرو محصولات خود را همانند سال گذشته سه ماه قبل از شروع سال جدید، از روز نهم دی ماه با مدل97 به بازار عرضه کرده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *