RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

مدیر عامل بانک قوامین تشرح کرد

محورهای اصلی سند راهبردی بانک قوامین

۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱کد خبر: 230485
ایستانیوز:مدیر عامل بانک قوامین گفت: قانونمداری و رعایت چهارچوب ها و ضوابطی که برای یک بنگاه اقتصادی در نظر گرفته شده است و عقلانیتی که در تنظیم این قوانین و مقررات حاکم است حاصل یک خرد جمعی است و دستور فرد خاصی نیست و رعایت آن به نفع هر بنگاه اقتصادی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر غلامحسن تقی نتاج که در جمع مسئولین و روسای شعب مدیریت های شعب غرب و شرق تهران سخن می گفت با اعلام این مطلبقانونمداری و رعایت ضوابط پولی و بانکی را یکی از اولویتهای اصلی سند تحول بانک قوامین دانسته و افزود : اتصال ما به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اهمیت قانونمندی را برای ما دو چندان می کند و من و همکارانم به این امر واقفیم . وی محور بعدی مورد توجه در سند راهبردی بانک را مردمی سازی فعالیت های بانکی اعلام کرد و گفت : در نظام پولی و بانکی ایران آن بانکی می تواند به سلامت ادامه ی حیات داده و از چالش ها عبور کند که منابع امانت گرفته شده از میلیونها سپرده گذار را به میلیونها تسهیلات گیرنده با رعایت بهداشت اعتباری بسپارد . وی این کار را منطق کار پولی و بانکی دانست و افزود : این راهبرد یکی از محورهای اصلی سند راهبردی بانک است لذا من و همکارانم تلاش می کنیم تا این امر با دقت و صحت به اجرا در بیاید .
دکتر تقی نتاج سپس به اطلاق فلز داغ به سپرده ها در نظام بانکی ایران اشاره کرده و گفت این فلز داغ که از میلیونها سپرده گذار به امانت گرفته شده است نباید به دست تعداد محدودی وام گیرنده بیفتد چون حتماً از تحمل آنها خارج خواهد بود و این یک اشتباه بزرگ است و بر همین اساس اعتقاد داریم وقتی منابع را از میلیونها سپرده گذار گرفته ایم باید در اختیار میلیونها وام گیرنده بگذاریم و می دانیم برای آنها قابل تحمل است .
وی در ادامه سخنانش با اشاره به غیر دولتی بودن بانک قوامین گفت : علیرغم اینکه ما یک بانک خصوصی هستیم ولی خود را ملزم می دانیم که بر اساس عدالت محوری رفتار کنیم و این امر موجب می شود تا به آحاد جامعه خدمت کنیم و ما این کار را در کنار نیروی انتظامی با افتخار انجام می دهیم . تقی نتاج از امنیت جامعه به عنوان محصول تلاش کارکنان نیروی انتظامی نام برد و افزود ما نیز در کنار ناجا با رعایت منطق های اقتصادی کار و تلاش می کنیم  پس خروجی کار ما باید در نهایت به تولید امنیت بیشتر در جامعه کمک کند و مطمئنیم که با مردمی سازی فعالیت های خود عدالت محوری را ترویج داده ایم و ضمن عمل به وظیفه ی خود توانسته ایم در حد خودمان به بحث تولید امنیت کمک نمائیم . مدیر عامل بانک قوامین ادامه داد : یکی از مواردی که در اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا آمده است و ما آن را دقیقاً رعایت می کنیم این است که منابعی را که تحت عنوان قرض الحسنه جذب می کنیم به مصرف تسهیلات قرض الحسنه برسانیم و این از امتیازات خاصی است که در این حوزه دیده شده است و قوامین آن را رعایت کرد .
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *