RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

تا پایان امسال

حق بیمه تولیدی بیمه آرمان به ۳۵۰ میلیارد تومان می رسد

۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲کد خبر: 228729
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه آرمان پیش بینی کرد که میزان حق بیمه تولیدی این شرکت تا پایان سال جاری به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بیانیان میزان حق بیمه تولیدی این شرکت را در سال 95 حدود 223 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از محل صرفه جویی در هزینه‌ها نیز 12 میلیارد تومان عاید شرکت شده است و این در حالی است که حقوق کارکنان شرکت 10 تا 12 درصد افزایش یافته است.
به گفته وی، بیمه آرمان همچنین سال گذشته 157 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده که 100 میلیارد تومان آن متعلق به سال‌های 93 و 94 بوده و بابت آن ذخایری هم گرفته نشده بوده است.
بیانیان با بیان این نکته که بیمه آرمان در سال جاری تاکنون 250 تا 260 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده ضمن اینکه حدود 42 میلیارد تومان هم حق بیمه سنوات آتی است که در این پورتفوی منظور نشده و درآمد آن نیز شناسایی نشده است و سال به سال شناسایی خواهد شد.
به گفته وی، اهداف بودجه ای این شرکت تاکنون محقق شده است ضمن این که چند قرارداد هم در دست اقدام دارد.
بیانیان آخرین نسبت خسارت شرکت بیمه آرمان را حدود 67 درصد ذکر کرد و افزود: خسارات معوق را معمولا در حساب‌ها نمی‌آوردند که بیمه مرکزی در فرمت جدید، این امر را به واقعیت نزدیک کرده است و در یک برنامه دو تا سه ساله، این ارقام واقعی تر خواهد شد. وی با اشاره به مذاکرات متعدد با شرکت‌های بیمه خارجی، یادآور شد: ما سعی کرده‌ایم در همین راستا بخش فنی شرکت را قوی تر کنیم.
وی گفت تا این لحظه تمامی ‌واگذاری‌های شرکت بیمه آرمان به شرکت‌های داخلی از جمله بیمه مرکزی به عنوان راهبر بوده است ولی از ابتدای سال جدید میلادی، قرار است به شرکت‌های بیمه گر خارجی واگذاری داشته باشیم. وی افزود: از بیمه مرکزی نرخ و شرایط را استعلام کرده‌ایم و بعد از طریق بروکرها با شرکت‌های بیمه خارجی مذاکرات خود را شروع خواهیم کرد.
بیانیان انعقاد قرارداد با ناجا برای بیمه‌های ثالث و بدنه، شهرداری اهواز و دانشگاه علوم پزشکی تهران را از جمله قراردادهای جدید بیمه آرمان عنوان کرد و گفت: بانک مسکن هم که بیمه نامه مانده بدهکار یا عمر زمانی داشته و حق بیمه ای بالغ بر 62 میلیارد تومان از محل این بیمه نامه به شرکت وارد خواهد شد.
به گفته وی، 21 میلیارد تومان از مبلغ به حساب درآمد سال جاری و 41 میلیارد تومان هم به درآمد حساب سنوات آتی منظور شده و 13 تا 14 سال از قرارداد باقی مانده است.
به گفته بیانیان، سود عملیاتی بیمه آرمان در سال گذشته 10 میلیارد تومان بود که 50 درصد آن تقسیم شده است و پیش بینی می‌شود که همین رقم هم در سال جاری محقق شود. وی خرید ملک برای شعب را از مهم‌ترین برنامه‌های بیمه آرمان خواند و افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تعداد شعب ملکی شرکت تا پایان سال به پنج شعبه خواهد رسید.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *