RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

یک مقام بانکی اعلام کرد

استقبال ناچیز از موبایل بانک در نظام بانکی

۱۴:۳ - ۱۳۹۶/۹/۲۸کد خبر: 228541
ایستانیوز:یک مقام مسئول در نظام بانکی از آمار پایین استفاده از موبایل بانک در نظام بانکی خبر داد و گفت: هزینه شعب با بانکداری الکترونیک کاهش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امجد خضری در مراسم نصب ده هزارمین دستگاه خودپرداز سالنی GRG گفت: انتظار داریم بعد از نصب این دستگاهها بسترسازی لازم برای اتصال به بسترهای جهانی شویم. 
وی افزود: وقتی بانکداری الکترونیک تعریف می شود سطح اول خیلی کم و سطح دوم را متوسط و سطح سوم تراکنش ها را وسیع می دانیم که می تواند مبتنی بر تلفن همراه یا ثابت یا اینترنت باشد و تا زمانی که شبکه ها متصل نبودند از این وسیله ها در زمان تعطیلی سبکه های اداری استفاده کنیم ولی اکنون دستگاههای خودپرداز یا موبایل بانک منجر به این شده که مشتری مراجعه به شعبه نداشته باشد. 
به نوشته مهر، خضری گفت: در کنار ایجاد این گام ها برای بانک، باید فرهنگ ایجاد این امکانات بیشتر تبلیغ شود؛ استفاده کنندگان از موبایل بانک بسیار کم است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *