RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیر عامل جدید شرکت کاشف منصوب شد

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۹/۲۶کد خبر: 228398
ایستانیوز:مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت کاشف با حضور معاون فناوری‌­های نوین بانک مرکزی، مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران کاشف برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم، علی اکبر کاظمی نیا به سمت مدیر عامل جدید کاشف منصوب و از تلاش ­های سیدعلی هاشمی اقدم، مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد. معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در مراسم معارفه کاظمی­ نیا، ضمن اشاره به روند شکل­ گیری و تاسیس شرکت کاشف گفت: خوشبختانه شرکت کاشف با فعالیت و تلاش مدیرعامل و همکاری و پشتیبانی بانک مرکزی و مدیران شرکت ­های گروه ملی انفورماتیک توانست برهه تاسیس، قوام دهی ساختار سازمانی و جذب سرمایه انسانی مورد نیاز را با موفقیت پشت سر بگذارد و آماده ورود به فاز اجرا و عملیات شود.
 
حکیمی ضمن قدردانی از تلاش های هاشمی اقدم، نخستین مدیرعامل شرکت کاشف، ابراز امیدواری کرد که بانک مرکزی و مجموعه نظام بانکی کشور در دوره مدیریت جدید شرکت، شاهد ثمرات و دستاورهای مطلوبی باشند و برای کاظمی نیا در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
عسگری، مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک نیز با بیان اینکه تحول مدیریتی صورت گرفته در راستای استفاده بهینه از توان و تجربه مدیران مجموعه شرکت های ملی انفورماتیک در مناصب مختلف است، ابراز امیدواری کرد که به پشتوانه تخصص، تجربه و توانمندی مدیر عامل جدید، شرکت کاشف در مسیر توسعه و ارائه خدمت نقش آفرین باشد.
 
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک هم با اشاره به شرایط ویژه دوره تاسیس و شکل­ گیری شرکت و شرایط ویژه ای که شرکت ­های تازه تاسیس با آن مواجه هستند گفت: کاشف با همت و همدلی مدیران و اعضای هیات مدیره دشواری­ ها و تنگناهای این برهه را پشت سرگذاشته و امیدواریم در دوره مدیریت جدید،  روند رو به رشد شرکت با موفقیت و قدرت ادامه یابد و در این مسیر همه اعضای گروه شرکت­ های ملی انفورماتیک حامی کاشف خواهند بود.
 
نجفی همچنین با بیان اینکه مطابق سیاست ­های مدیریتی گروه ملی انفورماتیک، از توان و دانش مدیران و متخصصین  گروه در درون مجموعه استفاده خواهد شد، از انتصاب هاشمی اقدم در سمت مدیرعاملی شرکت فرادیس گستر کیش خبر داد و گفت: این شرکت تمامی امور مرتبط با مدیریت فین تک ­ها را بر عهده خواهد داشت.
 
مدیرعامل جدید کاشف از مدیران مجرب حوزه فناوری اطلاعات کشور است که بیش از دو دهه فعالیت حرفه ­ای را در رزومه خود دارد. کاظمی نیا که پیش از این مدیریت عامل شرکت خدمات انفورماتیک کیش را عهده ­دار بوده، سابقه ۱۹ سال فعالیت در شرکت داده پردازی ایران، تصدی مدیریت امور مهندسی شبکه این شرکت و قریب دو سال معاونت فنی و انفورماتیک شرکت پرداخت نوین آرین را نیز در کارنامه خود دارد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *