RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

راهکاری مناسب برای خرید بیمه مسافرتی

۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۹/۲۵کد خبر: 228310
ایستانیوز:برای سادگی انتخاب بیمه مسافرتی مناسب می‌توانیم چند معیار تعریف کنیم و هنگام خرید، بیمه موردنظر را با این معیارها بسنجیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،اگر تا به حال گذرتان به سفارت‌خانه برای اخذ ویزا و مسافرت خارج از کشور افتاده باشد می‌دانید که برای اخذ ویزا از اغلب سفارت‌خانه‌ها باید بیمه مسافرتی تهیه کنید. اتفاقی که به‌طور معمول رخ می‌دهد این است که آژانس‌های مسافرتی برای مسافران بیمه مسافرتی هم تهیه می‌کنند و اصلاً ما متوجه نمی‌شویم که این بیمه چه کاربردهایی دارد و آیا بیمه‌ای که برای ما گرفته‌اند بیمه خوبی است یا نه.
 
بیمه مسافرتی خوب بخریم!
بیمه مسافرتی خارج از کشور سامان ، پارسیان و... بیمه‌های مسافرتی هستند که می‌توانیم برای سفرهای خود انتخاب کنیم. اما هنگام خرید بیمه مسافرتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ کدام‌یک از این بیمه‌ها را باید انتخاب کنیم؟ یک بیمه مسافرتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
برای سادگی انتخاب بیمه مسافرتی مناسب می‌توانیم چند معیار تعریف کنیم و هنگام خرید، بیمه موردنظر را با این معیارها بسنجیم. قیمت بیمه مسافرتی، پوشش‌های آن، سقف تعهدات پوشش‌ها و مناطق تحت پوشش طرح‌ها مهم‌ترین نکاتی هستند که باید به آن‌ها هنگام خرید بیمه مسافرتی دقت کرد. حال سؤال دیگری که مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانیم بیمه‌های مسافرتی را با استفاده از این شاخص‌ها مقایسه کنیم تا بتوانیم بیمه مطلوب را پیدا کنیم؟
 
مقایسه طرح‌ها و خرید اینترنتی بیمه مسافرتی
اگر بخواهیم به روش سنتی از جزئیات بیمه مسافرتی خارج از کشور پاسارگاد ، البرز، ایران و... مطلع شویم باید با نمایندگی شرکت‌های مختلف بیمه تماس بگیریم و نسبت به شرایط هر یک آگاه شویم. این کار شاید به کمی وقت و حوصله نیاز داشته باشد و برای خیلی از ماها با توجه به مشغله فراوان ممکن نباشد. اما راه دیگری برای انتخاب بیمه مسافرتی مناسب وجود دارد!
با استفاده از سامانه بیمیتو می‌توان در کمترین زمان ممکن و از هر کجا که به اینترنت دسترسی باشد طرح‌های بیمه‌های مسافرتی شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و به‌صورت آنلاین خریداری کرد. در سامانه بیمیتو می‌توان به نرخ بیمه مسافرتی ملت ، سامان، پاسارگاد و... دست یافت؛ همچنین سایر مشخصات لازم این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. فقط کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو شوید و استعلام بیمه موردنظر خود را دریافت کنید. خواهید دید که خرید بیمه مناسب در کمتر از 5 دقیقه ممکن شده است! پس از خرید، بیمه شما به صورت رایگان درب منزل شما ارسال می‌شود.
 



برچسب‌ها:بیمه مسافرتی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *