RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بیمه نوین خبر داد:بدون احتساب بیمه شخص ثالث

رشد ۲۷ درصدی بیمه نوین

۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۹/۲۰کد خبر: 227999
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه نوین از رشد ۲۷ درصدی این شرکت، بدون احتساب بیمه شخص ثالث طی هشت ماهه نخست سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با دومین نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۹۶، حسین کریم خان زند با اعلام این خبر گفت: مزیت رقابتی برای رشد مقوله پیچیده‌ای نیست، گاهی یک ایده می‌تواند منشا تحول باشد، خوشبختانه پیاده سازی ایده اتوپلاس در شرکت امروز به رشد ۴۰ درصدی در بیمه های بدنه منجر شده است.
 
وی ادامه داد: مزیت رقابتی به صورت تصادفی و بدون برنامه حاصل نمی شود بلکه باید این تفکر برای ایجاد تغییر و دستیابی به تحول در سیستم شکل بگیرد. ما در بیمه نوین تلاش می کنیم محصولات و خدمات خود را از طریق رقابت مداری متمایز کنیم.
 
کریم خان زند درخصوص اهمیت برنامه ریزی برای تعالی سازمانی در بیمه نوین گفت: تعالی سازمانی به معنای خلق ارزش برای تک تک اعضاست. این تعالی بدون گسترش توانایی و ایجاد فرصت رشد برای تمام همکاران، امکان پذیر نمی‌شود. رشد یک مقوله فردی نیست، در بیمه نوین تفکر رشد جمعی باید حاکم باشد و این به معنای مشارکت کارکنان و ایجاد امکان برای رشد برای افراد است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای تغییر وضع موجود باید تصمیم گرفت و این تغییر برای نوآوری و ایجاد فرصت باید با استفاده از یادگیری و آموزش محقق شود. من همواره تأکید کرده ام، نیاز به آموزش و به چالش کشیدن وضع موجود هرگز قطع نمی شود چرا که با توجه به روند تحولات این نیاز هر روز بیشتر از قبل هم خواهد بود.
 
مدیرعامل بیمه نوین از وضعیت قابل قبول این شرکت در بازار گفت و تصریح کرد: خوشبختانه جایگاه پایداری که امروز در آن هستیم نتیجه تلاش همه کارکنان و شبکه فروش است و اینکه امروز توس رقبا رصد می شویم حاکی از این است که توانسته ایم موقعیت خود در بازار را تثبیت کنیم.
 
دومین نشست هم‌اندیشی مدیران‌ ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۹۶، با محوریت بررسی و ارائه راهکارهای "افزایش پرتفوی و مشتری مداری" در هتل بزرگ تهران برگزار شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *