RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

افتتاح شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان

۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۹/۱۹کد خبر: 227988
ایستانیوز: با گشایش شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان درتهران، تعداد شعب بانک پارسیان به تعداد ۳۲۴ رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، طی مراسمی با حضور خلیل پور، مدیر امور شعب؛ بیژنی، مدیر امور پشتیبانی؛ دکتر دربیکی، مدیر روابط عمومی؛  بیات، رییس منطقه 3 و قاسم پور، رییس منطقه 5 بانک پارسیان؛ و همچنین کسبه و تجار، شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان درتهران گشایش یافت.
 دکتر بابک دربیکی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان درآیین گشایش شعبه دروازه دولت با اشاره به استقبال مشتریان و شهروندان از خدمات بانک پارسیان، گفت: بانک پارسیان به منظور تأمین رفاه حال مشتریان و تسهیل در ارایه خدمات بانکی، علاوه برتوسعه منطقی شعب براساس نیازهای هموطنان و شرایط عمومی کشور، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را در دستورکار خود قرارداده است در همین راستا،  فاز دوم سامانه"خانه پارسیان"به عنوان نخستین سامانه مدیریت خدمات غیرحضوری بانکی کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی بانک راه اندازی شد. 
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اشاره به پیشگامی بانک پارسیان در فعالیت های انسان دوستانه و نیکوکارانه، مسئولیت اجتماعی را یکی از مهم ترین استراتژی راهبردی بانک پارسیان برشمرد و خاطرنشان کرد : بانک پارسیان به عنوان یکی از فعال ترین بانک ها در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی اقدامات موثری داشته و بسیار موفق عمل کرده است  و درخدمت رسانی و رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی بر عهده داشته است.
خلیل پور، مدیرامور شعب بانک پارسیان نیز در آیین افتتاح شعبه بلوار میرداماد با بیان اینکه اخلاق گرایی و مشتری مداری سرلوحه فعالیت کارکنان بانک است، افزود : بانک پارسیان با تکمیل زنجیره ارزش مدارانه خدمات درقالب سوپرمارکت های مالی، مشتریان را از مراجعات مکرر برای درخواست های مالی بی نیاز می کند و همچنین این بانک با دراختیارداشتن بخش عمده ای از خدمات کارتخوان‌ها ، تلاش می‌کند تا مطابق استاندارهای روزدنیا خدمت رسانی به مردم داشته باشد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک پارسیان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *