RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

حضور بیمه "ما" در فروم تجاری "ایران، روسیه و کشورهای CIS"

۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۹/۱۶کد خبر: 227739
ایستانیوز:امیر رادسعید از طرف بیمه "ما" در فروم تجاری "ایران، روسیه و کشورهای CIS" که با مشارکت بانک سینا، بانک پاسارگاد و بیمه "ما" برگزار شد حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امیر رادسعید  مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و  crm بیمه "ما" در این همایش حضور یافت و به عنوان مدعو سخنرانی نمود.
بر اساس این گزارش، رادسعید پس از معرفی تاریخچه و زمینه فعالیت های شرکت بیمه "ما" گفت: هدف ما به نمایندگی از صنعت بیمه کشور، معرفی قابلیت های فنی کشور در این حوزه، رفع دغدغه های بیمه ای، رفع چالش ها و موانع موجود برای فعالان اقتصادی و ایجاد اطمینان و آرامش خاطر برای تجار و اصناف هر دو کشور می باشد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های شرکت بیمه "ما" در زمان پساتحریم  گفت:  از جمله کارهای انجام شده در این دوران، تمدید قرارداد با شرکت بیمه اتکایی پارتنرری و عقد قرارداد با شرکت بیمه  اتکایی  scor فرانسه  است.
در ادامه رادسعید به عوامل تاثیر گذار در انتخاب بیمه "ما" از جانب بروکرهای خارجی اشاره کرد و از مدیریت ریسک در صدور، ارائه آمار و اطلاعات شفاف، شراکت تجاری با بانک ملت، سیستم مدیریت خسارت شایسته، استراتژی مناسب برای ورود به بازار و ارتباطات بین المللی گسترده نام برد.
مدیربازاریابی بیمه "ما"  در پایان به امکان ارائه پوشش های بیمه ای به تجار ایرانی و روسی در ایران و روسیه اشاره کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *