RSS
امروز جمعه ، ۲۴ آذر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مزایای چندگانه راه اندازی سکوی معاملاتی مشترک بین بورس کالای ایران و هند

حمایت بی‌وقفه بانک شهر از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان‌شهرها

سطح زندگی در ایران کاهش یافت

نرخ مصلحت جویانه ارز در بودجه ۹۷

بانک‌ها به ازای جذب هر ۱۰هزار تومان تراکنش خرید چقدر هزینه کردند؟

علائم کاهش نرخ سود بانکی در مسکن و بورس ظهور کرد

مزایا و معایب طرح بانکداری راستین

پیشنهاد اصلاح پلکانی کارمزد شرکت‌های پرداخت

اثرات بودجه سال ۹۷ بر بازار سرمایه اعلام شد

اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است

توجه جدی به حسابداری محیط زیست از سال ۲۰۰۰

نقش پر رنگ قیمت کامودیتی ها در رشد شاخص بورس

سهم ۴۹درصدی مالیات از هزینه‌های جاری

نظام پرداخت با مشکل فرسودگی اسکناس مواجه است

فعالیت زیرپوستی صرافی‌های غیرمجاز در بازار ارز

نگرانی رئیس جمهور از افزایش نرخ ارز

تداوم رشد بازار سهام

عقب نشینی قیمت دلار

شاخص بورس آسیا تقویت شد

بررسی طرح صدور چک درمجلس

فدرال رزرو نرخ بهره بانکی را افزایش داد

آمادگی بانک مسکن برای انتشار اوراق رهنی

بروز شوک قیمتی در بازار مسکن بعید است

سبد محصولات ویژه‌ بانک مسکن برای مشتریان خاص

افزایش اونس جهانی طلا

حضور بیمه "ما" در فروم تجاری "ایران، روسیه و کشورهای CIS"

۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۹/۱۶کد خبر: 227739
ایستانیوز:امیر رادسعید از طرف بیمه "ما" در فروم تجاری "ایران، روسیه و کشورهای CIS" که با مشارکت بانک سینا، بانک پاسارگاد و بیمه "ما" برگزار شد حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امیر رادسعید  مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و  crm بیمه "ما" در این همایش حضور یافت و به عنوان مدعو سخنرانی نمود.
بر اساس این گزارش، رادسعید پس از معرفی تاریخچه و زمینه فعالیت های شرکت بیمه "ما" گفت: هدف ما به نمایندگی از صنعت بیمه کشور، معرفی قابلیت های فنی کشور در این حوزه، رفع دغدغه های بیمه ای، رفع چالش ها و موانع موجود برای فعالان اقتصادی و ایجاد اطمینان و آرامش خاطر برای تجار و اصناف هر دو کشور می باشد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های شرکت بیمه "ما" در زمان پساتحریم  گفت:  از جمله کارهای انجام شده در این دوران، تمدید قرارداد با شرکت بیمه اتکایی پارتنرری و عقد قرارداد با شرکت بیمه  اتکایی  scor فرانسه  است.
در ادامه رادسعید به عوامل تاثیر گذار در انتخاب بیمه "ما" از جانب بروکرهای خارجی اشاره کرد و از مدیریت ریسک در صدور، ارائه آمار و اطلاعات شفاف، شراکت تجاری با بانک ملت، سیستم مدیریت خسارت شایسته، استراتژی مناسب برای ورود به بازار و ارتباطات بین المللی گسترده نام برد.
مدیربازاریابی بیمه "ما"  در پایان به امکان ارائه پوشش های بیمه ای به تجار ایرانی و روسی در ایران و روسیه اشاره کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *