RSS
امروز یکشنبه ، ۲۹ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور فعال صندوق ضمانت صادرات ایران در نشست مجمع عمومی اتحادیه برن

مشکلات پیش روی افزایش ضریب نفوذ بیمه

درخشش طلا ادامه خواهد یافت

هشدار ایران‌خودرو نسبت به فروش غیرقانونی خودرو

لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!

دلیل اختلاف آمارهای مرکز آمار و بانک مرکزی از زبان پارسا

رشد ۵۶۴۶واحدی شاخص بورس

بانک سامان و وزارت علوم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

قیمت سکه ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان

جزئیات تأمین ارز اربعین

پیام‌رسان لاین ارز دیجیتالی خود را عرضه کرد

تلاش ایران در استانداردسازی نظام بانکی توجه دنیا را جلب کرد

حمایت گسترده بانک شهر از بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور

تجلیل از واحدهای برتر بانک رفاه

ماموران دیپلماتیک و کارکنان سازمان ملل در ایران بیمه می‌شوند

صعود ۱۹ پله‌ای ایران در شاخص آزادی‌های اقتصادی

خود اشتغالی ۱۱ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی

رشد سپ در هر سه ابزار اصلی پرداخت در شهریور ماه

۳ روز تا پایان مهلت ثبت شماره شبا

بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین

ایران و سوریه آماده تاسیس بانک مشترک

اعلام زمان قرعه‌کشی بانک پارسیان

اعلام نتایج جشنواره ورزشی بانک ملی

تاثیر تنش های ژئوپلیتیک بر افزایش قیمت طلا

حذف دفترچه های درمانی تا پایان سال

حضور بیمه "ما" در فروم تجاری "ایران، روسیه و کشورهای CIS"

۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۹/۱۶کد خبر: 227739
ایستانیوز:امیر رادسعید از طرف بیمه "ما" در فروم تجاری "ایران، روسیه و کشورهای CIS" که با مشارکت بانک سینا، بانک پاسارگاد و بیمه "ما" برگزار شد حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امیر رادسعید  مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و  crm بیمه "ما" در این همایش حضور یافت و به عنوان مدعو سخنرانی نمود.
بر اساس این گزارش، رادسعید پس از معرفی تاریخچه و زمینه فعالیت های شرکت بیمه "ما" گفت: هدف ما به نمایندگی از صنعت بیمه کشور، معرفی قابلیت های فنی کشور در این حوزه، رفع دغدغه های بیمه ای، رفع چالش ها و موانع موجود برای فعالان اقتصادی و ایجاد اطمینان و آرامش خاطر برای تجار و اصناف هر دو کشور می باشد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های شرکت بیمه "ما" در زمان پساتحریم  گفت:  از جمله کارهای انجام شده در این دوران، تمدید قرارداد با شرکت بیمه اتکایی پارتنرری و عقد قرارداد با شرکت بیمه  اتکایی  scor فرانسه  است.
در ادامه رادسعید به عوامل تاثیر گذار در انتخاب بیمه "ما" از جانب بروکرهای خارجی اشاره کرد و از مدیریت ریسک در صدور، ارائه آمار و اطلاعات شفاف، شراکت تجاری با بانک ملت، سیستم مدیریت خسارت شایسته، استراتژی مناسب برای ورود به بازار و ارتباطات بین المللی گسترده نام برد.
مدیربازاریابی بیمه "ما"  در پایان به امکان ارائه پوشش های بیمه ای به تجار ایرانی و روسی در ایران و روسیه اشاره کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *