RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

گزارش ۱۰۰ روزه بانک ملی ایران

راه‌اندازی «سامانه جامع تبادل اطلاعات ضدپولشویی» و توسعه «بام»

۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۹/۱۲کد خبر: 226547
ایستانیوز:اقدامات بانک ملی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و توسعه بانکداری اینترنتی و غیرحضوری طی ۱۰۰ روز گذشته قابل توجه بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، راه اندازی سامانه جامع تبادل اطلاعات ضدپولشویی در بانک ملی ایران و تشکیل و مدیریت ستاد پاکسازی اطلاعات مشتریان با هدف تعیین تکلیف حساب های مشتریان با اطلاعات نامعتبر از مهمترین اقدامات بانک ملی ایران در راستای مبارزه با پولشویی بوده است.
 
در این مدت وظایف کمیته های اجرایی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم به ادارات امور شعب و شعب مستقل بانک ابلاغ شد. همچنین برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نمایندگان واحدهای ستاد و صف در ارتباط با روش شناسی ارزیابی میزان تطبیق فنی فعالیت های بانک با توصیه های گروه ویژه اقدام مالی FATFدر همین راستا بود.
 
در حوزه توسعه بانکداری اینترنتی و غیر حضوری نیز بانک ملی ایران توسعه سامانه «بام» و به کارگیری پیام رسان «بله» را عملیاتی کرد. نصب و راه‌اندازی بیش از ۱۶۵ خودپرداز سالنی و دیواری، نصب و راه اندازی ۳۰ دستگاه خود دریافت/ خودپرداز (CRS) در کشور، نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه خود بانک (VTM) در تهران، نصب ۲۰۰ دستگاه کیوسک جدید (بهینه یافته کیوسک‌های صدور کارت هدیه و Cashless)، حذف کاغذ ژورنال فیزیکی (تحویلداری خودپردازی) و بهینه سازی سامانه های مکانیزه دریافت عوارض خروج از کشور در فرودگاه امام خمینی (ره) از اقدامات حوزه بانکداری غیر حضوری است.
 
در این دوره همچنین کیوسک و دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران در هجدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد. نصب ۲۴ هزار و ۱۵۱ دستگاه پایانه فروش ثابت، نصب ۲۳ هزار و ۳۳ دستگاه پایانه سیار معمولی، نصب ۴۸۶ دستگاه پایانه سیار لمسی و نصب هشت هزار و ۵۱۶ دستگاه پایانه ثابت با ارتباط شبکه ای نیز عملیاتی شده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *