RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

رونمایی از بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالای برون‌شهری

۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۹/۷کد خبر: 226286
ایستانیوز:مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالا از سوی شرکت «ترابر.نت» در معاونت علمی ریاست‌جمهوری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالا از سوی شرکت «ترابر.نت» در معاونت علمی ریاست‌جمهوری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار برگزار شد.
 
 کیوان جعفری مدیرعامل شرکت «ترابر.نت» با بیان این‌که این شرکت راهکاری برای ساده‌سازی فرایند جابجایی کالا ارائه کرده گفت: این راهکار با ایجاد مجموعه‌ای از دارندگان ناوگان با گرید مناسب و با هدف حذف واسطه‌ها و دلال‌ها سعی در ارائه خدمات با بهترین کیفیت دارد.
 
اوگفت : امروز اولین مجوز رسمی به شرکت ما داده شد و این سامانه به‌عنوان بزرگ‌ترین و قابل‌اعتمادترین بنگاه ارسال کالا و بار آنلاین در ایران در ابتدا از استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی شروع به کار خواهد کرد.
 
وی به تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این سامانه برای افزایش بهره‌وری در صنعت حمل‌ونقل پرداخت و در توضیح مشکلات فرهنگی و دشواری‌های قبول این سامانه در بین جمعیت رانندگان کامیون داران و شرکت‌های حمل‌ونقلی گفت: متأسفانه صنعت حمل‌ونقل برون‌شهری بسیار سنتی باقی‌مانده و هم‌راستا با سایر صنایع رشد نکرده است. ما با هدف ایجاد تحول جدی در این صنعت و با اولویت قرار دادن افزایش بهره‌وری اقدام به سامان دادن حمل بار در جاده‌های برون‌شهری کرده‌ایم.
 
جعفری اضافه کرد:رانندگان نگران نحوه کار با این اپلیکیشن نباشند چرا که رسالت خود را آموزش راننده شرکت حمل‌ونقلی و صاحبان کالا می‌دانیم که چگونه از بستر فناوری برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند.
 
مدیرعامل ادامه داد خیلی از محموله‌های صاحبان کالا روی زمین می‌ماند و ما تمام تلاش خود را بر این گذاشته‌ایم که راننده، صاحب کالا و شرکت حمل‌ونقل به‌صورت زنجیره‌وار به هم متصل شوند و کار تسهیل‌گری در پروسه حمل‌ونقل جابجایی محموله به بهترین شکل ممکن انجام شود.
 
جعفری خبر داده که برای اولین بار چندین شرکت دانش‌بنیان با همکاری یکدیگر و با حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به طراحی این بازارگاه اینترنتی کرده‌اند که در ماه‌های آینده سرویس‌های جدید و بیش‌تری ازجمله وضعیت ترافیکی جاده‌های برون‌شهری به آن اضافه خواهد شد.
صابر سید علی ، مدیر عامل شرکت سامیکس ، در این مراسم گفت : بزرگترین مشکل صنعت حمل ونقل بهره وری است که با رونمایی از این بازار گاه بهره وری در حوزه حمل ونقل افزایش می یابد . 
وی در ادامه در خصوص مزیت های این نرم افزار گفت : در حال حاضر 20تا 30درصد هزینه تمام شده کالا هزینه حمل و نقل است که این نرم افزار باعث کاهش قیمت تمام شده کالا خواهد شد . 
مدیرعامل شرکت سامیکس در ادامه سخنانش تصریح کرد : نرم افزار حمل و نقل کالا تاثیر مستقیم در کاهش قیمت سبد مصرفی مردم خواهد شد . 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *