RSS
امروز سه شنبه ، ۳ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

وضعیت مطلوب منابع و مطالبات بانک ملی

حسینی معاون فنی بیمه اموال بیمه دانا شد

بازدید سفیر نیوزیلند از موزه بانک ملّی

درخشش تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران با حمایت بیمه‌‌کوثر

اروپا شرایط پرداخت پول نفت ایران را فراهم می‌کند

برخورداری ایران از منافع اقتصادی، یک بخش حیاتی از برجام است

افزایش قیمت خرده‌فروشی ۷ گروه مواد خوراکی

عرضه و تقاضا در بازار ثانویه همچنان بدون تعادل

سد شکنی‌های شاخص بورس ادامه دارد

توضیحات پارس‌خودرو درباره تاخیر در تحویل محصولات رنو

تامین مالی ۲۰ شرکت دارویی داخلی توسط اگزیم‌ بانک ایران

آمادگی بانک مرکزی برای ایجاد دسترسی بخش خصوصی به سامانه نیما

پُربازده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ۶ ماه نخست سال ۹۷

تصویب صورت‌های مالی سال۹۶ بانک توسعه صادرات

ایجاد روابط بانکی و پوشش بیمه‌ای بین ایران و عراق

صنایع ارزشمند فرابورس معرفی شدند

بانک تجارت در مازندران ۱۸۰۰ شغل ایجاد کرد

سهام پتروشیمی بیستون فردا روی میز واگذاری

سهام عدالت باید قابل خرید و فروش باشد

کاهش قیمت سکه در بازار

"تجارت الکترونیک پارسیان" مدیر عامل جدید گرفت

تمایل عراقی‌ها به ایجاد بانک‌ مشترک با بانک‌های خصوصی ایران

صورت‌های مالی بیمۀ آرمان تأیید و تصویب شد

انصراف بانک دولتی فرانسه از همکاری با ایران

اجرای کمپین"به احترام هم" در بانک ملت

۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۹/۱کد خبر: 224978
ایستانیوز:بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کمپین "به احترام هم"، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می کند و از آنان می‌خواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه های خودپرداز را در اولویت قرار داده است.
براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد.
"به احترام هم" جریانی دنباله‌دار از مصادیق احترام اجتماعی است که به‌صورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهد شد.
در عین حال، کمپین مجازی این جریان  هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن،  درگیر کردن کاربران شبکه‌های مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت میشود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *