آخرین اخبار

نظام پولی کشور در ریل اصلی‌اش حرکت نمی‌کند

آمادگی نظام بانکی برای حمایت از صنعت گردشگری داخلی

بیمه ۲۰۰هزار نفر که کارگر ساختمانی نبودند، قطع شد

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بانک شهر برای توسعه کلان شهر اراک

بیمه البرز و بانک ایران زمین به مجمع می نشینند

بورس امن‌ترین گزینه سرمایه گذاری در شرایط حاضر است

واردات ۱۳۳۹ قلم کالا ممنوع شد

مشارکت بانک ملی در طرح اشتغال فراگیر

افتتاح شعبه بیمه آسیا در جلفا

تازه ترین تحلیل ها از روند قیمت طلا

سرمایه‌گذاری امید از سهامداری فولاد مبارکه خارج می‌شود

افزایش ۵۲۸ واحدی شاخص کل بورس

تقدیر استاندار مازندران از خدمات پست بانک در روستاها

تلاش جهادی برای دستیابی به اهداف بانک مهر اقتصاد

صنعت بانکی و بانکداری ایران در حال احیای مجدد است

اختصاص۳۰ درصد تسهیلات به حوزه انرژی

تغییر ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان بوشهر

تجلیل بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت

مشتری محوری با بانکداری دیجیتال، مفهوم پیدا می کند

اطلاعیه بیمه ایران درخصوص پرداخت غرامت حادثه دیدگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

مهمترین مزایای چک‌های الکترونیکی

سپرده‌گذاران فرشتگان سرگردان فیش‌های کهنه شدند

سکه آتی به بیش از ۳ میلیون تومان رسید

رشد دسته جمعی قیمت انواع سکه

آیین‌نامه پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان وام از محل وجوه اداره شده

اجرای کمپین"به احترام هم" در بانک ملت

۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۹/۱کد خبر: 224978
ایستانیوز:بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کمپین "به احترام هم"، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می کند و از آنان می‌خواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه های خودپرداز را در اولویت قرار داده است.
براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد.
"به احترام هم" جریانی دنباله‌دار از مصادیق احترام اجتماعی است که به‌صورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهد شد.
در عین حال، کمپین مجازی این جریان  هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن،  درگیر کردن کاربران شبکه‌های مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت میشود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *