RSS
امروز شنبه ، ۵ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

فروش ۵۰ درصد اوراق مرابحه۷۰۰ میلیارد تومانی ایران خودرو

تصویب واگذاری ۳۴ بنگاه به ارزش بیش از شش هزار میلیارد تومان

ارائه تسهیلات با نرخ ۴.۵ درصد توسط بانک آینده

خودروی جدید پژو۵۰۸ اسپرت؛ قبل از رونمایی +تصاویر

معامله ۵۰ کالای جدید در بورس انرژی

دیدار مدیران عامل بانک کشاورزی و ارس بانک اسپانیا

اهدای نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک شهر

قدردانی نمایندگان بیمه مرکزی ازعملکرد بیمه ‌کوثر

طرح تسهیلاتی بَهاوَر بانک آینده؛ راه‌کاری مؤثر در توزیع عادلانه تسهیلات

بیمه آسیا هزینه چاپ سررسید را به تهیه نوشت افزار اختصاص داد

افزایش مدت بازپرداخت وام ازدواج ۱۵ میلیونی به ۵ سال

فهرست ۱۸ کالای پرفروش در جهان

حباب دلار ترکید

افزایش ۸.۵ درصدی اجاره مسکن در پاییز

آغاز اولین پذیرش دوگانه شرکت ها در بورس استانبول

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان کرمانشاه

افزایش قیمت سکه در بازار

تخفیف ویژه شارژ برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض معابر

کاهش پایه پولی با رشد دارایی های خارجی

تصویب اوراق سلف خودرو در بورس کالا

تشکیل کمیته ساماندهی بازار مسکن

صعود ۳۰ پله‌ای سپ در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی

تلگرام دومین پیش فروش ارز رمزنگار خود را مخفیانه انجام داد

بیمه گران هنوز آماده اجرای IFRS ۱۷ نیستند

ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر شعب بانک رفاه

اجرای کمپین"به احترام هم" در بانک ملت

۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۹/۱کد خبر: 224978
ایستانیوز:بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کمپین "به احترام هم"، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می کند و از آنان می‌خواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه های خودپرداز را در اولویت قرار داده است.
براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد.
"به احترام هم" جریانی دنباله‌دار از مصادیق احترام اجتماعی است که به‌صورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهد شد.
در عین حال، کمپین مجازی این جریان  هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن،  درگیر کردن کاربران شبکه‌های مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت میشود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *