RSS
امروز دوشنبه ، ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

از جیب هر ایرانی چقدر بابت موسسات اعتباری رفت؟

نسخه هایی برای اصلاح نظام بانکی

پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت نوزدهمین سالگرد تأسیس

وصول و تعیین تکلیف ۳۰ میلیارد ریال از بدهی های منقضی شده بیمه تعاون

انتشار ۲۳۸۰ خبر و محتوا از بیمه دانا در رسانه‌های گروهی

راهکار تقویت ارزش پول ملی

کاهش نرخ ۱۴ ارز بانکی + جدول

ورود ارز به کشور بدون محدودیت آزاد شد +سند

جزییات اعمال محدودیت تراکنش‎‌های بانکی اعلام شد

تثبیت رتبه های برتر بانک ملی ایران در گزارش مهرماه شاپرک

آغاز تعاملات بانکی ایران و چین

کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟

کاهش قیمت ارز کاغذ را ارزان نکرد

بانکداری اسلامی در جهان چقدر شیوع دارد؟

کاهش ۱۹۱ واحدی شاخص کل بورس

اینترنت بانک؛ از گوشی‌های هوشمند تا کاربران هوشمندتر

با پرداخت هدفمند تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم

۳۷۵ پیشنهاد برای ارتقای بهره وری در بانک مسکن

افزایش ۳۰ درصدی ارزش دارایی‌های موسسات غیرمجاز

تعیین تکلیف سه هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن

بازار سرمایه، نهاد تامین مالی بلند مدت

از طریق بورس‌کالا به مکانیسم بازار احترام بگذاریم

پرداخت ۴۰ درصد خسارت صنعت بیمه در زلزله کرمانشاه از سوی بیمه البرز

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

اجرای کمپین"به احترام هم" در بانک ملت

۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۹/۱کد خبر: 224978
ایستانیوز:بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کمپین "به احترام هم"، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می کند و از آنان می‌خواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه های خودپرداز را در اولویت قرار داده است.
براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد.
"به احترام هم" جریانی دنباله‌دار از مصادیق احترام اجتماعی است که به‌صورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهد شد.
در عین حال، کمپین مجازی این جریان  هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن،  درگیر کردن کاربران شبکه‌های مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت میشود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *