RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

تسهیلات جدید بانک مسکن به زلزله‌زدگان

پرداخت وام ابلاغ شد

۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۸/۲۹کد خبر: 224806
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن با تشریح برنامه‌های این بانک برای حمایت از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، گفت: در حوزه شهری تا سقف ۳۵ میلیون تومان به دو هزار واحد مسکونی تسهیلات پرداخت می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد هاشم بت‌شکن در نشست خبری با اشاره به تمهیدات بانک مسکن برای ارائه تسهیلات به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه اظهارداشت: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی تسهیلات اعطایی قبل از وقوع به افراد آسیب دیده از امهال دو ساله برخوردار خواهد شد و افراد برای آغاز بازپرداخت اقساط دو سال مهلت خواهند داشت.
 
وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه هیات وزیران و بخشنامه بانک مرکزی تسهیلاتی به آسیب دیدگان اعطا خواهد شد. بت شکن با بیان جزییات و انواع این تسهیلات تصریح کرد: در حوزه بازسازی اماکن مسکونی روستایی به ۵۵۰۰ واحد توسط بانک مسکن تسهیلات تا سقف ۲۵ میلیون تومان، ۱۵ ساله با نرخ سود چهار درصد اعطا خواهد شد که مابه التفاوت نرخ سود تا سود مصوب از طریق یارانه دولتی تامین می‌شود.
 
مدیرعامل بانک مسکن افزود: در بخش بازسازی اماکن مسکونی شهری به دو هزار واحد تا سقف تسهیلات ۳۵ میلیون تومان ۱۵ ساله و با نرخ سود ۵ درصد تسهیلات اعطا می شود. وی ادامه داد: در حوزه تعمیر و تجهیز اماکن مسکونی شهری و روستایی و تجاری پنج هزار فقره تسهیلات تا سقف ۱۲ میلیون تومان با سود ۵ درصد و دوره بازپرداخت ۷ ساله اعطا خواهد شد.
 
بت‌شکن یادآور شد: همچنین ۲۵۰۰ فقره تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان پرداخت ۵ ساله به صورت قرض الحسنه برای تامین لوازم خانگی زلزله‌زدگان پرداخت خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۴۶ هزار واحد ۱۵ هزار فقره تسهیلات در بانک مسکن است که به شعب استان های مربوطه ابلاغ شده است.
 
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پوشش های بیمه‌ای تسهیلات مسکن گفت: تسهیلاتی که پرداخت شده در صورتی که واجد شرایط بیمه باشند برآورد اولیه در حال انجام است و خسارت لازم پرداخت خواهد شد.
 
وی با اشاره به تسهیلات بیمه عمر مانده بدهی اعلام کرد: در صورتی که تسهیلات گیرنده در این حادثه فوت کرده و مسکن دارای این نوع بیمه باشد علاوه بر مبلغ بازسازی بر اساس بیمه نامه نباید دیگر اقساطی را پرداخت کنند و ورثه از این بابت دیگر نگرانی نخواهند داشت.
 
بت شکن با بیان اینکه امیدواریم بسته تسهیلات و بیمه‌ای در نظر گرفته شده تسکین دهنده آلام مردم کرمانشاه باشد، گفت: بانک مسکن از نظر منابع مشکلی نخواهد داشت و از امروز هر تقاضایی که بر اساس بخشنامه باشد پرداخت خواهد شد.
 
مدیر عامل بانک مسکن تاکید کرد: معرفی آسیب دیدگان از طریق بنیاد مسکن انجام خواهد شد که در این زمینه تاکنون چندین جلسه را با بنیاد برگزار کرده‌ایم و تدابیر لازم اتخاذ شده تا مردم دچار پیچ و خم‌های اداری نشوند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *