RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

اپل گوی رقابت را از شیائومی ربود

۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۸/۲۶کد خبر: ۲۲۴۶۵۲
ایستانیوز:اپل با ارائه‌ نسل سوم ساعت‌های هوشمند خود، باری دیگر رتبه نخست بازار گجت های پوشیدنی را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نقل از وب سایت تک کرانچ، غول تکنولوژی اپل پس از آنکه نسل سوم ساعت های هوشمند خود یعنی اپل واچ ۳ را معرفی و به بازار عرضه کرد، توانست مجددا رتبه نخست پر فروش ترین برند در زمینه گجت های پوشیدنی را از از آن خود کند و شیائومی را پشت سر بگذارد.
 
اپل واچ که قادر است بدون نیاز به اتصال به اینترنت گوشی کار کند، تاکنون موفق شده است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۲۰۱۷، تعداد ۳.۹ میلیون دستگاه را به فروش برساند و از این تعداد تنها ۸۰۰ هزار اپل واچ ۳ به فروش رسیده است که این امر می تواند نوید دهنده پایان سال خوبی برای اپل باشد.
 
این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی که ۲.۸ میلیون دستگاه بود، موفقیت بزرگی برای اپل به شمار می رود. این اعداد و ارقام، سهم اپل از بازار گجت های پوشیدنی را ۲۳ درصد افزایش داده و موجب شده است که از شیائومی با ۲۱ درصد سهم بازار گجت های پوشیدنی، پیشی بگیرد.
 
شرکت چینی شیائومی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، برای نخستین بار رتبه نخست پرفروش ترین گجت های پوشیدنی در جهان را به خود اختصاص داده بود.
 
آخرین باری که اپل در زمینه فروش گجت های پوشیدنی نظیر ساعت هوشمند جایگاه نخست را کسب کرده بود، سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی بود و اکنون با گذشت دو سال، این شرکت آمریکایی توانست باری دیگر جایگاه از دست رفته خود را بازیابی کند.
 
سایر برندهایی که در زمینه تولید گجت های پوشیدنی فعالیت می کنند، فیت بیت با تصاحب ۲۰ درصد از سهام بازار در سه ماهه سوم ۲۰۱۷، هواوی شش درصد و سامسونگ پنج درصد به ترتیب در رتبه های سوم، چهارم و پنجم جای گرفته اند. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی کانالیس، سایر برند های متفرقه مجموعا ۲۵ درصد سهم این بازار را به خود اختصاص داده اند.
 
البته لازم به ذکر است که معمولا سه ماهه سوم سال تحت تاثیر تخفیف های کریسمس، گجت های پوشیدنی کمترین میزان فروش را دارند اما با این وجود تولیدکنندگان برتر در این مدت میزان فروش نسبتا خوبی را از آن خود کرده اند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:اپل، شیائومی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *