RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

افراد تحت پوشش به مراکز تامین‌ اجتماعی مراجعه کنند

اعطای وام به مستمری بگیران حادثه دیده

۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۸/۲۵کد خبر: 224631
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از برقراری بیمه بیکاری برای حدود ١٠ هزار نفر از زلزله زدگان کرمانشاه که بیمه تامین اجتماعی داشته و بیکار شده‌اند، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سیدتقی نوربخش با سفر به استان کرمانشاه و بازدید از نحوه ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به مصدومان و بازماندگان حادثه دلخراش زمین لرزه کرمانشاه، ضمن ابراز همدری و اعلام تسیلت برای مردم زلزله زده، اظهار داشت:از همان ساعات اولیه زلزله نیروهای تامین اجتماعی در بخش‌های مختلف پای کار بودند و به مردم ارائه خدمات داشتند.
 
وی افزود: حدود ٦٠٠ نفر از مصدومان زمین لرزه به دو بیمارستان تامین اجتماعی درکرمانشاه مراجعه کردند و ١٠٠ نفر نیز به مراکز درمانی تهران اعزام شدند که افراد بیمه شده و غیر بیمه شده بودند.
 
نوربخش گفت: از این ٦٠٠ نفر مراجعه کننده ٢١٠ نفر آنها به صورت سرپایی درمان شدند.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حمایت‌هایی که قرار است از زلزله زدگانی که تحت پوشش این سازمان هستند، صورت گیرد، ادامه داد: قرار است مستمری و بیمه بیکاری این افراد خارج از نوبت و ظرف مدت یک هفته پس از مراجعه برقرار شود.
 
نوربخش از برقراری بیمه بیکاری این افراد از آذرماه خبر داد.
 
وی پیش بینی کرد، حدود ١٠ میلیارد تومان در ماه برای بیمه بیکاری بیمه شدگانی که بیکار شده‌اند پرداخت شود و یادآوری کرد: این مبلغ برای حدود ١٠ هزار نفر خواهد بود.
 
نوربخش تصریح کرد: این خدمات فقط برای بیمه شدگان در چهار شهرستان زلزله زده یعنی قصرشیرین، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و گیلانغرب است.
 
وی بیان داشت: اگر از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، افرادی در سایر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بستری باشند، از بعد هزینه درمان حمایت‌هایی از آنها صورت خواهد گرفت.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: به علاوه به مستمری بگیرانی که در اثر زلزله دچار حادثه شدند نیز وام ضروری تا میزان چهار میلیون تومان برای امور اضطراری پرداخت خواهد شد.
 
نوربخش گفت: کارفرمایانی که به دلیل زلزله خصوصا در شهرک صنعتی سرپل ذهاب آسیب دیدند نیز از نظر پرداخت حق بیمه حمایت می‌شوند تا بتوانند با دغدغه کمتری بازسازی صنایع خود را انجام دهند.
 
وی افزود: افرادی که بخواهند از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند باید به مراکز تامین اجتماعی مراجعه کنند.
 
نوربخش با بیان اینکه در بعد درمان نیز از مردم سرپل ذهاب و شهرهای زلزله زده حمایت خواهد شد، تصریح کرد: از آنجایی‌که در سرپل ذهاب مرکز درمانی نداریم، یک مرکز درمانی سیار از امروز به مدت دو ماه در اختیار مردم خواهد بود و خدمات درمان سرپایی و دارو را به زلزله زدگان ارائه می‌دهد.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بررسی میزان خسارت وارد شده به مراکز و شعب تامین اجتماعی در چهار شهرستان زلزله زده هم خبر داد و عنوان کرد: به دلیل استحکامی که این مراکز داشتند خسارت آنها چندان کلیدی نبوده، اماکار بازسازی مراکز آسیب دیده نیز به سرعت انجام می‌شود تا آماده خدمت رسانی به مردم باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *