آخرین اخبار

راه اندازی سرویس استعلام ضمانتنامه های سپامی شبکه بانکی

برگزاری ششمین دوره قرعه کشی جوایز کانال تلگرام بانک ملت

جهش ۳ برابری در انتظار قیمت طلا؟

آیا بیت کوین بانک‌های مرکزی را دور می‌زند؟

تسهیلات حمایتی ١۵٢١ میلیارد ریالی بانک صادرات در استان زنجان

حساب‌های راکد زیر ۲ میلیون تومان تعیین تکلیف می‌شوند

از کاهش ارزش پول ملی نترسیم

سه خبر خوش به خریداران مسکن

فرصت‌های استقلال سکاندار پولی

تشریح خدمات بانک کشاورزی در حمایت از کشاورزان

بازدیدگروهی دانشجویان ایرانی و آلمانی رشته معماری ازموزه بانک ملی

دو لایحه مهم مالیاتی درنوبت بررسی مجلس

تصویب جزییات قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی

افزایش نرخ بانکی ۲۵ ارز+ جدول

همراهی صنعت بیمه با زلزله زدگان

نرخ تورم آبان ماه افزایش یافت

بانک پارسیان ۳۲۱ شعبه ای شد

پایبندی نظام بانکی به نرخ‌ سود سپرده

رشد نرخ دلار، سهام کدام شرکتها را داغ می کند؟

ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان آنلاین

سود حاصل ازصادرات پسته با عرضه در بورس کالا به جیب باغداران می‌رود

پرداخت سپرده‌های "افضل توس" و "وحدت" ۱۰۰ میلیونی می‌شود

تقویت ۵۶۴ واحدی شاخص کل بورس

حضور نماینده سمات در نشست تخصصی WFC

رشد قیمت سکه و ارز در بازار آزاد/جدول

بیمه معلم فرابورسی می شود

۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۸/۲۳کد خبر: 224518
ایستانیوز: افزایش سرمایه در دستور کار قرار گرفت بودجه مصوب سال ۹۵ صددرصد محقق شد.
 با نگاهی به کارنامه بیمه معلم در سال مالی گذشته، چند درصد از برنامه های مورد نظر این شرکت محقق شده است؟
در ابتدا باید بگویم که شرکت بیمه معلم از سال ۹۳تا کنون بر اساس نقشه راه برنامه‏ریزی استراتژیک شرکت، بدرستی در مسیر تحقق چشم‏انداز خود گام بر می‏دارد. این شرکت در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و ما اهداف و برنامه‏های بلندپروزانه و سختگیرانه ای برای خود تعیین کرده و تلاش میکنیم تا در طول سال به آن‏ها دست پیدا کنیم.
بدین منظور در بیمه معلم تحقق برنامه‏ها و اهداف با توجه به ماهیتشان، بصورت روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه مورد پیگیری قرار می‏گیرد و و انحرافات از برنامه ها به صورت کامل رصد شده و در برنامه های اصلاحی برای جبران انحرافات از برنامه، تدوین و اجرایی می گردد. برایند پیشرفت برنامه‏های هر واحد در سیستم‏ ارزیابی عملکرد حوزه های سازمانی ارزشیابی شده و سیستم‏های پاداش شرکت بر پایه نتایج سیستم‏های ارزیابی محاسبه می‏شود. تحقق ۱۱۰درصدی بودجه و رشد ۲۷درصدی فروش نسبت به سال گذشته، خود نشان از تحقق مناسب برنامه‏ها و اهداف شرکت بوده است.
 جایگاه بیمه معلم در رتبه بندی صنعت بیمه کشور کجا قرار دارد و در یکسال گذشته چه تغییری در این جایگاه ایجاد شده است؟
طبق سند استراتژیک شرکت، چشم انداز بیمه معلم قرار گرفتن در بین ۱۰شرکت برتر صنعت بیمه
می باشد. لذا برنامه های خود را در جهت تحقق این موضوع به انجام رسانیده ایم و سعی داریم از منظر های کلیدی همچون سودآوری، رضایت مشتری و توانگری مالی برتری خود را به اثبات رسانیم.
البته موضوع رتبه بندی شرکت‏ها موضوع بسیار مهم و کلیدی می‏باشد. عملکرد شرکت بیمه معلم در سال های گذشته رو به بهبود بوده است، بطوریکه جایگاه شرکت از نظر حق بیمه صادره از سال ۸۹که در رتبه دوازدهم شرکت‏های بیمه بودیم به رتبه هشتم در سال ۹۴دست پیدا کردیم. سال ۹۵نیز با همت کلیه حوزه‏ها جایگاه هشتم خود را تثبیت نمودیم و در تلاشیم به چشم‏انداز شرکت که دست یافتن به جایگاه ۱۰شرکت بیمه، دست پیدا کنیم.
 شرکت بیمه معلم چه خدمات بیمه ای ارائه می کند و چه تمایزی میان خدمات بیمه معلم و سایر بیمه ها وجود دارد؟
بیمه معلم به عنوان یک شرکت بیمه جنرال، کلیه خدمات بیمه ای زندگی و غیر زندگی را به کلیه اقشار جامعه ارائه می‏دهد. البته با توجه به ماهیت خدمات بیمه‏ای تفاوت چندانی بین نوع خدمات بیمه‏ای قابل ارائه توسط شرکت ها وجود ندارد؛ عمده تفاوت شرکتهای بیمه در نحوه و کیفیت خدمات قابل ارائه می‏باشد. ما در بیمه معلم برنامه ها و اقدامات بسیار زیادی در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات به بیمه‏گذاران تعریف و اجرایی نمودیم. افزایش تعداد نمایندگان، توسعه مراکز پرداخت خسارت خصوصاً در استان‏های پهناور، ایجاد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت سنجی از کلیه مشتریان زیان‏دیده، پیاده سازی کدهای رفتاری در سطح کارکنان شعب و نمایندگان جهت تکریم مشتریان از جمله اقداماتی است که در سال‎های گذشته به اجرا درآمده است. افزایش رضایت مشتریان در سیستم سنجش رضایت سنجی شرکت و همچنین دستیابی به رتبه سوم رضایت مشتری و کاهش چشم گیر شکایات در بین شرکت های بیمه مطابق با گزارش بیمه مرکزی گواه روشنی براین مدعی است.
 خدمات ویژه و منحصر بفرد بیمه معلم برای فرهنگیان که در هیچ بیمه دیگری ارائه نمی شود، کدامند؟
بیمه معلم همواره توجه ویژه ای به مشتریان خاص خود یعنی فرهنگیان و دانش‏آموزان داشته است. همانطور که پیش تر بیان شد، معمولا نوع خدمات بیمه ای در بین تمام شرکت‏ها مشابه است، لذا بیمه معلم با افزایش سقف تعهدات، تدوین طرح های بیمه‏ای با نرخ و شرایط مناسب تر، تسریع بیشتر در پرداخت خسارت و راه اندازی سیستم رضایت سنجی ویژه فرهنگیان تلاش نموده است که این تمایز را بوجود می‏آورد. در همین راستا برخی از مهمترین اقدامات خاص بیمه معلم برای فرهنگیان که توسط سایر شرکتها ارائه نشده است به اختصار مطرح می‏نمایم:
مورد اول موضوع بیمه عمر مکمل فرهنگیان است، بیمه عمر مکمل فرهنگیان در سالهای گذشته حداکثر ۵۰میلیون ریال بود که با تلاشهای صورت گرفته و تعاملات فی مابین، سطح خدمات از ۱۷۰تا ۳۰۰میلیون ریال افزایش یافته است.
این شرکت بیمه نامه خودرو فرهنگیان را به صورت اقساطی و کسر از حقوق صادر می نماید و فرانشیز ۱۰درصدی سن راننده و گواهینامه برای ایشان حذف شده است. در بیمه شخص ثالث پرداخت خسارت بدون نیاز به کروکی تا سقف کوپن انجام می گردد و در بیمه نامه بدنه خودرو پرداخت خسارت بدون نیاز به کروکی تا سقف ۵میلیون تومان انجام می گیرد.
ارتقای سطح خدمات بیمه مسئولیت مدیران آموزش و پرورش از ۱۰۰میلیون ریال تا سقف ۲٫۵میلیارد ریال از جمله اقدامات موثر شرکت در پشتیبانی از فرهنگیان محترم بوده است.
مورد دیگر افزایش پوشش بیمه حوادث دانش‏آموزی از ۵۰میلیون ریال به ۱میلیارد ریال بوده است. صدور ۱۴میلیون کارت دانش آموزی برای کلیه دانش‏آموزان و آگاه سازی خانواده ها از خدمات قابل
دریافت این بیمه نامه، منجر به پرداخت خسارتهای متعدد حوادث دانش‏آموزی تا سقف مبلغ تعیین شده که رضایت بالای خانواده های دانش‏آموزان را نتیجه داده است.
یکی دیگر از اقدامات شرکت پرداخت خسارت به صندوق بیماران صعب العلاج می‏باشد. بیمه معلم تا کنون به بیش از ۵۴هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان عضو این صندوق خسارت پرداخت کرده است.
طراحی طرح‏های ویژه بیمه ای خاص فرهنگیان و دانش‏آموزان از دیگر خدمات ویژه شرکت بیمه معلم می‏باشد. ارائه طرح ۲۰ (ویژه دانش‏آموزان) و طرح آرامش ماندگار (ویژه فرهنگیان) در حوزه بیمه های زندگی، طرح فرهنگ (آتش‏سوزی منازل مسکونی فرهنگیان) از جمله خدماتی است که شرکت بیمه معلم ارائه نموده است.
همچنین به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات برخی اقدامات پشتیبان درنظر گرفته شده است. ساماندهی بیش از ۷۰۰نماینده توانمند شرکت جهت پشتیبانی خدمات بیمه‏ای فرهنگیان، استفاده از افسران در خصوص پشتیبانی از خسارت های اتومبیل فرهنگیان از جمله اقدامات ویژه ای است که بیمه معلم برای این بیمه گذار خاص خود فراهم آورده است.
 به منظور افزایش نفوذ بیشتر بیمه معلم در بین جامعه فرهنگیان کشور، چه تدابیری اندیشیده اید؟
به نظر بنده نفوذ بیمه معلم در بین جامعه فرهنگیان با توجه به اینکه شروع همکاری مجدد بیمه معلم و وزارت محترم آموزش و پرورش از سال ۹۳آغاز گردید و حدود ۳سال و نیم بیشتر از آن نمی گذرد، مناسب بوده است. چرا که در حال حاضر کلیه قراردادهای بیمه ای غیر درمان فرهنگیان که شامل ۱۱مورد می باشد، توسط بیمه معلم ارائه می گردد. بیمه عمر مصوب و مکمل کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته، عمر مانده بدهکار فرهنگیان وام گیرنده، حوادث دانش آموزان کل کشور، بیمه بدنه و ثالث اتومبیل، آتش سوزی مدارس و اماکن، آتش سوزی منازل، مسئولیت مدیران و عوامل اجرایی، عمر و سرمایه گذاری فرهنگیان و خانواده ایشان و حتی بیمه نامه مهندسی ساخت و نوسازی مدارس تحت پوشش بیمه معلم می باشد. در حوزه درمان نیز مدیریت خدمات مالی و نظارتی صندوق درمان وزارت آموزش و پرورش نیز
به بیمه معلم واگذار گردیده و بیمه معلم به نمایندگی از وزارت آموزش و پرورش بر این قرارداد نظارت کامل دارد.
با این وجود بیمه معلم از سه منظر برنامه‏های کاربردی و مهمی را در جهت نفوذ هر چه بیشتر و توسعه روز افزون فرهنگ بیمه در حوزه آموزش و پرورش آغاز نموده است.
با توجه به اینکه در کشور بیش از ۱۳میلیون دانش آموز وجود دارد؛ برنامه اول، طراحی و ارائه محصول بیمه ای ویژه دانش آموزان و خانواده ایشان می باشد که انشاا… پس از آماده سازی و تصویب، رونمایی خواهد شد و قطعا سبب نفوذ بیشتر بیمه معلم در جامعه خواهد شد.
برنامه دوم توسعه فرهنگ بیمه از طریق دوره های ضمن خدمت فرهنگیان است. در این طرح که بصورت پایلوت در چهار استان آغاز شده است، سرفصل های بیمه‏ای گردآوری شده و در قالب دوره های ضمن خدمت به فرهنگیان ارائه شده است. آشنایی با مفاهیم و مزایای بیمه، آشنایی با محصولات و خدمات بیمه‎ای از جمله مواردی است که در این دوره ها معرفی شده است.
برنامه سوم توسعه فرهنگ بیمه در بین دانش آموزان است. در همین راستا طراحی و ارائه بازی های جذاب زنگ زندگی و کارخانه رویایی به عنوان بازی برگزیده سال و انتشار کتاب داستان با مفهوم بیمه جهت آشناسازی دانش آموزان با مزایای بیمه در قالب بازی و سرگرمی از جمله اقدامات شرکت بیمه معلم در این زمینه بوده است.
 نظر شما درباره تخصصی شدن بیمه معلم برای جامعه فرهنگی کشور چیست، به طوری که فقط به معلمان خدمات ارائه کند؟ آیا چنین امری لازم و امکان پذیر است؟
این موضوع از چند جنبه قابل تحلیل است، اول اینکه آیا تخصصی بودن خدمات بیمه معلم به فرهنگیان، لزوما ارزش افزوده بیشتری در کل ایجاد می نماید یا خیر. به نظر بنده اینطور نیست. بلکه همواره شرکت هایی که در ابتدا با فعالیت تخصصی شروع به کار نموده اند. پس از مدتی بر پایه شرایط بازار و الزام سهام داران، مجبور به حرکت به سمت و سوی بازار مستقل شده اند. چرا که سهام دار وابستگی به بازار محدود و از پیش تعیین شده را نمی پذیرد و تمایل به افزایش درآمد و توسعه کسب و کار را دارد. بنابراین تصمیم سهام دار نقش کلیدی در این خصوص دارد.
یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که شرکت‏های بیمه با آن درگیر هستند، موضوع ریسک و مدیریت آن می‏باشد. فعالیت در یک بازار خاص و منحصر، ریسک شرکت را بالا می‏برد و فعالیت بیمه گری را با چالش رو به رو می سازد. لذا تک مشتری بودن در هیچ کسب و کاری معقول نخواهد بود. چرا که با هر گونه تغییری در شرایط مشتری، فعالیت شرکت بیمه نیز ممکن است دستخوش تغییرات نامطلوبی گردد.
موضوع سوم بحث سودآوری شرکت بیمه برای بزرگترین سهامداران خود یعنی فرهنگیان و صندوق ذخیره می‏باشد. همانطور که میدانیم صندوق ذخیره فرهنگیان جهت ایفای تعهدات خود به اعضا نیازمند تامین منابع حاصل از فعالیت‏های شرکت های تابعه می‏باشد. شرکت بیمه معلم می‏تواند به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه علاوه بر تامین آرامش خاطر و پوشش ریسک های موجود، نقش بزرگی در جهت
سودآوری برای صندوق داشته باشد. این مهم جز با گسترش فعالیت های بیمه معلم در بازار بیمه محقق نخواهد شد.
لازم به ذکر است توسعه فعالیت های بیمه معلم در سایر بازارها نه تنها از سطح و کیفیت خدمات قابل ارائه به فرهنگیان نمی‏کاهد، بلکه با توسعه خدمات و قرار گرفتن در محیط رقابتی، کیفیت خدمات شرکت پیوسته افزایش یافته و با توجه به کسب درامدهای بیشتر، خدمات بهتری به فرهنگیان و سودآوری بیشتری برای صندوق ذخیره فرهنگیان کسب خواهد شد.
به نظر می رسد بیمه معلم در حال انجام مقدمات ورود به فرابورس است، در این زمینه توضیح بدهید؟
برنامه ریزی ورود شرکت به فرابورس در راستای جلب رضایت حداکثری سهامداران و رشد و تعالی شرکت می‏باشد. همانطور که مستحضر هستید، بورس، ویترین اقتصادی یک کشور به حساب می‏آید. بدون شک قرار گرفتن نام بیمه معلم در کنار رقبای خود در تابلوی بورس، تبلیغ بسیار بزرگی در جهت معرفی هر چه بهتر شرکت خواهد بود. پذیرش شرکت ها در بورس نشان از پویایی، رشد و سودآوری شرکتها دارد که بیمه معلم از همه این ویژگی ها برخوردار است. بطور خلاصه حضور شرکت در فرابورس مزایای زیادی برای شرکت و سهامداران دارد که به برخی از انها اشاره میکنم:
• تعیین ارزش سهام بیمه معلم برای سهامدارن موضوع مهمی است که ورود به فرابورس این موضوع را ممکن می سازد.
• قیمت گذاری سهام و تعیین قیمت سهم روی تابلوی بورس قابلیت ارزش‏گذاری دارایی سهامداران امکانپذیر می کند.
• ورود به فرابورس موجب می شود تا شفافیت در صورتهای مالی و گزارشهای مالی شرکت افزایش یابد.
• امکان وثیقه گذاری سهام شرکت جهت تامین مالی برای سهامداران فراهم می‏گردد.
• دارایی سهامداران قابلیت نقدشوندگی پیدا میکند
• قابلیت نقل و انتقال سریع سهام برای سهامداران امکانپذیر می شود
امیدواریم با ورود به فرابورس گام بزرگی در جهت جلب رضایت حداکثری سهامداران خود برداریم.
با توجه به رفع تحریم های بین المللی به ویژه در حوزه بیمه کشتیرانی، به نظر می رسد اخیرا گام های بلندی برای حضور شرکت بیمه معلم در این عرصه برداشته شده است. برنامه های شما برای حضور پررنگ تر در عرصه بین المللی چیست؟
رفع تحریم ها فرصت های همکاری جدیدی برای بیمه معلم فراهم ساخته است. شرکت بیمه معلم به عنوان یک شرکت بیمه ایرانی فعال که در خارج از مرزهای ایران دارای شعبه می باشد، این پتانسیل را دارد که خدمات خود را درآن سوی مرزها گسترش دهد. اما این موضوع نیاز به فراهم سازی زیرساختهای لازم و ارتقای سطح خدمات بصورت بین المللی است. در همین راستا و با توجه به فرصت بوجود آمده در پسا برجام درنظر داریم همکاری های جدیدی با شرکتهای خارجی در جهت توانمندسازی شرکت از بعد فنی و
پشتیبانی آغاز نماییم. در همین خصوص مذاکراتی با برخی از شرکتهای خارجی انجام شده است. مهمترین سرفصلهای مذاکرات را به اختصار معرفی میکنم:
بیمه‏ های اتکایی
با توجه به اینکه یکی از مهمترین مشتریان بیمه معلم شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنعت حمل و نقل دریایی می باشد، بیمه معلم از ظرفیت شرکت های بیمه برتر دنیا در زمینه بیمه های اتکایی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به این حوزه بهره برده است. در این خصوص انعقاد قرارداد بیمه‏های اتکایی با یکی از شرکت های بیمه بین المللی در حوزه کشتی از جمله اقدامات بیمه معلم می‏باشد.
دانش بیمه ‏ای
یکی از زمینه‏ های اصلی همکاری بیمه معلم با شرکت‏های خارجی انتقال دانش بیمه‏ای از طریق برگزاری دوره های آموزشی، سمینار‏های و کارگاه‏های تخصصی است که به فراخور موضوع در کلیه حوزه‏های فنی و پشتیبان می‏تواند برگزار گردد.
محصولات و خدمات
همکاری در خصوص طراحی محصولات و خدمات بیمه‏ای متناسب با بازار ایران و بطور خاص بازار در دسترس شرکت بیمه معلم از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به اینکه کلیه اقشار ۷تا ۱۸سال کشور به نحوی از خدمات شرکت بهره می‏برند، طراحی محصولات متناسب با مشتریان فعلی بسیار مورد توجه است. همچنین تدوین محصولات و خدمات ویژه در سایر بازارهای در دسترس شرکت ضروری می‏باشد.
بازاریابی و فروش
همکاری در خصوص بومی سازی روش های نوین بازاریابی با موقعیت و شرایط بازار ایران از جمله موضوعاتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. بهره‏گیری حداکثری از ظرفیت نمایندگان شرکت و کارگزاران صنعت بیمه و روش‏های فروش محصولات جدید از اولویت‏های اصلی شرکت در حوزه بازاریابی و فروش می‏باشد.
خدمات بیمه الکترونیک
با توجه به افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور و رشد روز افزون خدمات قابل ارائه در بستر اینترنت، فراهم سازی زیرساختهای لازم و الکترونیکی نمودن عرضه محصولات و خدمات شرکت ضروری به نظر می‏رسد.
راهکارهای یکپارچه نرم‏افزاری
ارتقای سیستم‏های نرم‏افزاری شرکت در کلیه حوزه‏ها اعم از نرم‏افزارهای بیمه‏گری، نرم‏افزارهای پشتیبان تصمیم، نرم‏افزارهای مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمانی و … متناسب با فعالیت بیمه معلم از اولویت‏های اصلی شرکت می‏باشد.
درصورتیکه همکاری فوق بخوبی و با موفقیت اجرایی شود زمینه حضور موثر بیمه معلم درعرصه
بین الملل فراهم می‏گردد.
۹ـ استراتژی سرمایه گذاری بیمه معلم چیست و آیا این استراتژی بر سودآوری شرکت بیمه معلم تاثیر داشته است؟
موضوع سرمایه گذاری از مباحث مهم صنعت بیمه است. حاشیه سود شرکت های بیمه از عملیات
بیمه گری کم است و بخش قابل توجهی از درامدهای شرکت، درامدهای غیر عملیاتی است که از بخش سرمایه گذاری تامین می گردد. با توجه به اینکه شرکتهای بیمه ریسک را خریداری می کنند، مدیریت ریسک سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است تا نه تنها از طریق سرمایه‏گذاری ریسک جدیدی بر شرکت تحمیل نگردد، بلکه بتواند باکسب بازده مناسب، پوششی برای ریسکهای خریداری شده عملیات بیمه ای در رشته های پر ریسک ایجاد نماید. با این شرایط و با درنظر گرفتن ریسکهای سیستماتیک بازار (عوامل کلان اقتصادی مانند نرخ بهره، قیمت نفت و …) و شرایط سیاسی اقتصادی کشور که شرکت ناگزیر از آنهاست، اقدام به سرمایه گذاری در بازار پول و سرمایه می نماییم. همچنین با استفاده از نظر کارشناسان و خبرگان بازار و تهیه و تدوین گزارشات بنیادی از صنایع مختلف موجود در بازار سهام سبد متنوعی تشکیل می‌دهیم که بتوان با ریسک کم، بازده مناسبی را حاصل نماییم. همچنین سپرده گذاری در بانک ها و موسسات مالی معتبر با هدف توازن ریسک سبد سرمایه گذاری بر اساس آیین نامه ۶۰شورای عالی بیمه انجام می گردد.
علاوه بر این موارد در چارچوب ایین نامه ۶۰و در راستای ارتقای کیفیت خدمات، بخشی از سرمایه گذاری های شرکت را به حوزه ساختمان اختصاص دادیم و با تامین ساختمان برای شعب شرکت در مراکز استانها، چه از طریق خرید یا ساخت، علاوه بر تحقق اهداف سرمایه گذاری، اعتبار شرکت را نزد
مشتریان و رقبا ارتقا دهیم. با تلاش های انجام شده در این زمینه، توانستیم بیش از ۷۰درصد ساختمان های شعب را از حالت استیجاری به ملکی تبدیل نماییم.
با توجه به سند برنامه ریزی استراتژیک شرکت و تحلیل های بخش سرمایه گذاری، پیش بینی های لازم انجام شده و با توجه به آینده روشن بازار سرمایه در سال‏های آتی، برنامه‏ریزی های لازم برای استفاده حداکثری از این بازار در نظر گرفته شده است.
 آیا شرکت بیمه معلم در شرکت های تابعه موسسه سرمایه گذاری کرده است؟
شرکت در چارچوب آیین نامه‏های بیمه مرکزی مشارکت در برخی پروژه های سرمایه‏گذاری بصورت موردی انجام داده است. ۱۱ـ نظر شما درباره هم افزایی بیمه معلم با سایر شرکت های مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان چیست و در این زمینه چه گام های دیگری برداشته اید؟
موضوع همکاری شرکتهای زیرمجموعه هر هلدینگ از موضوعات روز دنیاست که نبایستی از ان غافل شد. این مهم در صندوق ذخیره فرهنگیان که در طیف وسیعی از صنایع حضور دارد، مفهوم بیشتری پیدا می کند. در این خصوص نقش صندوق به عنوان تسهیل گر ارتباطی بین شرکتها بسیار پر رنگ می باشد.
تاکنون بیمه معلم تلاش بسیار زیادی نموده است تا بتواند کلیه خدمات بیمه ای شرکت های زیرمجموعه صندوق را تامین نماید و امیدواریم در آینده با پشتیبانی صندوق شاهد همکاری های بیشتری با شرکتهای زیرمجموعه باشیم. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *