RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

۶برنامه بانک مهر اقتصاد برای ارتقاء سودآوری

۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۸/۲۲کد خبر: 224421
ایستانیوز:مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان قم بر توسعه سهم بازار، وصول مطالبات و فروش املاک مازاد تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب استان برتوسعه سهم بازار، مشتری مداری، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات، فروش املاک مازاد و افزایش استفاده از خدمات کارمزدی در راستای ارتقاء سودآوری بانک تأکید کرد.
وی با بیان اهمیت شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان، گفت: توسعه سهم بازار در بازار پولی و مالی کشور و ارتقای سودآوری از برنامه های اصلی بانک است از اینرو همه باید تلاش کنیم تا با افزایش بهره وری و سودآوری، جایگاه بانک را بیش از پیش ارتقاء بخشیم.
 ایمانی افزود: امروز رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار یکی از اولویت های اصلی کشور است، لذا بانک مهر اقتصاد در صدد است تا با طراحی محصولات متناسب با نیاز جامعه و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و صنعتگران در رشد و شکوفائی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشد.
 مدیر عامل بانک ضمن گفتگو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسائل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح نمود.
جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک- نیز در حاشیه بازدید از شعب استان، گفت: توان مالی یک بانک به میزان سهم از بازار پولی و مالی بستگی دارد و افزایش این سهم باعث ایجاد ثبات و در نتیجه مقبولیت از دید مردم خواهد شد.
معاون امور مناطق بر توجه به بازار هدف و تحقق شاخص های مالی شعب و همکاری کارکنان در راستای ارتقاء سود عملیاتی تاکید و افزود: روسای شعب باید از قدرت ریسک بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع حساس با اتخاذ تصمیم مناسب، بانک را در راستای تحقق اهدافش کمک نمایند.
بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم - هم به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و اظهار داشت: استان قم با استفاده از راهکارهای علمی و عملی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف بانک برنامه ریزی نموده و امیدواریم بتوانیم با عزمی راسخ و تلاش مجدانه در ماه های باقی مانده از سال 96 تمامی اهداف تعیین شده را محقق نمائیم.
گفتنی است مدیرعامل و معاون امور مناطق از شعب فرهنگیان، 19دی، توحید، حضرت جوادالائمه(ع) و شهید فاطمی بازدید به عمل آوردند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *