RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد

اعتلای نام بانک ملی در گرو رضایت مشتری

۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۸/۱۷کد خبر: 223121
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: ارائه بهترین خدمت و ایجاد رضایت در مشتریان از مهمترین اهداف بانک ملی ایران است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمدرضا حسین زاده در جمع اعضای هیات مدیره، تنی چند از مدیران ارشد، روسای شعب و کارشناسان با اشاره به اینکه بانک ملی ایران تکریم مشتریان را از مهمترین وظایف خود می داند، تاکید کرد: همه تلاش خود را بیش از پیش و با سرعت بیشتری به کار بسته ایم تا با ارائه خدمات ویژه و مناسب، رضایت مشتریان بانک ملی ایران را فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه روان سازی دستورالعمل ها، بهبود روش ها، گسترش بانکداری الکترونیکی و نوآوری در ارائه خدمات بانکی از جمله راهکارهای تکریم مشتریان است، افزود: همه کارکنان بانک چه کسانی که در شعبه هستند و چه کسانی که پشتیبانی امور بانکی را انجام می دهند و به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط نیستند، باید برای رضایت و تکریم مشتری از هر گونه کوششی دریغ نکنند.
به گفته حسین زاده، مشتریان بانک ملی ایران استحقاق دریافت بهترین خدمات را دارند و برای این کار همه مدیران و کارکنان بانک باید تمام هم و غم خود را برای اعتلای بیش از پیش نام بانک ملی ایران به کار گیرند..
در ادامه این همایش، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه باید برای نسل جدید، خدمات جدید بانکی تعریف شود، گفت: آنچه در نظام بانکی منحصر به فرد است نوع خدمت نیست، بلکه رضایت مشتری و اعتبار بانک است.
وی افزود: ساختمان ها، خدمات بانکی همه تکرار پذیر و قابل تقلیدند، اما آنچه منحصر به فرد است، نوع رفتار با مشتری و جلب اعتماد اوست.
کریمی گفت: تلاش ما این است که بتوانیم خدمات بانکی برای مشتریان را در هر زمان و هر مکان ارائه کنیم.
در پایان همایش نیز مدیر امور شعب تهران به همراه تنی چند از مسئولان بانک به سوالات حاضران درباره نحوه تکریم مشتریان بانک پاسخ دادند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *