RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بهبود توانگری مالی در دستورکار

راه‌اندازی سامانه اعتبارسنجی مشتری بیمه ایران

۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۸/۱۵کد خبر: 222959
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه ایران از قرار گرفتن بهبود مستمر و اصلاح فرایندها در دستور کار این شرکت خبر داد و افزود: برنامه اصلی ما در آینده راه اندازی سامانه اعتبارسنجی مشتریان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محسن پورکیانی در مراسم هشتاد و دومین سالگرد تاسیس این شرکت اظهارداشت: امروز بیمه ایران وارد سومین سال از نهمین دهه فعالیت خود شده است؛ روزهای خوب زیاد داشته ایم ولی روزهای سخت نیز کم نبوده است. وی افزود: بیمه ایران در تمامی شرایط کیفیت و ارتقای آن را حفظ کرده است هرچند بی عیب نبوده ایم. 
مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: در دوره فعالیت بیمه ایران، سازمان های مهمی مانند تامین اجتماعی، بیمه مرکزی، صندوق تامین خسارت های بدنی و ... تاسیس شدند. وی ادامه داد: رسالتی بزرگ پیش روی ماست که با قوت ادامه خواهد یافت؛ هویت سازمانی همه اعضای بیمه ایران سرمایه این شرکت است. 
وی گفت: درحالی که بیمه ایران یک شرکت دولتی است اما دارای بزرگترین شبکه نمایندگان است و ما با قدرت از واگذاری امور به آنها استقبال می کنیم که بخش خصوصی واقعی هستند. پورکیانی با بیان اینکه دو دهه سابقه فعالیت در بیمه ایران دارد، افزود: ما بهبود مستمر و اصلاح فرایندها را در دستور کار قرار دادیم؛ برنامه اصلی ما در آینده راه اندازی سامانه اعتبارسنجی مشتریان است. مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: در سال ٩٤ سطح توانگری شرکت در سطح ٤ قرار گرفت و برای همین منظور کمیته ای برای بهبود توانگری شرکت تشکیل شد. پورکیانی با بیان اینکه فروش ثالث را هدف قرار نداده ایم، اظهار داشت: همکاری خوبی با سندیکای بیمه گران در بیمه ثالث خودروهای صفر کیلومتر داشته ایم.
وی ادامه داد: با توجه به قانون برنامه ششم، توسعه و تقویت بیمه های زندگی را در دستور کار قرار داده ایم و در سال گذشته٨٠٠ هزار نفر را تحت پوشش بیمه زندگی "مان" قرار داده ایم. پورکیانی همچنین در ادامه تاکید کرد: باید خدمات الکترونیکی را توسعه دهیم.به گزارش ایبِنا، مراسم هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بیمه ایران با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت های مختلف بیمه و مدیران این شرکت در سالن اجلاس سران برگزار شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *