RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

از سوی ایران کیش و بانک تجارت صورت می گیرد:

نصب ۲۴۰۰ کیوسک پرداخت الکترونیک در جایگاه های سوخت کشور

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۸/۱۱کد خبر: 222732
ایستانیوز: دستگاه پرداخت الکترونیک CNG ایران کیش در هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودروهای دوگانه سوز اقیانوسیه و آسیا(آنگوا) که هر دوسال یک بار برگزار می شود به نمایش درآمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آنگوا دارای ۶۵ عضو از ۱۸ کشور دنیاست و چین، کره جنوبی، مالزی، تایلند، فیلیپین و هند کشورهای برگزار کننده همایش در سال‌های گذشته بوده اند؛ امسال ایران برای نخستین بار میزبان این همایش است.
همایشی با حضور 56 شرکت خارجی و داخلی که تامین کننده تجهیزات سی ان جی واقلام مرتبط با آن هستند، دستاوردهای عرصه سی ان جی و توانایی هایشان را به نمایش می گذارندو دراین میان ایران کیش تنها شرکتی است که با نمایش دستگاه های پرداخت cng  دراین همایش و نمایشگاه حضور دارد.
 نصب 10 جایگاه دیگر
حسین قاسمی مدیر پروژه سی ان جی ایران کیش درباره حضور ایران کیش در این نمایشگاه پبا بیان اینکه پرداخت الکترونیک در هیچ یک از جایگاه های سی ان جی چه داخل کشور و چه در خارج از کشور (آسیا و اقیانوسیه )انجام نمی شود گفت: این محصول برای نخستین بار درکشور و منطقه از سوی ایران کیش راه اندازی و اجرایی شد."
قاسمی با بیان این نکته که از تمام استان های ایران برای این محصول تقاضا شده است به عصربانک گفت:" به دلیل اینکه تجهیزات "سی ان جی" با فشار 220 بار کار می کند ساخت چنین دستگاهی ایمنی و شرایط خاص خودش را دارد، برای پرداخت الکترونیکی جایگاه های سوخت ، ساخت یک کیوسک با  تجهیزات و استانداردهای مرتبط با نصب سی ان جی لازم داشتیم ، این کار در ایران کیش صورت گرفت، ایران کیش استاندارهای لازمه را اخذ ،یک جایگاه را به عنوان سمپل نصب و اجرایی کرد و در حال نصب  10جایگاه دیگرنیز درکشور است "
وی با بیان این نکته که راه اندازی  4 جایگاه سوخت در مشهد  و 6 جایگاه سوخت دیگر درتهران به زودی عملیاتی می شود اظهارداشت :" ایران کیش به همراه بانک تجارت متولی نصب  2400  کیوسک پرداخت الکترونیک در جایگاه های سوخت کشور است."
قاسمی افزود:"شرکت پخش فراورده های نفتی در ایران  38 منطقه دارد . این 38 منطقه اداره و نظارت جایگاه ها را برعهده دارند از همین رو  بیشتر بازدیدکننده های محصول ایران کیش در نمایشگاه آنگوا  نیز  مدیران بخش سی ان جی یا کارکنان مناطق مختلف هستند ."
حل یک معضل قدیمی
مدیر پروژه سی ان جی ایران کیش تاکید کرد:" عدم رند شدن عدد میزان سوختگیری، یک معضل در دستگاه های  سی ان جی است. در حالیکه در سوختگیری  بنزین تنظیم اینکه شما آن عدد را رند و سوختگیری کنید با خودتان است. اما در سی ان جی به دلایل ایمنی و... نازل توسط اپراتور نصب و پایان سوختگیری قطع می شود ، کمبود پول خرد باعث شده  همواره در دادو ستدها بین اپراتور و صاحب خودرو یک نارضایتی به وجود بیاید،  دستگاه های "سی ان جی"ایران کیش این معضل را حل کرده است. شرکت پخش نیز به شدت ازاین موضوع استقبال می کند تا هرچه سریع تر این دستگاه ها در سطح کشور نصب شود."
هفتمین نمایشگاه و همایش آنگوا از نهم تا یازدهم آبان ماه در ایران ودر نمایشگاه بین المللی برج میلاد برگزار شد. همایشی که  به‌طور مشترک چهار نهاد اتحادیه گاز طبیعی فشرده شده (سی‌ان‌جی) ایران، اتحادیه تولیدکنندگان تجهیزات سی‌ان‌جی ایران، اتحادیه سوخت‌های جایگزین و انجمن سوخت‌های جایگزین مسئولیت اداره آن را برعهده داشتند .
 
 
   
استقبال ازدستگاه پرداخت الکترونیک CNG ایران کیش در هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی خودروهای دوگانه سوز اقیانوسیه و آسیا(آنگوا)

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *