RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

چرا بانک‌ها به زمین چسبیده‌اند؟

حساب صندوق تثبیت ۱۰۰۰ میلیارد تومان شارژ می‌شود

درویش مدیرعامل قرمزها می‌ماند

بررسی روند و چشم‌انداز بازارهای مالی

تکمیل زنجیره سهام عدالت با مدیریت مردم

حمایت تسهیلاتی بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

شرط کشاورز در انتصاب مدیران بیمه ایران

صعود آیفکس با اهرم نمادهای پالایشی و پتروشیمی

۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۸/۶کد خبر: 221411
ایستانیوز:معامله ۱۸۵ میلیون ورقه به ارزش یک‌هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال ماحصل معاملات انجام شده در بازارهای فرابورس ایران در نخستین روز کاری از هفته جاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امروز شنبه ششم آبان ماه سهامداران همچنین اقدام به جابه‌جایی بیش از ۱۰۱ میلیون سهم به ارزش ۲۷۳ میلیارد ریال کردند که به ترتیب دو نماد «ذوب» و «غشهداب» بالاترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کردند. در نماد ذوب‌آهن افزون بر ۳۰ میلیون سهم به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و در نماد کشت و صنعت شهداب ناب خراسان نیز بیش از ۱۴ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال دادوستد شد.
 
در همین حال نگاهی به معاملات صنایع فرابورسی نیز نشان می‌دهد گروه «محصولات شیمیایی»، «خودرو و ساخت قطعات»، «پالایشی‌ها»، «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم»، «پیمانکاری صنعتی»، «سیمان، آهک و گچ» و «بیمه و صندوق بازنشستگی» از جمله گروه‌هایی هستند که اغلب نمادهای مورد معامله آن‌ها، دادوستدهای امروز را با رشد قیمت به پایان رساندند.
 
امروز شاخص کل فرابورس نیز روند افزایشی خود را ادامه داد تا به این ترتیب با ۵ واحد رشد تا ارتفاع ۹۵۲ واحدی افزایش بیابد. نمادهای «مارون»، «زاگرس» و «شرانل» تا سطح حداکثر ۲ واحد تاثیر مثبت بر آیفکس داشته و در مقابل نمادهای «ذوب» و «سرچشمه» مانع از رشد بیشتر این نماگر شدند.
 
همچنین معاملات در تابلوهای معاملاتی بازار پایه مجموعا به دادوستد بیش از ۷۳ میلیون سهم به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال رسید. در این بازار  نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری کوه نور(ثنور۱)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم روز جاری بازگشایی شد.
 
در تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز که معاملات هفته قبل را با افزایش حجم و ارزش دادوستدها پشت سر گذاشت، شاهد ریزش قیمتی اغلب نمادهای مورد معامله و در نهایت نقل و انتقال ۸۲ هزار ورقه تسه به ارزش بیش از ۶۱ میلیارد ریال بودیم.
 
در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز که با معامله ۶۶۷ هزار ورقه به ارزش ۶۳۹ میلیارد ریال روبه رو شد، اسناد خزانه اسلامی در نماد سخاب۴ صدرنشین شد و بیشترین رقم حجم و ارزش معاملاتی را در اختیار گرفت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *