RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

جزئیاتی از پلتفرم جدید ایران خودرو و همکاری با ۴ کشور اروپایی

۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۸/۶کد خبر: 221374
ایستانیوز:دستیابی به تولید ۸۵۰ هزار دستگاه خودروی برقی، هیبریدی و دوگانه سوز در این پروژه پیش‌بینی شده و اولین محصول تولیدی یک خودروی سدان (صندوق‌دار) خواهد بود که سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.میانگین قیمت این خودرو را حدود ۱۵ هزار دلار است و در طرح جدید ایران خودرو، صادرات ۳۰ درصدی و داخلی‌سازی ۷۰ درصدی پیش‌بینی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نخستین نشست سازندگان پلت‌فرم جدید ایران خودرو، در شرایطی برگزار شد که طبق اعلام مدیران این پروژه، طرح نهایی پلت‌فرم مربوطه تا بهمن سال ۹۸ آماده و محصولات موردنظر نیز در سال بعد روانه بازار خواهند شد. پلت‌فرم مورد نظر طوری طراحی خواهد شد که امکان ساخت محصولات برقی، هیبریدی، هوشمند و حتی خودکار نیز روی آن وجود دارد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تا کمتر از 2.5 سال دیگر، خودروسازی ایران صاحب پلت‌فرمی اختصاصی شده و به‌واسطه آن می‌تواند چند محصول جدید و به روز روانه بازار کند.
 
در همین رابطه حسین نجاری مدیرعامل ساپکو از برنامه‌ریزی برای عرضه اولین خودرو تولیدی با پلت‌فرم جدید در سال ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: این محصول، یک خودرو سدان خواهد بود.در قالب پروژه موردنظر، خودروهای برقی و هیبریدی را تولید و در این راستا با برخی سازندگان خارجی و داخلی همکاری خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه برنامه جدید ایران خودرو از مرحله کانسپت تا تولید را شامل می‌شود، افزود: طراحی و تولید ۴ مدل بدنه خودرو سدان،‌هاچ بک، اس یو وی و همچنین وانت در این پروژه پیش‌بینی شده،ادامه داد: در این طرح از همکاری سازندگان جهانی برخوردار می‌شویم و با بیش از ۶۰۰ شرکت زنجیره خودروسازی ایران نیز همکاری خواهیم داشت.
 
به گفته این مقام مسئول، دستیابی به تولید ۸۵۰ هزار دستگاه خودروی برقی، هیبریدی و دوگانه سوز در این پروژه پیش‌بینی شده و اولین محصول تولیدی یک خودروی سدان (صندوق‌دار) خواهد بود که سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.میانگین قیمت این خودرو را حدود ۱۵ هزار دلار است و در طرح جدید ایران خودرو، صادرات ۳۰ درصدی و داخلی‌سازی ۷۰ درصدی پیش‌بینی شده است.
  
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *