RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

بیمه سرمد نشان عالی مدیریت مشتری‌مداری گرفت

۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۸/۲کد خبر: 220207
ایستانیوز: بیمه سرمد با حضور فعال در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری، نشان عالی این همایش را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این اجلاس که روز یکشنبه 96/07/30 در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل، جمعی از معاونین، مدیران و چند تن از روسای ادارات و کارشناسان این شرکت برگزار شد، نشان عالی این همایش به همراه گواهینامه از شرکت معتبر QAL انگلستان به بیمه سرمد اعطا شد.
این نشان در حالی به شرکت بیمه سرمد اعطا شد که پیش از این بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری موفق شد زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان خود را به کمتر از یک روز کاهش دهد و این مهم در مقطعی تحقق یافت که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه در بازه زمانی مورد بررسی 14 روز بود.
شایان ذکر است، هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری با حمایت مالی و معنوی بیمه سرمد و با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای پژوهشی، مدیران و صاحبان صنایع از بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مشتری‌مداری، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مهم‌ترین سیاست‌های بیمه سرمد می باشد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *