RSS
امروز جمعه ، ۲۳ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

هشدار رییس سابق فدرال‌رزرو درباره وقوع بحران مالی در آمریکا

مراقب صفحات جعلی پرداخت‌های بانکی آنلاین باشید

مدیرعامل بیمه ملت تعیین شد

پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیکی شد

راز از نفس افتادن قیمت دلار

سناتور آمریکایی: برجام پولی به ایران نداد

کشف قیمت ۳۱۵۰ ریالی «زکشت» در فرابورس

آموزشگاه سه کلاسه شهدای بانک رفاه افتتاح شد

شرط سازمان مالیاتی برای احتساب هزینه تنزیل اوراق بهادار اسلامی

۱۲۰برنده جشنواره آوای زرین بانک کشاورزی مشخص شدند

گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک توسعه تعاون

صدور مجوز افزایش سرمایه بیمه تعاون

فرصت پایانی برای ارسال اثر به جشنواره عکس «نگاه به آینده»

بخش خصوصی به تامین مالی از طریق بورس کالا و انرژی متمایل است

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم فروش املاک مازاد

آمادگی شعب ارزی بانک ها و صرافی ها جهت خرید ارز

به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت نیاز نداریم

بدهکار بزرگ بانکی دستگیر شد

نرخ تورم در عراق و افغانستان، ۰.۲ درصد

نرخ دلار۹۹۰۰ تومان

دلیل اختلال هسته معاملات فرابورس مشخص شد

کاهش ۸۸۲ واحدی شاخص کل بورس

بیمه سامان اساسنامه خود را به روز کرد

زیان سهامداران از اخلال در هسته معاملات بازار سرمایه

در بازار ارز چه خبر است؟

برگزیدگان آزمون استاندارد کیفیت در بانک صنعت و معدن معرفی شدند

۹:۵ - ۱۳۹۶/۸/۲کد خبر: 220128
ایستانیوز:آزمون استاندارد مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ به منظور ارتقاء سطح بینش و دانش سرمایه انسانی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان و ذینفعان در بانک صنعت و معدن برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در آزمون یاد شده 260 نفر از کارکنان این بانک شرکت کردند که از آن میان شش شرکت کننده برتر انتخاب و معرفی شدند.
شرکت کنندگان برگزیده آزمون استاندارد کیفیت بانک صنعت و معدن که از سوی موحدنژاد عضو هیات مدیره این بانک مورد تقدیرقرار گرفتند عبارتند از سمیه نامدار( اداره حسابداری عمومی و بودجه) فرزانه مهرابی (معاون خدمات بانکی شعبه خرم آباد)، محمد کمالی آشتیانی( اداره هماهنگی نظارت بر طرحها) ، صادق برهانی (شعبه شهید نورائی شمس آباد) محمد کاظمی( اداره آمار و اطلاعات) و سید ایمان جمشیدی(شعبه شهر کرد).
گفتنی است بانک صنعت و معدن بعنوان اولین بانک در سال 1384 موفق به استقرار و دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردISO9001:2000 با دامنه شمول کلیه فرایندهای اعطای تسهیلات، اعتبارات و خدمات بانکی در ستاد و تمامی شعب گردید و از سال 1395 همزمان با انتشار نسخه جدید استاندارد، بانک موفق به ارتقاء سطح نظام مدیریت کیفیت بر اساس نسخه 2015 استاندارد ISO 9001 و دریافت گواهینامه شده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *