RSS
امروز شنبه ، ۵ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

معرفی خودروی مفهومی جدید سانگ‌یانگ +عکس

رونمایی رسمی از سانتافه ۲۰۱۹ +عکس

چرا پایتخت مسکن مهر خالی ماند؟

ارقام متفاوت از بدهی دولت به بانک مرکزی

ایران؛ الگویی برای اجرای جایگزینی ارز در مبادلات بین‌المللی

افزایش مزد به نسبت تورم

شعب مجازی جایگزین سنتی می‌شوند

سهم ۱۱.۵۱ درصدی تراکنش‎های ناموفق در شبکه پرداخت کشور

کرباسیان: گسترش بازار خدمات مالی

ضرورت تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه گذاری

نشان باستانی بورس تهران از پاریس رسید

سازمان مالیاتی دبه درآورد

واگذاری ۱۸ هزار طرح نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی

مشکل ونزوئلا، مشکل تمام امریکای لاتین است؟

یک بام و دو هوای دولت در نرخ ارز

اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۹۷ تمدید شد

نرخ دلار و یورو در بازار ریخت

۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافت

روایت وزارت اقتصاد از افت قیمت‌ها در بازار ارز و سکه

حجم مبادلات ایران و فرانسه ۳.۸ میلیارد یورو شد

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات

آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین

رقم بودجه ۹۷ به ۳۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

موسسه اعتباری کوثر به مجمع می نشیند

پرداخت آخرین مرحله سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت

برگزیدگان آزمون استاندارد کیفیت در بانک صنعت و معدن معرفی شدند

۹:۵ - ۱۳۹۶/۸/۲کد خبر: 220128
ایستانیوز:آزمون استاندارد مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ به منظور ارتقاء سطح بینش و دانش سرمایه انسانی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان و ذینفعان در بانک صنعت و معدن برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در آزمون یاد شده 260 نفر از کارکنان این بانک شرکت کردند که از آن میان شش شرکت کننده برتر انتخاب و معرفی شدند.
شرکت کنندگان برگزیده آزمون استاندارد کیفیت بانک صنعت و معدن که از سوی موحدنژاد عضو هیات مدیره این بانک مورد تقدیرقرار گرفتند عبارتند از سمیه نامدار( اداره حسابداری عمومی و بودجه) فرزانه مهرابی (معاون خدمات بانکی شعبه خرم آباد)، محمد کمالی آشتیانی( اداره هماهنگی نظارت بر طرحها) ، صادق برهانی (شعبه شهید نورائی شمس آباد) محمد کاظمی( اداره آمار و اطلاعات) و سید ایمان جمشیدی(شعبه شهر کرد).
گفتنی است بانک صنعت و معدن بعنوان اولین بانک در سال 1384 موفق به استقرار و دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردISO9001:2000 با دامنه شمول کلیه فرایندهای اعطای تسهیلات، اعتبارات و خدمات بانکی در ستاد و تمامی شعب گردید و از سال 1395 همزمان با انتشار نسخه جدید استاندارد، بانک موفق به ارتقاء سطح نظام مدیریت کیفیت بر اساس نسخه 2015 استاندارد ISO 9001 و دریافت گواهینامه شده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *