RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

خداحافظی تدریجی با کاغذ

آغاز تحویلداری تحت وب در بانک ملی

۱۴:۸ - ۱۳۹۶/۸/۱کد خبر: 220091
ایستانیوز:بانک ملی با الکترونیکی کردن بسیاری از فرایندهای خود، حذف کاغذ و سخت افزارهای پرهزینه، توانسته علاوه بر صرفه جویی در مصارف، خدمات پرسرعت و بدون وابستگی به مکان و زمان را توسعه بدهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، گرچه سامانه «بام» از تازه ترین و پرکاربردترین ابزارهای الکترونیکی بانک برای ارائه خدمات به مشتریان است، اما برخی اقدامات دیگر نیز در این زمینه انجام شده که مشتریان به صورت مستقیم از آن مطلع نیستند.
ثبت الکترونیکی تراکنش ها در دستگاه های خودپرداز، یکی از این اقدامات است که صرفه جویی سالیانه دو میلیارد تومان را در پی دارد.
پیش از این در دستگاه های خودپرداز بانک، یک رسید کاغذی مخصوص مشتری و یک رسید ثبت عملیات در خود دستگاه چاپ می شد، اما به تازگی با هدف کاهش هزینه ها، رسید ثبت وقایع خودپرداز حذف شد. در روش جدید، این اطلاعات بر روی یک فایل الکترونیکی ذخیره می شود.
از سوی دیگر حذف چاپگرهای بزرگ شعب با هدف کاهش هزینه ها در دست اقدام بوده و قرار است چاپگرها فقط چاپ هایی را انجام بدهند که در قبال آن کارمزد دریافت می شود.
تحت وب کردن عملیات تحویلداری نیز از اهداف امسال بانک ملی ایران است، به طوری که اکنون بیش از 100 شعبه بانک تحت پوشش این طرح قرار گرفته و در سایر شعب نیز با سرعت عملیاتی خواهد شد.
در این روش، همه عملیات های کاری بانکداران در سروری خارج از بانک ذخیره می شود، بنابراین می توان عملیات های بانکی را خارج از شعبه و در هر نقطه ای که به شبکه دسترسی وجود داشته باشد ارائه کرد. از سوی دیگر به روزرسانی سامانه، دیگر مستلزم حضور در شعبه نیست و محدودیت استفاده از سیستم عامل واحد نیز از بین خواهد رفت.
در عین حال اتوماسیون اداری بانک ملی ایران در تهران به طور کامل اجرایی شده و تا پایان سال در همه استان ها به پایان می رسد. این اقدام نیز صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های اداری ایجاد خواهد کرد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *