RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

عدالت اجتماعی هدف بانک قرض‌الحسنه‌مهر

۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۷/۳۰کد خبر: 220052
ایستانیوز:مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی از رشد ۴۸ درصدی منابع قرض الحسنه طی شش ماه سال جاری خبر داد و گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی وتحقق اهداف و سیاست های اعتباری تدوین شده، سرلوحه اقدامات کارکنان صف و ستاد این استان قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین آبادی با اشاره به فعالیت های موثر انجام شده در سال جاری بیان داشت: برنامه ریزی های صورت گرفته برای دستیابی به افق های ترسیمی در قالب اهداف برنزی، نقره ای و طلایی در استان در حال اجرا است و تلاش شده تا با عملکرد شایسته، این روند را تا پایان سال جاری حفظ کنیم.
وی یکی از اهداف و برنامه های بانک قرض الحسنه مهرایران را کاهش نابرابری‌های اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی دانست و گفت: توانمندسازی و بهبود معیشت، اثربخشی در اشتغالزایی، ارتقاء سلامت و درمان، ازدواج جوانان، توجه به آموزش و پرورش و تلاش برای تسهیل در تحصیل دانش آموزان خصوصاً در مناطق محروم کشور از جمله اقداماتی است که در این بانک بیشتر مدنظر قرار گرفته است.
مدیرشعب استان مرکزی تصریح کرد: در سال ۹۶ بخشی از بودجه تبلیغات بانک به انجام فعالیت های عام المنفعه و با هدف دستگیری مستقیم از نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافت که در این راستا ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال میان دانش آموزان مستعد مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی مناطق محروم کشور توزیع شد.
وی تدوین طرح های متنوع و مناسب تسهیلاتی، تشکیل منظم کمیته های بازاریابی، ارائه خدمات به موقع و فراخور نیاز مشتریان، تبلیغات مؤثر، برگزاری نشست های مختلف با انواع مشتریان و ... را از جمله دلایل موفقیت استان در راستای رشد منابع و دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف بر شمرد. 
حسین آبادی، این موفقیت را مرهون تلاش کلیه کارکنان صف و ستاد استان با بهره گیری از رهنمودهای مدیران ارشد بانک دانست و گفت: بحمدالله، فرهنگ قرض الحسنه در حال توسعه و شکوفایی است و مبین این موضوع نیز استقبال مردم به استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران می باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *