RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

معاون وزیر ارتباطات:

به پرداخت ملت بزرگترین پروژه Mpos را آغاز کرد

۱۳:۶ - ۱۳۹۶/۷/۲۹کد خبر: 219918
ایستانیوز:در حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ رونمایی از خدمت جدید شرکت ملی پست و به پرداخت ملت در زمینه پرداخت برخط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه‌های Mpos با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و محمدعلی ترابیان مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازاهای مالی(ایستانیوز)، در حاشیه نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ رونمایی از خدمت جدید شرکت ملی پست و به پرداخت ملت در زمینه پرداخت برخط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه‌های Mpos با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و محمدعلی ترابیان مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت انجام شد.
 
مهری در مراسم رونمایی از این طرح گفت: این طرح از دو سال گذشته به صورت پایلوت در شرکت ملی پست ایران آغاز شد و امروز به صورت رسمی از آن رونمایی شد.استفاده از این سیستم موجب می‌شود تا هزینه‌های مربوط به کالا، پست و ارزش افزوده به صورت برخط پرداخت شود و عملا یکی از نگرانی‌های شرکت پست در زمینه پرداخت‌های نقدی که مشکلاتی را به همراه خود داشت با استفاده Mpos حل شده است.
 
وی افزود: شهروندان از این پس می توانند بدون دغدغه وجود پول نقد پرداخت‌ها را انجام دهند و صورتحساب را نیز بدون چاپ و از طریق موبایل دریافت کنند.
 
دستگاه Mpos قابلیت حمل و جابه جایی آسانتری نسبت به دستگاه‌های پوز دارد که این موضوع استفاده از آن را راحت تر می کند.
 
این مقام مسئول درباره یکی دیگر از مزایای این دستگاه گفت: با استفاده از دستگاه های Mpos مغایرت گیری به صورت برخط انجام و از آنجا که باید اپلیکیشن مخصوص به این موضوع را به منظور رهگیری مرسولات می‌داشتیم با کمک شرکت به پرداخت ملت این موضوع پیاده سازی شد و عملا پس از پرداخت هزینه مرسوله توسط Mpos مبالغ تمامی ذی نفعان از فروشنده، خزانه دولت، و مالیات ارزش افزوده به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.
 
مهری گفت: تاکنون هزار و ۲۰۰ دستگاه Mpos برای این منظور عملیاتی شده و تا پایان سال نیز همه تمامی پستچی‌ها به Mpos مجهز خواهند شد. نیاز در شهرها نزدیک به 5 هزار و 500 دستگاه است که در 10 هزار دفتر ict روستایی نیز می‌توانیم از این دستگاه استفاده کنیم، کل شهرها را تا پایان سال پوشش خواهیم داد و سال آینده براساس زمان بندی در مابقی مکان‌های مورد نیاز این سیستم را استفاده می‌کنیم.
 
آماده ارایه زیرساخت‌های پرداخت همراه به تمام ارگان‌ها
 
ترابیان نیز گفت: خوشبختانه پس از تلاش‌های پی در پی همکاری به پرداخت ملت با شرکت ملی پست عملیاتی شد و در 6 ماهه دوم سال ارایه این خدمت در سراسر ایران توسعه خواهد یافت.
 
وی با بیان اینکه یکی از سیاست های شرکت به پرداخت ملت کمک به توسعه دولت الکترونیک است، اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیک به عموم مردم و همکاری با مجموعه های بزرگ مانند شرکت ملی پست و دیگر ارگان های خدماتی در دستور کار این شرکت قرار دارد از این رو ارائه زیرساخت های مناسب و توسعه آن به منظور تهسیل عملیات پرداخت از اهداف اصلی این شرکت است.
 
ترابیان در خصوص تفاوت مسایل امنیتی در Mpos به نسبت پوزهای سیار گفت: نظام امنیتی که در پوزهای سیار پیاده سازی شده در Mpos نیز عملیاتی شده و Mpos از تمام استاندارهای امنیتی پرداخت برخوردار است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:به پرداخت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *